...Alt topic fantoma. Nu stiu ce s-a scris aici inainte iar pe ash nu vreau sa intru sa vad ...
Asa ca DT s-o fi ingustand el, altele insa, cica, se vor largi Ca un facut, exact pe strazile astea merg 50% din traseul meu zilnic. Haida !
Arterele pe care vor trece buldozerele:
> Buzesti-Berzei-Vasile Parvan-Uranus-Calea Rahovei (doua benzi pe sens si cale dubla de tramvai)
> Splaiul Unirii-Autostrada Bucuresti-Constanta (doua benzi pe sens);
> Prelungirea Ghencea-Domnesti (trei benzi pe sens)
> Bulevardul Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu (trei benzi pe sens)
> Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada Bucuresti-Pitesti (trei benzi pe sens)
> Gheorghe Ionescu Sisesti-Ion Ionescu de la Brad (doua benzi pe sens).
> Soseaua Pipera (deja licitata)
> Nitu Vasile (deja licitata)
> Constantin Brancoveanu (deja licitata)
Intregul articol.
Modificari de infrastructura a drumurilor
Started by
vane
, nov 14 2006 07:56
14 replies to this topic
#1
Scris 14 noiembrie 2006 - 07:56
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !
#2
Scris 14 noiembrie 2006 - 01:03
In topicul initial era vorba de ingustare prin creerea a unei benzi speciale pe sens pt transportul in comun..
Oricum , prelungirea ghencea-domnesti fara un pod la centura(ce e va face la un moment dat parca) nu va avea efect pre mare, pt ca acolo e problema.. acum este o bamda pe sens..
Splaiul uniiri-autostrada constanta..nu sunt 2?
Ciurel autostrada.. un punc benefic, ca de fapt toate proiectele.. dar trebuiau facute "ieri".. nu in viitorul incert
Oricum , prelungirea ghencea-domnesti fara un pod la centura(ce e va face la un moment dat parca) nu va avea efect pre mare, pt ca acolo e problema.. acum este o bamda pe sens..
Splaiul uniiri-autostrada constanta..nu sunt 2?
Ciurel autostrada.. un punc benefic, ca de fapt toate proiectele.. dar trebuiau facute "ieri".. nu in viitorul incert
calator prin timp si spatiu...
#3
Scris 14 noiembrie 2006 - 02:13
Eu am o parere....sa desfiinteze tranvaiul din zonele astea mai apropiate de centru si sa faca sistemul RATB cum promitea Baselu cand era primar,si anume un sitem de senzori nu stiu pe unde plasati in ideea detectarii pozitiei autobuzelor,si sa vina cate unul fix la 3minute...
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#4
Scris 14 noiembrie 2006 - 02:43
cum poate sa vina fix la 3 min in situatiile in care traficul e blocat complet?
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#5
Scris 14 noiembrie 2006 - 04:47
pai asa zicea Basescu ca ia de la englezi cel mai performant sistem de navigatie al transportului in comun...
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#6
Scris 14 noiembrie 2006 - 04:59
Atunci sa le ia si infrastructura, camerele de supraveghere a traficului, taxele suplimentare pentru intrarea in zona centrala http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/devil.gif Bucurestiul e atat de oribil construit incat aproape ca nu poti evita centrul daca vrei sa ajungi dintr-o periferie in alta.
#7
Scris 14 noiembrie 2006 - 08:09
poti sa pui si mama camerelor
cand pe magheru e bara la bara nu are cum sa vina autobuzul in 3 minute intre statii orice ar face sistemul ala al englezilor
doar daca il transforma in bicicleta....
cand pe magheru e bara la bara nu are cum sa vina autobuzul in 3 minute intre statii orice ar face sistemul ala al englezilor
doar daca il transforma in bicicleta....
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#8
Scris 14 noiembrie 2006 - 08:43
da ma da totusi...sa nu mai vina cate 3-4 autobuze deodata...apoi 15 min nu mai vezi niciunul...
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#9
Scris 16 noiembrie 2006 - 07:54
Au inchis si strada Paris !! Fara nici un anunt, nimic
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !
#10
Scris 16 noiembrie 2006 - 07:55
erau semne in ultimele zile. ma refer la gropi, canale decupate/ridicate, span de asfalt vechi.
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#11
Scris 17 noiembrie 2006 - 01:24
hai ca deja discutam despre 3 sectoare in acelasi topic...
am trimis posturile despre sect 4 la locul lor.
am trimis posturile despre sect 4 la locul lor.
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->
#12
Scris 12 ianuarie 2007 - 08:52
Am gasit pe site la PMB hotararea celor 100 de santiere cu care ne ameninta Videanu pentru 2007. Eu ca inginer licentiat ce ma exist stau si ma intreb daca exista suficient de multe utilaje precum si suficient de multi oameni pentru a porni toate acele proiecte simultan, si a le termina la timp! Probabil ca fie vor intinde operatia asta pe 3-4-5 ani, cu hotarari anuale de completare si modificare a bugetelor, fie le vor porni pe toate si vor sufoca orasul.... nefacand nimic! Si tot in 4-5 ani vor termina!
#13
Scris 17 ianuarie 2007 - 02:27
mai am prieteni cu mici firme de constructii si i-am auzit des ca se plangeau ca nu gasesc utilaje. Nu-mi dau seama de unde le gasesc primariile asa usor.
Stiu ca au partcipat la alte licitatii firme care au bagat in oferta multe utilaje pe care nu le aveau urmand sa le inchirieze in caz ca ar fi castigat licitatia.
Au castigat insa licitatia dar utilaje n-au gasit... si BAU!
Stiu ca au partcipat la alte licitatii firme care au bagat in oferta multe utilaje pe care nu le aveau urmand sa le inchirieze in caz ca ar fi castigat licitatia.
Au castigat insa licitatia dar utilaje n-au gasit... si BAU!
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->
#14
Scris 31 ianuarie 2007 - 02:01
Circulatia pe Calea Mosilor va fi restrictionata un an si o luna
Conducatorii auto din Bucuresti vor pierde si mai mult timp in trafic. Primaria Capitalei a anuntat, intr-un comunicat remis presei, ca incepand cu 5 februarie, va fi restritionata circulatia pe Calea Mosilor, din cauza lucrarilor de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor si de modernizare a carosabilului. Se estimeaza ca lucrarile vor dura 13 luni.
Astfel, traficul rutier va fi restrictionat pe tronsonul cuprins intre Piata Obor si Bulevardul Carol I, proiectul avand termen de finalizare in 31 martie 2008.
Tot din 5 februarie, va fi intrerupta circulatia tramvaielor liniei 21 pe Soseaua Colentina, pe tronsonul cuprins intre strada Ziduri Mosi si Soseaua Mihai Bravu, dar si pe Calea Mosilor, pe tronsonul cuprinse intre Soseaua Mihai Bravu si strada Mihai Eminescu, precum si pe tronsonul Bulevardul Carol I - strada Paleologu.
Troleibuzul 66 isi va mentine traseul de baza, iar RATB va suplimenta parcul mijloacelor de transport alocate acestei linii.
In timpul lucrarilor de modernizare a caii de rulare a tramvaiului, traficul auto general se va desfasura pe cate doua benzi de circulatie pe sens, din cele trei existente.
HotNews.ro
Conducatorii auto din Bucuresti vor pierde si mai mult timp in trafic. Primaria Capitalei a anuntat, intr-un comunicat remis presei, ca incepand cu 5 februarie, va fi restritionata circulatia pe Calea Mosilor, din cauza lucrarilor de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor si de modernizare a carosabilului. Se estimeaza ca lucrarile vor dura 13 luni.
Astfel, traficul rutier va fi restrictionat pe tronsonul cuprins intre Piata Obor si Bulevardul Carol I, proiectul avand termen de finalizare in 31 martie 2008.
Tot din 5 februarie, va fi intrerupta circulatia tramvaielor liniei 21 pe Soseaua Colentina, pe tronsonul cuprins intre strada Ziduri Mosi si Soseaua Mihai Bravu, dar si pe Calea Mosilor, pe tronsonul cuprinse intre Soseaua Mihai Bravu si strada Mihai Eminescu, precum si pe tronsonul Bulevardul Carol I - strada Paleologu.
Troleibuzul 66 isi va mentine traseul de baza, iar RATB va suplimenta parcul mijloacelor de transport alocate acestei linii.
In timpul lucrarilor de modernizare a caii de rulare a tramvaiului, traficul auto general se va desfasura pe cate doua benzi de circulatie pe sens, din cele trei existente.
HotNews.ro
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#15
Scris 31 ianuarie 2007 - 08:04
Care 3 benzi pe Calea Moşilor?! O bandă de circulaţie + 1 de maşini parcate + linia de tramvai?! Ziarişti, deh!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi