Salt la continut


Fotografie
- - - - -

CE parere aveti BMW din 1987...diesel 342


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 09 martie 2004 - 01:53

35.000 E este _foarte_ mult ;)
3.500 este inca destul de mult, dar daca masina chiar e in stare buna, merita.

diferentialul de bmw nu prea se strica (nici joc in pinioane, nici in rulment). cloncanitul la schimbarea vitezelor vine de obicei de la bucsa de diferential. ieftina, dar atentie trebuie lasat diferentialul in jos de pe sasiu pentru schimbare, si e nevoie de presa (cu ciocanul se poate rupe instant capacul pe care e montata... fiind din aluminiu).

si eu am dubii legate de motorul din 1993 "nou". in 1993 nu se mai fabrica motorul ala, deci vezi ce motor e de fapt.

cit despre preturile de intretinere, sa nu te astepti sa fie mici. din pacate e bmw... iti ofera satisfactie dar te usuca la bani ;)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 11 martie 2004 - 11:30

relantiul e ok. e ok si sa fie mai sus pina se incalzeste, adica citeva minute.

indicatorul de service e nashpa daca nu se aprinde _deloc_, inseamna ca a fost scos sau dezactivat cumva. oricum ala e pur informativ, nu are nici o implicatie tehnica asupra masinii

la consum la diesel nu ma pricep, dar te pot invata cum sa testezi viscocuplul de la ventilator: lasa motorul la relanti, si incearca sa opresti ventilatorul cu un ziar impaturit. daca se operste usor, inseamna ca e pe duca. daca iti rupe ziarul, e beton. n-am vazut in viata mea unul care sa fie bun, mai ales pentru ca unul nou costa ~ 6 milioane. oricum, chiar daca il poti opri cu ziarul (eu pe al meu il opresc si cu mina, fara sa ma zgirii sau sa ma doara vreun pic) asta nu inseamna ca e complet distrus. tureaza motorul si vezi daca se invirte bine ventilatorul. oricum, ala are efect doar cind stai pe loc si la viteze mici... la viteza mare poti merge si fara el fara probleme. a, si e normal sa se invirta din prima, si la rece.

simeringul de la arbore mai face figuri, e ieftin dar trebuie data jos cutia ca sa-l schimbi.

preturile la piese sint in general mari, prea mari :)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#3 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 15 martie 2004 - 12:55

ar trebui sa existe niste masti de plastic pe contraaripa. majoritatea lipsesc sau sint sparte, indoite, crapate etc. verifica bine, dar daca n-ai rugina sau crapaturi pe sus ar trebui sa fie ok.

alt loc unde rugineste este in capatul pragului, unde bate roata din fatza. si locul ala ar trebui sa fie acoperit de mastile de plastic de care vorbeam.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi