Ce motor sa-mi iau ca incepator?
#26
Scris 11 noiembrie 2012 - 08:03
Pentru motor ti-as recomanda un CB500F sau ceva in zona CB (eg. CB600F). Am facut scoala pe una si mi s-a parut foarte usor de manevrat.
Life must be taken one disaster at a time
#27
Scris 11 noiembrie 2012 - 08:12
Nu uita de gropanele din oras si de manevrabilitatea unui enduro, incomparabile cu a unei motorete de strada.
#28
Scris 11 noiembrie 2012 - 09:01
Personal nu mi'as lua scuter/motocicleta daca nu as avea unde s'o las in siguranta (curte/garaj)
Insa si eu ma gandesc ca un scuter nu prea'l poti folosi prea mult de'acum incolo, cand incep ploile/zapezile
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#29
Scris 11 noiembrie 2012 - 09:16
Eu cu scuter nu as putea merge in ruptul capului. Pe scuter stai ca pe closet, si conduci exact cum ai conduce un closet !
#30
Scris 11 noiembrie 2012 - 09:17
fumez, citesc o carte sau presa.
nu e asa de rau.
ma rog, daca nu esti constipat.
#31
Scris 11 noiembrie 2012 - 09:23
#32
Scris 11 noiembrie 2012 - 09:35
Siguranta e aceasi...si nu-l ploua. Interesant, costul investit ar fi acelasi... numai ca nu rezolva locul de parcare la munca.
http://www.scuterclu...er-pentru-oras/
Aceasta postare a fost editata de aztec: 11 noiembrie 2012 - 09:35
#33
Scris 11 noiembrie 2012 - 09:42
Daca se urmareste rapiditatea, ceva pe 2 roti sta mai bine. Doar ca pe 2 roti risti sa ajungi plouat/murdar/trantit.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#34
Scris 11 noiembrie 2012 - 09:43
#35
Scris 11 noiembrie 2012 - 09:54
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#36
Scris 11 noiembrie 2012 - 09:55
Nu benzina/RCA/impozit, nu consumabile. Tico il am si daca ma manca in fund puneam instalatia pana acum. Este insa greu de parcat la munca pt ca am ajuns safac 20 min pana la munca si minim tot atata pt gasierea unui loc de parcare. Consumul nici el nu mei este de neglijat....
Pt 2 roti problema mare este parcarea la bloc, in sensul in care sa nu dispara. Inteleg ca moto enduro e mai greu si implicit mai dificil de furat.
Apoi sa nu dau trezirea la plecarea/venirea acasa, pt ca as avea probleme cu vecini.
Aceasta postare a fost editata de aztec: 11 noiembrie 2012 - 09:56
#37
Scris 11 noiembrie 2012 - 10:00
2- NU fac galagie deloc, daca nu au evacuarea modificata
Repet, avantajele la enduro sunt: ti se rupe de gropi/drumuri nasoale, mai ieftina, nu tenteaza ca una de strada.
Si de ce nu, daca dai cu ea de pamant ( si vei da inevitabil ), se beleste mai putin si e mai usor/ieftin de reparat.
#38
Scris 11 noiembrie 2012 - 10:07
Ori 4x4 ori enduro. Si am incercat sa uit ambele variante.
#39
Scris 11 noiembrie 2012 - 10:23
#40
Scris 12 noiembrie 2012 - 11:34
#41
Scris 12 noiembrie 2012 - 11:37
#42
Scris 12 noiembrie 2012 - 11:48
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#43
Scris 12 noiembrie 2012 - 04:00
#44
Scris 12 noiembrie 2012 - 04:08
Eu n'am apucat sa invat sa merg pe bicicleta cand eram mic, altfel pana acum sigur imi incoltea ideea de motocicleta ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#45
Scris 16 noiembrie 2012 - 04:01
Pai scuterul e scuter si motocicleta e altceva.Nu stiu daca scuter sau motocicleta, problema ar fi :
-bugetul
-parcarea acasa peste noapre incat sa nu dispara.
-intretinerea/consum(abile).
Cerinte:pret mic si zgomot putin. Urasc sa fiu deranjat de zgomot si nu as vrea sa fac si eu asta.
Scuterele se fura mai des, se inmatriculeaza la primarie fara acte. Motocicletele se dezmembreaza dupa furt, modelele polulare sunt mai cautate. Exista alarma cu pager. Eu o tin legata de gard cu alarma cu pager. N-ai cum s-o bagi in scara blocului ca nu-i bicicleta si nu te urci pe scari cu ea. Toate au macar 200kg. Casco nu e o optiune decat la cele noi.
Intretinerea la o motocicleta costa cat la o masina, chiar mai mult, daca e una puternica si trebuie musai consumabile performante. 200-300E un set de cauciucuri, 150E un kit de lant, 100E placute de frana, 50E un schimb de ulei, 50E simeringuri si ulei furca, 50E filtru de aer, 100E o baterie buna. Astea sunt consumabile se schimba la 1-3 ani. Piesele sunt si ele foarte scumpe. Consumul e 6-10 in funcite de stilul de mers. Deci nu faci economie cu motocicleta, din contra, bagi o gramada de bani. Mai costa si echipamentul 500-1000E, una peste alta e gaura in buget o motocicleta dar iti ofera si niste satisfactii si senzatii deosebite, scuterul e doar de transport.
La modelele mai cuminti e ceva mai ieftina intretinerea probabil si la scutere, daca nu sunt chinezarii care se strica de 3 ori pe saptamana. Consumul e de 4-5 la modelele de 500cmc, 2-3 la alea mai mici, 125/250.
Cu toba de fabrica toate fac zgomot in limite rezonabile si nu deranjeaza. Trebuie sa se incadreze in normele de zgomot pana la o anumita turatie. La 10000rpm urla si cu toba standard.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi