ca sa te scoti ieftin, singura varianta este sa importi doar caroseria, pentru care vama este foarte mica (2-5 milioane, in functie de cit de "completa" e). pentru asta trebuie sa mergi (tu sau altcineva) sa iei masina, o dezmembrezi _in tzara din care o iei_, sui caroseria pe platforma, si vii cu ea in tzara.
daca pleci cu masina pe roti din tzara respectiva, nu mai poti sa o dezmembrezi; daca intri cu ea pe roti intr-o tzara, trebuie sa iesi cu ea tot pe roti, iar in romania vei plati sumele calculate mai sus, plus inca vreo 2-3000 "garantie", care ti se inapoiaza dupa ce faci recarosarea. n-am reusit sa aflu unde scrie asta, dar asta e textul cu care esti asteptat la granita romana, si fara sa platesti sumele respectiva masina iti e blocata acolo, in vama. probabil e o masura de prevedere impotriva jmecherilor care aduc masini si circula cu ele pur si simplu, sau le schimba doar seriile.
cel mai sanatos mi se pare sa gasesti pe cineva care se ocupa cu asta, are referinte, si iti ofera acte. platesti o suma, si primesti masina acasa, cu vama platita si cu toate actele in regula. gindeste-te numai cit te-ar putea costa sa inchiriezi un camion sa o cari din germania
Vectra A pt. recarosare
Started by jaffar, iul 06 2004 08:59
No replies to this topic
#1
Scris 06 iulie 2004 - 08:59
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi