Salt la continut


Fotografie

Drive test Lancer Evo VIII in Romania


  • Topic inchis Acest topic e inchis
9 replies to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 01 iulie 2004 - 01:20

eu nu inteleg... din ce scrie acolo inteleg ca s-a facut deja si tragerea la sorti, si tot.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 02 iulie 2004 - 08:58

Da, si pe mine ma oftica chestia cu anii de permis.. Sunt unii care nici dupa 10 ani nu stiu care e stanga si care e dreapta, si daca preselectia se face dupa data eliberarii permisului...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#3 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 02 iulie 2004 - 02:57

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif Ma lovesc zilnic pe strada (doimineata si seara pe ruta Titan - St. Cel Mare si retur) de fel de fel de masini cu fel de fel de soferi care sigur au peste 6 ani de permis! Dar sunt chiar pericol public!!! Si, culmea, unul din "astia" ar ajunge la drive test.... Cam neplacut... Cam balcanic... Cam romanesc... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#4 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.310 Mesaje:
Inregistrat: 30-aprilie 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Scris 03 iulie 2004 - 10:29

Dragi forumisti, s-au ales soferii pt drive-test, s-a efectuat, acum vreo luna chiar http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/verystrange.gif

So http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/wtf.gif
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#5 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.310 Mesaje:
Inregistrat: 30-aprilie 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Scris 04 iulie 2004 - 01:34

Nu, o sa se vanda oficial in Ro prin M Car Trading, ci se vinde deja http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#6 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 04 iulie 2004 - 08:01

Site-ul oficial este http://www.mitsubishiromania.ro . Preturile:

MITSUBISHI Evolution 8 GSR (pachet optiuni U04)
2.0 DOHC turbocharged intercooler ECI-MULTI/ 4/16V, Airbag, ABS, EBD, discuri ventilate 17�� Brembo, Jante aliaj = 30.200 EU CIP

MITSUBISHI Evolution 8 GSR (pachet optiuni U05)
2.0 DOHC turbocharged intercooler ECI-MULTI/ 4/16V, Airbag, ABS, EBD, tapiterie din piele neagra = 30.700 EU CIP

Unde:
- Descriere dotare. Pachet Optiuni U04

Servodirectie / Imobilizator electronic / Airbag-uri frontale pentru conducator si pasager / Centuri de siguranta cu prindere in trei puncte si pretensionare pentru toate locurile / Bare de protectie suplimentare usi fata/spate / Parbriz laminat cu tenta de culoare verzuie / Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite /
Geamuri termoizolante fata/ spate actionate electric si cu protectie la inchidere / Inchidere centralizata cu telecomanda / Aer conditionat / Sistem de franare cu ABS si EBD, fata - discuri ventilate 17�� Brembo, spate -tambur in disc ventilat 16��cu etrier dublu Brembo / Scaune sport Recaro cu tapiterie textila in doua culori si cu tetiere integrate / Anvelope 235/45R17 si roata de rezerva compacta / Kit de pregatire sistem audio (6 incinte acustice, antena exterioara, cabluri de legatura) / Cotiera pentru bancheta spate cu suport de pahare / Lampa ceata spate / Jante aliaj usor / Volan sport Momo cu trei spite, reglabil si schimbator de viteze imbracate in piele / Faruri halogen reglabile pe inaltime /
Eleron marit din fibra de carbon spate cu a treia lampa de stop montata pe luneta

- Descriere dotare. Pachet Optiuni U05

Servodirectie / Imobilizator electronic / Airbag-uri frontale pentru conducator si pasager / Centuri de siguranta cu prindere in trei puncte si pretensionare pentru toate locurile / Bare de protectie suplimentare usi fata/spate / Parbriz laminat cu tenta de culoare verzuie / Oglinzi exterioare reglabile electric si incalzite /
Geamuri termoizolante fata/ spate actionate electric si cu protectie la inchidere / Inchidere centralizata cu telecomanda / Aer conditionat / Sistem de franare cu ABS si EBD, fata - discuri ventilate 17�� Brembo, spate -tambur in disc ventilat 16��cu etrier dublu Brembo / Scaune sport Recaro cu tapiterie textila in doua culori si cu tetiere integrate / Anvelope 235/45R17 si roata de rezerva compacta / Kit de pregatire sistem audio (6 incinte acustice, antena exterioara, cabluri de legatura) / Cotiera pentru bancheta spate cu suport de pahare / Lampa ceata spate / Jante aliaj usor / Volan sport Momo cu trei spite, reglabil si schimbator de viteze imbracate in piele / Faruri halogen reglabile pe inaltime /
Eleron marit din fibra de carbon spate cu a treia lampa de stop montata pe luneta / Tapiterie din piele neagra si plansa de bord cu finisaj de carbon
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#7 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 04 iulie 2004 - 09:02

Originally posted by rares_dan
...  daca ii pui in geamul reprezentantei pretul CIP o sa fuga lumea...


Ai vrut sa scrii DDP sau TTI, cred...

Hai sa fim seriosi, la masinile scumpe in RO, cati si le iau cu banii jos si cati in leasing??? Nu ii intereseaza pe majoritatea celor care au bani pretul final, ca oricum si le iau in leasing, e mult mai avantajos din multe motive...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#8 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 05 iulie 2004 - 02:11

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif Intrebare: E adevarat ca in Romania...

Raspuns: E adevarat!!! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif

Nu m-ar mira nimic la scumpii nostri concetateni de la "mansarda" tarii...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#9 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.310 Mesaje:
Inregistrat: 30-aprilie 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Scris 11 iulie 2004 - 12:34

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
Normele de poluare Euro4 se vor introduce din 2007 http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
Pana atunci putem inscrie masini cu Euro3 :)
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/offtopic.gif
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#10 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 18 iulie 2004 - 12:26

Cuvinte ca poluare, 330Ci, mansarda tarii, trabant, dacie etc sint nedemne sa stea linga un EVO 8 nici intr-un topic.

Ma intorc frumushel dupa vreo 2 ore de plimbare cu un EVO (dreapta) cu un om care a stiut ce sa imi arate la masina asta.

Impresia: o masina impecabila tehnic, in care banii s-au bagat 98% in tehnica de exceptie si au mai ramas si 2% pentru ceva materiale (piele, airbag etc). Masina nu are clima (doar AC) si nu are computer (asta chiar mi s-a parut ciudat). Inauntru atmosfera e OK, loc inauntru la greu chiar si cu mine la volan, in spate mai raminea destul.

Comportamentul pe strada e greu de descris. Suspensie tare de tot, jante pe 17, cauciucuri Bridgestone RE050 high performance, super aderenta. Pina la 3000 masina trage normal, dupa care intra turbo si incepe progresiv pina la 4500 dupa care urlete isterice din motor acopera fluieratul turbinei si masina zboara pina la 7000rpm. In oras a fost un adevarat chin, in afara de 1 pur si simplu nu se putea forja in a 2 a k lumea.

Adevarata valoare a masinii s-a vazut pe drumul intre hotel Parc si reprezentanta. Liber, drum bunicel. Se intra in curba imediat urmatoare cu vreo 90kmh, eu ma agat de centura, omul accelereaza in continuare, masina incepe sa subvireze si instantaneu ceva (Super AYC) scoate spatele in putina supravirare, exact cit era nevoie sa inchida curba mai bine. Impresionant si extrem de eficient. Parca a luat cineva masina cu mina si a pus-o pe trasa corecta. Aceeasi poveste si pe curba spre reprezentanta. Am citit o groaza de laude la adresa ACD si AYC insa acum am vazut cu adevarat ce pot si ce poate aceasta incredibila masina.

Se pare ca ani intregi de participare la Raliu se regasesc in mica parte acum pe strada.

Si ca un mic minus, masina nu avea aripa de carbon mai ridicata, care nu vine decit la versiunea fara piele.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/verystrange.gif
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi