Jump to content


Photo
- - - - -

Incident M. Schumacher vs. J. Montoya: Cum stau lucrurile?


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,684 posts
Joined: 05-December 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Posted 26 April 2004 - 07:08 AM

Sa vedem si poze:


Posted Image
Start: JPM intra in actiune...

Posted Image
Umar la umar...

Posted Image
...continuare...

Posted Image
...se intra in curba...

Posted Image
Incepe iesirea din curba...

Posted Image
...continuare...

Posted Image
...continuare...

Posted Image
...final de incident.
  • 0

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 26 April 2004 - 10:28 AM

Originally posted by Lord Barty
Nu cred ca cineva nu isi aminteste de cateva dintre manevrele lui care au dus la incidente controversate (Adelaide '94, Jerez '97, Interlagos'02, Sepang '02, Sepang '03 etc...) Poate ca ar fi trebuit Montoya sa il scoata acolo :D sa se mai dezvetze :D


Sepang 03?!?

Ce a mai facut acolo? Pe cine mai pretinzi ca a lovit intentionat?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 26 April 2004 - 10:36 AM

Referitor la manevra in sine....JPM O FACE MEREU.

--Brazilia 2001, exact acelasi lucru i l-a facut lu' MS in primul viraj

--Australia 2004, (a zis cineva mai sus). Chiar nici unul din sustinatorii lui JPM nu isi aduc aminte ca l-a impins pe Button pe iarba? L-a atacat pe interior si la iesire nu i-a mai lasat nici 1 metru de circuit.

--Cea mai amuzanta e cu Ralf, la nici 20 sec dupa faza cu MS. El cum i-a inchis usa lui Ralf? La fel



JPM vad ca e un foarte prost "looser". Mereu altii sunt de vina. Ori e RB care nu s-a dat frumos din fata lui (yeah, right), ori e Williams care tine cu Ralf, ori e MS care ii raspunde cu aceeasi moneda si il pune la respect.

JPM ar trebui sa stie ca metoda intimidarii nu merge cu MS. Nu se va da si nu va deschide nici un pic trasa de teama.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 26 April 2004 - 10:39 AM

Originally posted by Lord Barty
3. Sepang '03, start, Trulli.



Huh?

Start Trulli?!? Adica a dat in Trulli din spate intentionat? Asta nu o cred. Chiar de fiecare data cand are loc un incident trebuie acuzat de intentie?!?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 26 April 2004 - 01:15 PM

Originally posted by Cata
sa vedem ce zic si altii....



Cata, de ce nu ai sarit asa cand Montoya l-a impins pe Button acum 1 luna jumatate? Pana la urma e un regulament sau sunt 2, ca tot va plangeti de chestia asta.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 26 April 2004 - 03:10 PM

Ca sa imi inchei mesajele pe topicul acesta mai spun 2 lucruri:
1. Australia 2003.....Kimi-MS, primul viraj, aceleasi consecinte. Ceva obiectii din partea cuiva? Nu. Probabil ca doar cand e MS in actiune oamenii se uita.

2. din ciclul 'sa vedem ce zic si altii':

�If you were on the outside of Juan Pablo you wouldn't expect any mercy either,� Sir Frank Williams said. "As I saw it, Michael was in trouble trying to get grip from his tyres and Juan must have known straight away that this was his chance to get ahead of him. Ten out of ten for trying, and I'm glad he got away with it, but it's not fair to say that it was all Michael. You take a risk when you go round the outside.�


(Editat pt greseli de ortografie)


q.e.d.

[Edited on 26-4-2004 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 27 April 2004 - 03:16 PM

Originally posted by Cata
Tineti-o tot asa! Nu conteaza ca nu va crede nimeni ca oricum sunteti mai multi si guralivi.


Esti la fel de orb ca cei care considera ca MS nu greseste niciodata.

Eviti ceva:
DE CE Kimi a avut voie sa il inchida la fel pe MS in Australia si Trulli sa il inchida EXACT la fel la Hockenheim?

In ura voastra uitati sa vedeti ca sunteti ridicoli.
Montoya e un papagal, un "smecher de cartier", mare si tare. Cand i se raspunde cu aceeasi moneda incepe si plange. Nu l-am auzit NICIODATA sa zica "am mers incet" sau "e si vina mea".

Rog, comenteaza asemnarile cu incidentele de mai sus si arata-mi de ce MS nu are voie sa faca asta, cand anul trecut de 2 ori i-a fost facuta lui.

P.S. FIA nu a investigat nici unul din incidente.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 27 April 2004 - 07:21 PM

Originally posted by Cata

De ce nu a investigat FIA incidentul ca sa vedem daca era vorba de roata din spate sau cea din fata. Si impreuna cu telemetria veadeau in ce punct al circuitului s-au atins apoi il puteau penaliza pe Montoya daca el e de vina.


Uita-te pe reluarea pusa de lord Barty. O sa vezi ca in fata e montoya doar o fractiune de secunda (aia era singura posib sa il loveasca cu roata din fatza). E roata spate, se vede clar. Impactul e chiar inainte ca MS sa aiba corectia aia ciudata stanga-dreapta.
Dovada ca respectiva corectie nu e chiar impingerea (cum se pretindea de catre unii) e tot pe video acolo. In imaginile din afara masinii (nu din masina) e surprins doar momentul corectiei, se vede ca JPM era deja pe iarba atunci, deci ordinea "evenimentelor" a fost atingere-dezechilibrare-corectie.

Tot nu mi-ai raspuns prin ce difera incidentul acesta de Kimi-MS si de Trulli-MS de anul trecut. Sunt absolut identice. MS in ambele cazuri a iesit pe iarba evitand atingerea. JPM nu s-a deranjat sa deschida virajul.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 27 April 2004 - 10:04 PM

Originally posted by Lord Barty
Vespa: ma repet ultima oara http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif : intr-o depasire daca cel din spate reuseste la un moment dat sa fie in fata celalalt trebuie sa ii faca loc pe pista. Scoaterea de pe circuit in aceste conditii nu e permisa.  



Si eu vreau sa ma repet a mia oara. NU VRETI SA COMENTATI?
Kimi-MS, Trulli MS...la ambii a fost in fata si a fost fortat pe iarba. DE CE NU COMENTATI?http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/director.gif:director:http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/director.gif:director:http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/director.gif:director:http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/director.gif:director:http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/director.gif:director:

Lui MS i s-a facut de 2 ori asta anul trecut.

[Edited on 27-4-2004 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#10 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 28 April 2004 - 12:09 AM

Originally posted by Lord Barty
Acele incidente au fost analizate si s-a considerat ca nu e nevoie de penalizari. Acest incident nu a fost luat in considerare.


Nu-i asa?
Daca Michael e in fata si e impins pe iarba..."e caz clasat", nu? Aceeasi FIA care ziceti ca tine cu Ferrari de data asta e sfanta.
Nu stiu cum de nu iti dai seama ca esti RIDICOL. Uita-te la incidentele respective si dupa aceea mai vorbeste de precedente. Pana atunci, liniste. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/nono.gif
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#11 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 28 April 2004 - 10:57 AM

Originally posted by Lord Barty
[1. Acele incidente au fost ANALIZATE SI DISCUTATE de catre stewarzi pe cand acest incident NU! Atunci oamenii s-au pus in fata televizorului si si-au dat cu parerea. Acum NU! De fapt daca stau sa ma gandesc bine vina asta e a lui Charlie Whiting caci el decide care incidente sunt discutate si care nu.
2. Eu nu am zis si nu am sustinut ca FIA tine cu Ferrari.
3. Atacurile personale nu tin la mine... asa ridicol cum ma crezi....


1. Incidentul cu Trulli a fost analizat la plangerea lui Trulli (!!!) ca MS a iesit de pe circuit in exterior pt a-l depasi. Cu alte cuvinte, daca JPM reusea sa treaca pe iarba, inchipuie-ti ce reactie ati fi avut daca MS facea plangere.
Eu te rugam sa te uiti la ele si sa imi zici sincer daca e vreo diferenta. Daca tu vezi ceva diferit. Nu o sa vezi. Daca nu le ai, pe cel cu Trulli il am eu si il pot pune pe net. Doar sa zici daca il vrei.
Are si Ferrari un "plangacios", pe Ross Brawn, care, la fel ca Montoya, vorbeste mai mult decat ar fi cazul.

2. Asta se intelegea din ce ai spus. Ca daca nu investigheaza tine cu Ferrari. Mai clar a spus-o Cata.

3. Imi cer scuze daca il consideri atac. A fi ridicol se referea la faptul ca judeci diferit doua faze identice si te ascunzi sub faptul ca "alea au fost ok, asa a zis FIA". Sorry daca ai inteles altceva, nu era nici vorba de intentie. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif

Astept o parere personala cu privire la cele 3 incidente. Eu zic ca nu se cere sa lasi loc unei masini pe exterior si aduc ca dovada cele 2 situatii de anul trecut in care lui MS nu i s-a lasat loc.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#12 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 28 April 2004 - 04:23 PM

Astea 2 sunt incidentele. Difera prin ceva?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 28 April 2004 - 05:39 PM

Sunt de acord ca e interpretabil si ai dreptate cand spui ca e greu de stiut ce inseamna "deliberate". E ca hentzul in careu la fotbal.
Insa am vrut sa arat ca a existat o constanta in deciziile comisarilor (nu ca la fotbal), ca genul asta de faza pe exterior nu a fost sanctionata, deci JPM nu are dreptate sa se planga. Iti mai pot da un exemplu....JPM-MS, primul viraj in Brazilia (2001 parca). I-a facut acelasi lucru. Alt exemplu e JPM-Kimi, la Nuerburgring 2002 parca, atunci tot JPM l-a impins pe Kimi.

Are dreptul sa ceara interpretarea regulamentului, are dreptul sa faca plangere, ce vrea el.

Ma deranjeaza vehementa lui, de parca cine stie ce i se facuse...JPM nu stie sa piarda si se poarta urat.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 28 April 2004 - 11:52 PM

Schuey a fortat nota. Dar a fost in pozitia in care putea sa faca asta. Era pe interior, avea linia de cursa, era cel putin la acelasi nivel cu Montoya in viraj (nu si la intrare unde avea un mic dezavantaj). Oricum trebuie sa ii dam ceva credit si lu Montoya care a crescut fata de anii trecuti cind intr-o situatie similara ar fi intrat imediat in Schuey. Poate si faptul ca era pe exterior a contribuit la decizia asta de a sta cuminte, oricum nu avea sanse sa iasa invingator. Stia foarte clar ca fiind pe exterior, in eventualitatea unei atingeri mai violente, el o sa iasa afara. Aveti situatia inversa foarte clar in disputa Alonso-R Schuey. Sau Sato - R Schuey.

Poate la Schuey se poate discuta asupra penalizarii, insa indivizi ca Sato si Alonso ar trebui arsi imediat.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users