Jump to content


Photo
- - - - -

Etapa 3: Marele premiu al Bahrain-ului 2004


  • This topic is locked This topic is locked
18 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 29 March 2004 - 01:08 PM

Am citit acum cateva zile ceva interesant...o declaratie a lui Alexander Wurz, care era de parere ca Ferrari va domina in Bahrain.
Explicatia data de el era ca nisipul va face pista foarte alunecoasa, conditii in care Ferraristone sunt avantajati. (vezi Melbourne). Si temperaturile din prognoza zicea ca sunt la nivelul la care au fost in timpul calificarilor din Australia.
Nisipul cred ca va fi mai important decat caldura la cursa asta.
Din desen si mie mi se pare ca e un circuit care permite ceva depasiri. Asta presupune totusi ca performantele sa fie apropiate. Vom vedea.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 29 March 2004 - 03:09 PM

Nu stiu cata dreptate are Alonso, pt ca nisipul e un factor important. Degeaba are 50 de grade circuitul, daca e nisipos aluneca in draci. Mai e un factor...e si un circuit absolut nou, fara nici un pic de guma in el. Timpii din primele antrenamente o sa fie foarte prosti.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 31 March 2004 - 03:04 PM

Originally posted by hondacbr
pista din bahrain este atat de curata ca poti sa manci de pe ea :) doar daca iasa vreunu in decor si arunca nisip pe pista.

Cum sa fie curata o pista in desert? Ce, nisipul are "accesul interzis" pe ea? Si nu uita ca aderenta scazuta va fi si din cauza faptului ca pista e noua, fara nici un pic de guma pe ea.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 31 March 2004 - 11:40 PM

Originally posted by hondacbr
n-a spus nimeni ca este imposibil, dar nu este chiar asa o tragedie cum cred toti. temperaturile din cate am auzit eu vor fi pe la vreo 30 de grade

N-am zis ca o sa fie o tragedie, mie chiar imi convine, Bridgestone lucreaza mai bine in conditii alunecoase.
Nisipul nu va provoca un raliu cum ai zis si tu...doar ca in afara liniei ideale, cat de cat curatata si cu guma, va fi destul de "tricky". Nu e o veste extraordinara pt depasiri.
Temperatura va fi sub aceea din Malezia....asa ca nu va pune probleme deosebite fata de acolo. Nisipul va incurca un pic si filterele de aer de la motoare si eficienta racirii.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 01 April 2004 - 03:33 PM

Nici o echipa nu a testat acolo. Nu stiu de unde ai informatia, dar e eronata.
Singura masina de F1 a fost un Williams condus de Gene, de aici si un inceput de scandal, ca de ce Williams a avut dreptul sa ia un prim contact cu pista iar McLaren nu a avut voie nici macar sa parcurga pista intr-o masina cu GPS pt a obtine informatii despre circuit.

Temperaturile se pare ca nu prea sunt asa mari cum se credea...
Sato- "'It's cooler - a lot cooler - that I thought it would be,' said BAR's star. 'I hope it stays like that.' "

" 'The weather is different,' said Miodrag Kotur (Ferrari), 'to what we were told about.' "
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 02 April 2004 - 09:59 PM

Nu ai cum sa afli limita daca nu fortezi un pic in viraje....de-aia sunt antrenamente, ideea e sa nu strici prea tare masina (cauciucurile oricum sufera un pic). Tinand cont de regula cu 1 motor pe weekend nici nu mai poti parcurge prea multe ture, asa ca limita trebuie sa o afli foarte repede.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 03 April 2004 - 04:42 AM

Sa inteleg ca numai masini cu Michelin au trecut peste chestiile alea?

V max bune, dar tot anost precum Sepang este si o sa fie si in cursa.

Oricum se pare ca aici Renault sint dezavantajate destul de mult.

Avind in vedere ca vom cistiga ma concentrez cu cine sa tin pentru locurile de mai jos: Fisico, Webber, Massa, Ralf. Cam asa
  • 0

#8 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 04 April 2004 - 03:37 PM

Asta-i cursa care-mi place. Cu Montoya, Alonso si Raikkonen la Dilga.

Pacat de Ralf care clar avea un loc trei in geanta dar uite ca se mai gasesc si ceva inconstienti pe aici. Si Coulthard a patit la fel dar a reusit sa nu iasa de pe circuit. Sa speram ca data viitoare o ia peste bot daca mai face glume d-astea. Oricum cazul se judeca acum dupa cursa si nu pot sa spun ca m-ar supara o declasare cu vreo 10 locuri desi pe Ralf nu il pune nimeni la loc. Ralf se batea cu Toyota pentru ca a avut un destept grija sa ii dea dracu masina.

Mi-a placut Jaguar desi nu au reusit sa termine k lumea

Mi-a placut si circuitul pentru ca a favorizat masinile rapide nu jegurile care merg bine pe prostii de circuite lente si intortocheate.
  • 0

#9 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,684 posts
Joined: 05-December 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Posted 04 April 2004 - 09:29 PM

Privita din scaunul unuia care nu mai are nici un interes in F1 ("galbenii" mei se zbat sa nu fie depasiti de Minardi......http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/rockets.gif ), cursa a fost foarte interesanta si plina de faze adevarate. Cat despre cine e mai bun, cine nu, ce masina da, care nu, asta va las pe voi, ceilalti, care aspirati la locuri fruntase, sa va "bateti", ca vazut din exterior e foarte funny.
  • 0

#10 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 05 April 2004 - 02:11 AM

Da, da oamenii care au vazut ca masinile erau paralele inseamna ca au vazut alta cursa. Sato era cu roata fata in dreptul rotii spate a lu Ralf. Frina sau trecea peste sicana. Nici o problema. Data viitoare sa nu va mirati daca o sa pateasca la fel.

Parerea mea e ca BAR a evoluat cu adevarat. Anu trecut erau mult mai jos, locul 5 acum deja bat Williams, McLaren si Renault. Se vede ca banii lu JV se duc acum unde trebuie, banuiesc ca in sasiu, pentru ca Honda au motorul OK.

Renault nu mi se pare ca au facut vreun salt. Au evolut cit a evoluat si Williams, adica pina la genunchiul broastei comparat cu anul trecut. In loc sa pregateasca motorul k lumea, inca se tin de prostii de gen ocolirea regulamentului, LC and stuff. Nu ma ataca nimic mai tare decit o masina care merge bine pe circuite lente si intortocheate sau in curbe lente dar isi da duhul pe linie dreapta (stiu si Ferrari in 96-99 facea la fel si eram plin de spume). Ati vazut azi Alonso in spatele unui Jag, era calare pe ala in "serpentine" insa la final pe curbe de viteza mare si pe linie dreapta, deceda.

Chiar daca masina era rapida, nu puteau sa depaseasca pentru ca sint lenti pe linie dreapta. BAR nu are probleme acolo si avind aceleasi cauciucuri mai mult ca sigur o sa fie in fata lui Renault la sfirsit. In plus Alonso dovedeste ca nu are stofa de mare campion, ce timpenie mai mare se poate decit sa declari ca a venit Regele si te-a distras. Pai du-te acasa nene daca pe tine asta te distrage. Faza mi se pare comparabila cu alt mare maimutoi, Markko Martin care mergea incet pe la Mote Carlo pe motiv ca e ceata si el nu merge bine pe ceata. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/wtf.gif:wtf:
  • 0

#11 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 05 April 2004 - 09:57 AM

Alonso era clar mai rapid decat Sato pe sfarsitul cursei, cum nu se stie cata benzina mai aveau? Iti zic eu, la fel aveau amandoi, doar daca Sato nu isi pusese si pt cursa urmatoare.

Ca tot a venit vorba de kamikaze, omul asta e prea optimist. Pe unde vroia sa treaca intre iarba si Ralf? L-a inchis Ralf? Da, posibil...l-a inchis ca nu a vrut sa ii lase loc...dar nu era obligat, era CLAR in fata lui Sato.

Coulthard insa trebuia sa ii dea o lectie japonezului....ce dobitoc se poate baga in speranta ca ala din fata ii va deschide usa? Eu il inchideam de nu se vedea.

Renault mi se par mai rapide decat BAR, nu uitati ca Button a luat 2 podiumuri in curse in care nu l-a avut pe Alonso langa el. Cu Alonso alaturi nu stiu cine mai lua podiumul....ghiciti de fapt...(indiciu: se repeta Melbourne)

McLaren...ce mai pot zice decat ca sunt groaznici....Pe un alt forum am gasit o informatie interesanta. Ziceau acolo ca pe RTL, dupa cursa, cineva de la Mercedes a recunoscut ca exista diferente intre masina lui Kimi si masina lui DC...Kimi are cea mai noua "evolutie" a motorului. Apar 2 aspecte aici. 1) Halal evolutie, 4 bubuieli in 3 curse....2) McLaren (si mai ales fanii lor) se bateau cu pumnii in piept ca tb sa fie sanse egale pt cei doi piloti...Pai bine "onestilor", chiar voi sa dati echipamente diferite? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angel.gif

Williams nu arata asa rau, dar nici capabili sa bata Ferrari...."best of the rest" zic eu.

Ferrari....pai ce ar mai fi de comentat aici decat ca merita sa castige, e clar ca sunt din alta lume.MS pana acum foarte bine, a reusit 3 victorii cu 3 pole-positionuri....doar 2 fastest lapuri insa, deci nu e o victorie "completa". La constructori au 51 (!!!) de puncte, din 3 curse....asta din 54 posibile...nota 10.

Renault arata bine, doar sa incerce sa plece cu AMBELE masini din partea frontala a grilei. Altfel e destul de greu. Sau, macar sa incerce sa nu rupa si eleronul fata in prima tura...Doar ca sfat.

BAR merg bine, merita "un 10" si ei. Button constant, Kamikaze cam "energic" dar lupta...

Sauber si Jaguar cam pe nicaieri....

Minardi si Jordan...(au fost in cursa?)..Ei au campionatul lor, la coada grilei.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#12 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,684 posts
Joined: 05-December 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Posted 05 April 2004 - 10:07 AM

Originally posted by MikeTekRacing
Minardi si Jordan...(au fost in cursa?)..Ei au campionatul lor, la coada grilei.


Asa, mai intristeaza-ma si tu...
  • 0

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 05 April 2004 - 10:11 AM

Originally posted by S2000

Originally posted by ssilviu
baieti, voi uitati doua amanunte extrem de importante: BAR fata de anul trecut a schimbat cauciucurile



Si mare prostie au facut pentru ca anul asta Bridgestone sunt din nou peste Michelin.

50% vorbesti? Daca ar fi asa cum se face ca in primele trei curse nici o echipa Michelin nu a avut puterea sa se lupte pentru pole position sau victorie? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif


Eh hai...or fi Michelin de vina? Da, poate pentru ca nu mai castiga 1.5 sec pe tur ca anul trecut. Daca Bridgestone sunt chiar asa bune, unde e Sauber? Motor Ferrari (nou), sasiu asemanator cu F2003GA...

A tot invocat Silviu declaratia lui Dupasquier. Iat-o:

"Bridgestone will never be ahead of us," said Dupasquier. "Do not confuse Ferrari and Bridgestone. If they had Michelin tyres on their car there would be no championship any more.

"We are not at fault, but everyone has to push. It is a total. We have McLaren, BAR, Williams, Renault, we have lots of good people, but if you have one weak point somewhere it doesn't work in Formula One."

Cu alte cuvinte, eu nu va pot castiga campionatul, trebuie sa mai aveti si masini rapide.

Tot Dupasquier, dupa cursa din Bahrain:


It was very satisfying to see Jenson Button finish in the top three for the second consecutive race. It is rewarding to note that the B�A�R Honda team has established itself as a regular front-runner since it made the switch to Michelin tyres .


  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 05 April 2004 - 10:12 AM

Originally posted by VIPER

Originally posted by MikeTekRacing
Minardi si Jordan...(au fost in cursa?)..Ei au campionatul lor, la coada grilei.


Asa, mai intristeaza-ma si tu...


Sorry...si mie imi placeau galbenii odata....cand era Hill la ei...dar parca Eddie s-a prostit...:)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#15 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 05 April 2004 - 01:41 PM

Originally posted by S2000

Originally posted by MikeTekRacing
McLaren...ce mai pot zice decat ca sunt groaznici


Problema la McLaren este numai si numai motorul. Ca de obicei Adrian Newey a desenat un monopost excelent, acum ca il are si pe Mike Coughlan langa el.


Cam superficiala abordarea. Masina aia sta groaznic si pe viraje (tot din cauza motorului?!?). Uita-te si la cate corectii au pilotii cand o conduc. Coulthard a rezumat cel mai bine, spunand ca trebuie sa imbunatateasca motorul, aerodinamica si suspensiile.

Ai dreptate ca motorul e de departe cea mai mare problema. E fara vlaga si bubuie des. Dar sasiul nu e unul excelent, iar o cauza poate fi renumitul "twin keel" pe care l-au adoptat si ei si Williams si care, se pare, ca nu e prea bine inteles.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#16 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 05 April 2004 - 01:55 PM

Originally posted by S2000

1. Sa stii ca motoarele de la Sauber nu sunt construite de Ferrari ci de Petronas Engineering. Ferrari nu le da elvetienilor motoarele gata numai de pus in monoposturi ci trimite niste schite la Petronas Enginerering si aia de acolo construiesc motoarele si chiar se ocupa de procurarea materialelor. La fel si cu sasiul. Ferrari trimite schite la Hinwill si Sauber isi fac singuri sasiul. Ca doar nu au investit 150 mil. dolari intr-un tunel aero sa foloseasca sasiul de la Ferrari.

Deci Ferrari da doar schite ...

2. Pai nu crezi ca lui Dupasquier i s-ar arata usa daca ar spune ca Bridgestone sunt peste ei?


1. a) Sauber are motoare Ferrari, made at Maranello. Punct. Pai ce sunt prosti sa dea schitele? Mai degraba as da motorul decat schitele si cum se obtin aliajele...ia gandeste-te un pic. Petronas le da uleiul, benzina si numele.
:) Sasiul F2003GA e doar punctul de pornire pt sauber. Ei nu puteau pleca de la 0 ca nu aveau cu ce sa se prezinte in prima cursa. Nu e identic, e modificat de la inceput, insa asemanarea e inca mare...(the blue Ferrari).
Tunelul va fi folosit pentru evolutie, se pare ca de ambele echipe. Investitia se va vedea mai tarziu, acum sasiul e in urma cu evolutia.

2. Pe seful de la Bridgestone l-a dat cineva afara anul trecut? Daca tii minte Ferrari refuzau si sa ii acuze direct, spunand ca "sunt mai multe cauze", desi era clar localizata problema. Dupasquier stie ce livreaza si e frustrat de felul in care echipele lor au evoluat peste iarna. Bridgestone e peste Michelin pe ploaie...si s-au vazut rezultatele la Indianapolis cand Ferrari castigau 2 sec pe tur.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#17 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 05 April 2004 - 10:10 PM

Mai baieti nu va mai certati ca nu are rost...
Ba ca Honda-s mai buni, ba ca Renault sunt mai buni etc.
Mai oamenilor...vedeti partea buna...ambele echipe lupta pentru podiumuri cu Williams si ambele echipe dau lectii Mertzanilor...asa c a imprieteniti-va voi si urmariti duelurile franco-japoneze...mie cel putin imi place sa vad ca ambele echipe au ajuns acolo in fata.
Cine sunt mai buni? Pai dupa 3 curse voi vreti sa stiti? Urmariti campionatul, trageti linie la final, mergeti la o bere si certati-va acolo.....http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/beerchug.gif
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#18 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 07 April 2004 - 12:54 AM

Ma intreb daca nu cumva Schuey o sa bata toate recordurile anul asta si o sa cistige toate cursele.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/verystrange.gif Insa deja ma apuca damblaua cind ma gindesc ca odata si odata tot o sa se retraga.

Bine zis, nu sapati groapa pentru BMW. Locul 2 e al lor.

r&d, OPT inbunatateste "mechanical grip" deci in virajele lente , cum am vazut cu totii , Renault e foarte bun. Nu stiu cum se compara cu Ferrari. La viteza mare, isi dau duhul. Si cum asta a fost un circuit cu ceva viteza si viraje de viteza mare, Renault s-a dus pe la locu 4 pe acolo.

Oamenii cu Honda, mi se pare normal din partea voastra sa negati avantajul imens pe care vi-l da Michelin. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/axe.gif

Din ultimele stiri se pare ca McDonads http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif:laugh: se pregateste sa renunte la actuala masina si pe la Hungaroring sa vina cu alta. Si ce amenintari primeam anul trecut cum ca " o sa va aratam noi". Ii urez noroc la noua echipa unuia dintre pilotii mei favoriti, Montoya.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/verystrange.gif pfuii, acum imi dau seama ca si Raikkonen e acolo. Alt favorit. Boahaha
  • 0

#19 aiculedtzu

    demisionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2,730 posts
Joined: 22-August 02
  • Location:Oradea

Posted 08 April 2004 - 08:17 AM

Originally posted by 350 Z

  Ma surprinde ca nu te lamureste nimeni pe aici ce se intampla in F1....adik pt tine Kimi la o victorie a meritat sa fie campion ? lasa fumatul de "iarba " fratica...


350Z in primul rand bine ai venit pe forum.
In al doilea rand te rog calmeaza-te si respecta-i pe ceilalti colegi forumisti deoarece altfel nu se va termina cu bine.

Toate cele bune
  • 0
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users