Salt la continut


Fotografie
- - - - -

La cat timp verificati presiunea in pneuri ?


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 aprilie 2004 - 03:48

Din 2 in 2, cred ca am un por pe dreapta spate... Dar chiar si dupa ce il rezolv, tot din 2 in 2 o sa le testez, ca am un compresor mic auto care are manometrul testat si nu ma costa mult sa le verific...
  • 0

#2 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 06 aprilie 2004 - 04:51

Originally posted by pretorius
eu verific oridecateori mi se pare ca presiunea nu ar corespunde. neregula o constat la ochiometru sau cand volanul trage suspect stanga/dreapta.
a... si inainte de un drum lung. asta obligatoriu.


si eu am votat ca toti neglijentii "care este", doar cind simt vreo problema. cu aceeasi precizare insa, intotdeauna inainte de un drum in afara orasului.

cu benzinariile si vulcanizarile m-am lamurit... nu cred ca exista manometru corect pe fata pamintului. ultima patanie am avut-o cind am cerut 3.0 pe toate rotile (avind 2.2 atunci) si omul mi le-a DEZUMFLAT putin. se vedea cu ochiul liber, si se simtea cu piciorul imediat, dar ala tzipa ca manometrul lui e nou si omologat.

mi s-au parut destul de corecte cele din benzinariile petrom (cred), alea care sint cel mai dificil de folosit: setezi presiunea din doua butoane +/- , o vezi pe un display, si apoi alergi in juru masinii sa bagi la fiecare roata. dificil, dar cu rezultate bune.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#3 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 06 aprilie 2004 - 04:58

La fel am vazut la un Shell, dar nu in Buc, si am verificat apoi acele 2 atmosfere cu 2 manometre cu ac, si asa a fost.
  • 0

#4 voinea

    chiptuner

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.207 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf R32
  • Motorizare:3.2 V6

Scris 06 aprilie 2004 - 08:34

am votat din 2 in 2 saptamani. cam o verific saptamanal la spalatorie .. dar mai ratez din cand in cand asa ca am preferat sa-l las din 2 in 2 (si chiar asa e)
  • 0

#5 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 07 aprilie 2004 - 07:56

Am azot si sincer nu am nevoie sa verific presiunea.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#6 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.310 Mesaje:
Inregistrat: 30-aprilie 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Scris 07 aprilie 2004 - 08:38

Presiunea se verifica foarte rar in cazul conducatorilor auto de prin fam mea :D
Si daca se verifica, se face asta la vulcanizare ;) sau cum zicea Jaffar, si in ct este un petrom unde iti poti seta presiunea din pneuri :)
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#7 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 07 aprilie 2004 - 08:48

Originally posted by chiciuc
Am vazut niste compresoare de buzunar in Metro, ieftine. Stie cineva daca sunt bune ?


pe scurt, nu :)
manometrele sint complet aiurea, tre sa mergi sa le calibrezi undeva (sa tragi cu markerul niste linii unde sint de fapt presiunile reale, lol) shi ai mari sanse sa iti sara furtunul, colierul etc etc. uita-te ce presiune maxima suporta, si ia unul care sa aiba cel putin dublu decit ai nevoie... ca sa fii sigur ca stie macar atita :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#8 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 08 aprilie 2004 - 06:31

La saptamina cu manometru personal verificat la Metrologie. Si rotile le umflu cu pompa sau cind mi-e lene la OMV, sint destul de bune chestiile alea Mahle ale lor. Bineinteles ca la aceasi statie.

Eu fac treaba asta pentru ca ies din oras la spatamina. Daca nu prea iesi , cred ca la 2-3 saptamini e de ajuns.
  • 0

#9 aiculedtzu

    demisionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.730 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 02
  • Location:Oradea

Scris 08 aprilie 2004 - 08:40

Eu verific presiunea tot la 2 saptamani sau 1000 km. Depinde care vine prima.
  • 0
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi