Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Motor second bun - de unde?


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 29 martie 2004 - 08:37

TiL,

un singur raspuns concis: NU !!!!!

arabii si romanii care vind piese pe mihai bravu sint cei mai mari tzepari de pe suprafata pamintului. merita sa iei de acolo plastice sau alte dracii neesentiale pentru functionarea masinii, dar la motoare, transmisii, debitmetre etc etc, nu te combina ca iei o tzapa de nu te vezi. la ei totul e nou sau aproape nou, cu garantie, sigilat, etc, si dupa o proba sau dupa citeva zile, vezi tu ce tzapa ai luat :(

care-i treaba cu blocul ? are uzura mare in cilindri ?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 29 martie 2004 - 12:06

n-ai fost atent la intrebarea mea :(
_blocul_ in ce stare e ? ai desfacut motorul ? ai masurat cilindrii ? posibil sa ai doar consumabilele facute praf, adica segmenti + cuzineti, eventual simeringuri si ghiduri de supape. oricum astea te vor costa foarte mult :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#3 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 29 martie 2004 - 04:42

parerea mea e sa il desfaci intii sa vezi ce e in el, si in ce stare e si chiulasa. nu te lua dupa povesti cu blocuri "facute de curind", risti.

simeringurile de supapa sint ieftine, dar pina acolo mai ai multe de luat :(

in plus, blocul de 2.8 cu chiulasa si electronica de 2.5 nu face mare brinza, chiar o sa fie mai lenes (arborele e mult mai greu, de exemplu). ai avea nevoie de pistoanele de 2.5, supape marite, electronica de 2.8 (injectoare, computer, toata cablaraia si senzorii). complicat si scump.

desfa intii motorul si vezi ce-i acolo. fa masuratori si poze si arata-ne :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#4 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 29 martie 2004 - 04:54

se potriveste galeria din punct de vedere mecanic, si probabil si volumetric. dar cu restul ce te faci ? am mai mers acum 2 saptamini cu un ursulet cu bloc de 2.7 si chiulasa + electronica de 2.5 si era jalnic rau :(

repet, nu te apuca sa cumperi nimic inainte sa desfaci si sa afli care e de fapt problema. poate trebuie sa arunci si chiulasa, sau poate scapi cu segmentare. nu te entuziasma de un bloc de 2.8, mai ales daca e reconditionat de curind.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#5 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 21 aprilie 2004 - 09:24

pai

intii sa ne lamurim: blocul de eta (2.7l) + chiulasa si electronica de 325i este cel mai tare upgrade cu piese stock pentru un e30. cu conditia sa fie facut bine, si piesele sa fie in stare buna. iar pentru performanta trebuie schimbate si pistoanele tot cu unele de i, ca sa tina la turatie... si ar mai fi si alte chestii.

nu uita ca daca treci de la 4 la 6 cilindri (sau de la jetronic la motronic) va trebui sa schimbi toata instalatia electrica a masinii, asta insemnind ca va trebui sa o scoti intacta din "donor car" si sa o montezi la fel de intacta la tine.

ce intelegi prin "fugea grav de tot" ? numai arborele de la eta este foarte greu, si la turatii mici (low end) nu prea ai putere si nu e nimic spectaculos. iar masina de care vorbeam eu era hibridizata pe plan local intr-o ghereta din ghencea, si nu m-a impresionat absolut deloc ca si performante, asta trecind peste firele lipite cu scoci si restul de improvizatii de 3 lei.

te-ar mai putea ajuta si un chip care sa-ti ridice limitarea la > 7000 rpm. daca pleci cu piese bune si lucrezi cu simtul raspunderii, da, rezultatul _este_ spectaculos, ~ 200 cai.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#6 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 21 aprilie 2004 - 11:31

pe aia cu flacari (nu le facuse el, si acum nu le mai are hehe) o stiu, aia e ok. eu vorbeam de alta care era rupta rau.

orice bmw care se respecta trece de suta intr-a 2-a asa ca nu e mare brinza... conteaza si in cit timp face asta :)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi