Salt la continut


Fotografie

Am Sharan


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 14 iunie 2004 - 10:05

Pai la 1800kg are antipatinaj natural. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif

SHARAN, treaba cu schimbatul motoareleor e riscanta rau. E adevarat daca motorul e 1,9 PD de 115, e in stare buna si se instaleaza k lumea, ar merita. Insa sint cam multi "daca". Si iti spun eu ca diferenta de consum se va simti serios.

Mai incearca si altceva. Ia un spray de contact de la un magazin de electronice si intr-o simbata desfa, curata orice contact pe care pui mina in compartimentul motor. Cu mare atentie si rabdare. Dupa aia cauta pe careva cu VAGCOM. Si mie mi-au pus niste oarecare masina pe tester special Ford si n-au vazut un senzor deosebit de important dereglat (l-au vazut mai tirziu aia la reprezentanta).

La mecanica ai un exemplu similar: un Clio dizel a spalat motorul si dupa aia mergea ca o caruta. Aia de la reprezentanta au inceput cu schimbari de injectoare si pompe, chestii de mii de euro. Pina la urma, au gasit un contact imperfect.
  • 0

#2 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 03 august 2004 - 11:03

Nu pot decit sa ma bucur ca ai scapat de pacostea aia. Si fiindca am citit posturile tale, am inceput si eu sa caut fire roase si cine cauta gaseste: un fir de la ventilator se freca de un furtun de la AC. Rezultat: furtunul de AC ros destul de mult, firul era deja la metal. Am rezolvat imediat prin repozitionarea lor.
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi