Modificari de infrastructura a drumurilor
#1
Scris 14 noiembrie 2006 - 07:56
Asa ca DT s-o fi ingustand el, altele insa, cica, se vor largi Ca un facut, exact pe strazile astea merg 50% din traseul meu zilnic. Haida !
Arterele pe care vor trece buldozerele:
> Buzesti-Berzei-Vasile Parvan-Uranus-Calea Rahovei (doua benzi pe sens si cale dubla de tramvai)
> Splaiul Unirii-Autostrada Bucuresti-Constanta (doua benzi pe sens);
> Prelungirea Ghencea-Domnesti (trei benzi pe sens)
> Bulevardul Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu (trei benzi pe sens)
> Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada Bucuresti-Pitesti (trei benzi pe sens)
> Gheorghe Ionescu Sisesti-Ion Ionescu de la Brad (doua benzi pe sens).
> Soseaua Pipera (deja licitata)
> Nitu Vasile (deja licitata)
> Constantin Brancoveanu (deja licitata)
Intregul articol.
#2
Scris 14 noiembrie 2006 - 01:03
Oricum , prelungirea ghencea-domnesti fara un pod la centura(ce e va face la un moment dat parca) nu va avea efect pre mare, pt ca acolo e problema.. acum este o bamda pe sens..
Splaiul uniiri-autostrada constanta..nu sunt 2?
Ciurel autostrada.. un punc benefic, ca de fapt toate proiectele.. dar trebuiau facute "ieri".. nu in viitorul incert
#3
Scris 14 noiembrie 2006 - 02:13
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#4
Scris 14 noiembrie 2006 - 02:43
#5
Scris 14 noiembrie 2006 - 04:47
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#6
Scris 14 noiembrie 2006 - 04:59
#7
Scris 14 noiembrie 2006 - 08:09
cand pe magheru e bara la bara nu are cum sa vina autobuzul in 3 minute intre statii orice ar face sistemul ala al englezilor
doar daca il transforma in bicicleta....
#8
Scris 14 noiembrie 2006 - 08:43
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#9
Scris 16 noiembrie 2006 - 07:54
#10
Scris 16 noiembrie 2006 - 07:55
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#11
Scris 17 noiembrie 2006 - 01:24
am trimis posturile despre sect 4 la locul lor.
#12
Scris 12 ianuarie 2007 - 08:52
#13
Scris 17 ianuarie 2007 - 02:27
Stiu ca au partcipat la alte licitatii firme care au bagat in oferta multe utilaje pe care nu le aveau urmand sa le inchirieze in caz ca ar fi castigat licitatia.
Au castigat insa licitatia dar utilaje n-au gasit... si BAU!
#14
Scris 31 ianuarie 2007 - 02:01
Conducatorii auto din Bucuresti vor pierde si mai mult timp in trafic. Primaria Capitalei a anuntat, intr-un comunicat remis presei, ca incepand cu 5 februarie, va fi restritionata circulatia pe Calea Mosilor, din cauza lucrarilor de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor si de modernizare a carosabilului. Se estimeaza ca lucrarile vor dura 13 luni.
Astfel, traficul rutier va fi restrictionat pe tronsonul cuprins intre Piata Obor si Bulevardul Carol I, proiectul avand termen de finalizare in 31 martie 2008.
Tot din 5 februarie, va fi intrerupta circulatia tramvaielor liniei 21 pe Soseaua Colentina, pe tronsonul cuprins intre strada Ziduri Mosi si Soseaua Mihai Bravu, dar si pe Calea Mosilor, pe tronsonul cuprinse intre Soseaua Mihai Bravu si strada Mihai Eminescu, precum si pe tronsonul Bulevardul Carol I - strada Paleologu.
Troleibuzul 66 isi va mentine traseul de baza, iar RATB va suplimenta parcul mijloacelor de transport alocate acestei linii.
In timpul lucrarilor de modernizare a caii de rulare a tramvaiului, traficul auto general se va desfasura pe cate doua benzi de circulatie pe sens, din cele trei existente.
HotNews.ro
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#15
Scris 31 ianuarie 2007 - 08:04
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi