Salt la continut


Fotografie
- - - - -

taiat arcuri


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 17 august 2004 - 04:15

avind in vedere ca am cam terminat cu chestiile esentiale la masina, am inceput sa-mi pun probleme filozofice (si nu doar eu :D )

asa ca va intreb: are vreun sens sa tai jumatate de spira sau chiar o spira din arcurile stock in ideea de a cobori putin masina (1-2 cm) ? am tot citit in multe parti ca se obisnuieste treaba asta, dar n-am nici cea mai mica idee cit de bine/rau poate fi. evident, vreau sa pastrez amortizoarele stock pe care le am acum (boge/sachs cu ulei)

p.s. nu vreau sa aud "cumpara-ti arcuri sport", raspunsul asta il stiu deja.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 aiculedtzu

    demisionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.730 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 02
  • Location:Oradea

Scris 17 august 2004 - 06:34

cumpara-ti arcuri sport :D
  • 0
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl

#3 aiculedtzu

    demisionat

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.730 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 02
  • Location:Oradea

Scris 17 august 2004 - 11:50

Ca tot veni vorba de arcuri taiate, personal cunosc un individ care si-a pus arcuri de LOCOMOTIVA taiate pe spate la Dacia sa.
El spunea ca stabilitatea in conditii normale (1-2 pasageri) era mai rea decat inainte, dar cand masina era incarcata (4-5 persoane + 300 kg saci de cartofi, porumb, faina, etc) stabilitatea era mai buna

:D
  • 0
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl

#4 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 august 2004 - 12:31

intre timp mi-am dat seama ca pe spate nici nu am cum sa tai.

o sa incerc mai intii sa subtiez placutele de la capetele arcurilor, poate e suficient pentru ce vreau eu.

multumesc de pareri, in special lui aiculedtzu :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#5 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 august 2004 - 03:24

Originally posted by TiL
ce rost are sa-ti cobori masina daca nu intaresti suspensia? Daca tai o spira din arc, el se si intareste. Altfel, risti sa maturi soseaua la o denivelare luata cu viteza.


e, la asta ma gindisem si eu... se scurteaza putin si se si intareste putin.

oricum la cit de inalta e masinuta mea, nu cred ca o doare prea tare daca scade 1-2 cm :D

o sa fac niste teste cu caucioace mai subtiri si cu arcuri sport imprumutate (pe spate, ca e foarte usor...) si o sa ma hotarasc ce si cum. la o adica niste arcuri SH nu pot sa coste o avere, ca sa fac teste de taiere pe ele... nu ?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#6 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 august 2004 - 05:13

daca harcul are in total 10 spire, atunci una lipsa il va intari cam cu 10 %, ceea ce as zice ca e foarte perceptibil.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi