BMW 316, 318 i - merita 6-7000 Euro ?
#1
Scris 13 iulie 2004 - 08:48
acum pretul nu spune totul, trebuie sa iei in considerare si starea masinii si a motorului, dotarile etc.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 13 iulie 2004 - 10:14
atentie mare la acte si serii , tot romanul e meseriash si minareste bmwuri. si neaparat fuguta la mecanic cu masina candidata, si la motor se fac multe minareli si te poti trezi ca dupa 5000 km pocneste.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#3
Scris 13 iulie 2004 - 10:38
intelegem toti ca tu ai o pasiune pentru masina aia, dar si tu trebuie sa intelegi ca in topicul asta e vorba despre alta generatie, alt model, si alt nivel de pret. si tu parca n-aveai carnet... cum poti sa recomanzi o masina la nivel de viraje si senzatii, fara sa o fi condus ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#4
Scris 13 iulie 2004 - 10:40
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#5
Scris 13 iulie 2004 - 12:58
insa sincer tot nu stiu ce sa aleg intre 318 si 316
Eu vreau:
- in primul rand un BMW
- consum acceptabil;
- pret bun (max 7000 Euro);
- masina durabila din punct de vedere al ansamblelor de directie.
Ii multumesc si lui alex pentru review insa se refera la 320 i, iar asta haleste benzina multa.
pai, as zice 318i sau 318is daca ai noroc si gasesti.
treaba cu consumul e discutabila. de exemplu un 325i consuma mai putin decit un 320i la mers normal, pentru ca are putere mai mare. la generatia dinainte diferenta era chiar mare.
daca nu vrei nu stiu ce mare sportivitate, mergi si pe 316i, motoarele mai noi sint tot de 1.8 si e totusi un bmw. daca vrei sportivitate mai multa, mergi pe un motor mai mare. 320i e o bestie, asta iti pot confirma, si nu inghite chiar asa mult (nu cu mult mai mult decit 318i).
tine cont si de optiuni. un fost coleg avea un 316i full option, si era o placere sa mergi cu el, chiar daca nu avea aceeasi zvicnire ca unul cu motor mai mare.
la 7000 poti gasi o masina buna spre foarte buna, dar sa te si pricepi sa o verifici, sau sa ai la cine sa o duci. se dau foarte multe tzepe in romania cu bmwurile.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#6
Scris 02 octombrie 2006 - 12:22
You have been sent this communication from ady via the "Report this post to a moderator" link.
------------------------------------------------
Topic: BMW 316, 318 i - merita 6-7000 Euro ?
------------------------------------------------
Link to post: http://www.garajul.r...533;entry127183
------------------------------------------------
Report:
eu am un 316i, si e edevarat ca nu se compara cu 320 dar consuma acceptabil, afara la 160 consum de 6l la suta, in oras mai mult de 11_12 nu ia, indiferent ce sarata acul, oricum se merita ca e bmw si sunt moartea mea.
------------------------------------------------
cred ca aici trebuia sa ajunga
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#7
Scris 07 ianuarie 2009 - 01:34
Eu am achizitionat un 316i si momentan sunt multumit de el,a trebuit sa schimb supapa de refulare la el,asta dupa ce am fost la un servic autorizat sa o testeze pe aparatura lor�de ultima generatie� a iesit ok cu exceptia supapei de refulare,iar pretul cu care am achizitionat masina e de 6900Euro,Acum nu stiu ce sa spun nu sunt expert in BMW,dar sa recunoastem odata ce te sui intr-un BMW si il conduci nu iti mai vine sa schimbi marca.Eu poate am avut noroc ca am gasit-o in starea care este (buna) ,a si fiind si inmatriculata in RO din 30.09.2008,eu zic ca e un pretz bun(pretz de GOLF4 defapt).Intradevar sportivitatea nu e la fel ca la un motor mai mare stiu eu de 136CP sau mai mult insa e ok pt Romania si 104CP,si daca te incadrezi in pretz calitate e si mai bine.la e36 320i atentie mare (de fapt si la 325i). motorul m50 are blocul din fonta si e foarte rezistent; motorul m52 (de prin 94' incoace) are blocul din aluminiu si camasile din nicasil, si are probleme mari cu uzura. daca vrei sa cumperi un bmw cu motor m52, neaparat asigura-te ca a trecut prin serviceul bmw si i-a fost schimbat blocul, altfel vei avea probleme _majore_ cu el. era unul de vinzare si aici pe forum, chiar in zona ta de pret, arata excelent dealtfel dar motorul era praf exact din cauza asta.
#8
Scris 04 septembrie 2009 - 06:39
uite eu am cautat mult un e36 coupe
vroiam un motor de minim 1800 cmc ceace am gasit erau bmw-uri cam alergate si trpsnite pe toate partile unl chiar avea suspensii sport dar era facurt zdrente pe dedesupt simulte altele
asa ca intr-o zi am gasit un e36 compact stare inpecabila ne lovit vopsea originla pe masina innmatriculat in tara anul trecut dar cu motor de 1.6 i in 8valve si 110 cp si este destul de vanos nu te lasa in depasiri motorul trage re cuplu nu este el 1.8 is sau 2.5 dar merge
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi