Salt la continut


Fotografie
- - - - -

CE Automodelism 1/8 si 1/10 ELVETIA


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 20 august 2004 - 10:33

Chiar daca la scara redusa, este vorba tot de motoare si roti! (Daca nu am nimerit sectiunea, rog moderatorii sa ma ierte...)

In perioada 19-22 August 2004, in localitatea elvetiana Lostallo, au loc Campionatele Europene de Automodelism la urmatoarele clase:
- 1/8 IC Track si 1/10 200 mm +40 (piloti peste 40 de ani)
- 1/10 IC Track 235 mm (fara limitari de varsta).

Din Romania participa 3 piloti:
- La 1/8 IC Track +40 antrenorul meu de la CSM Arad
- La 1/10 IC Track 235mm colegul meu de la CSM Arad si un bun prieten de la un club din Bucuresti.

Nivelul la care se alearga acolo este extrem de ridicat, aproape de Campionat Mondial! Cat despre amenajarea in sine si utilitati, elvetienii sunt departe.... In sus... 26 de sponsori... Etc...

Traseul este o combinatie de tehnica si viteza, ambele impinse la maxim. In poza de mai jos se vede desenul pe care se va alerga, respectiv unde cauciucurile au lasat urme pe asfalt (o alta chestie profesionista la elvetieni este ca au un traseu adaptabil si configurabil...).

Imagine amplasata

Ora 23:00: Tocmai am terminat de vorbit cu baietii nostri (sunt ai nostri, nu?) si sunt foarte incantati de ce se intampla in Elvetia! Nivelul la care se alearga este extrem de ridicat (sunt piloti de uzina cu masini modificate, ca la cursele de masini mari!) care alearga incredibil! Cu toate astea delegatia Romaniei a fost primita in aplauze (nu se asteptau la participarea Romaniei, nu aveau pregatita nici macar imaginea steagului Romaniei de pus pe site...) si au fost extrem de bine apreciati! Au fost chiar intrebati de cati ani piloteaza, ceea ce arata nivelul de pregatire al baietilor nostri.

Ii puteti vedea pe pagina http://www.mrtm.rcca...818/drivers.htm , au gasit pana la urma si steagul Romaniei...
De asemenea, camerele video functioneaza si transmit live: http://www.mrtm.rcca.../040818/cam.htm

Maine (sambata) incepand cu ora 10 ora Romaniei se da startul in Calificari!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#2 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 august 2004 - 10:25

S-a terminat si CE din Elvetia. Baietii nostri au fost OK (@Dani Filth: s-au descurcat onorabil!), locurile 15 si 19 din 20, asta in conditiile in care a fost prima participare la un asemenea nivel si au avut sub ei piloti cu licente de tip superior (A2 fata de B2 cat au ei)! A, un alt motiv foarte crunt si adevarat (pur romanesc, de care ma lovesc si eu in acest sport...): lipsa totala a oricarui SPONSOR!!! Se sponsorizeaza ORICE spanac, dar daca aduci vorba de automodelism (sau orice alta ramura sportiva a modelismului), lumea se uita la tine de parca ai fi gol in Piata Unirii!!! Da, dragii mei, acesta este un SPORT si nu este DELOC ieftin!!! Echipamentul pentru a face fata la un nivel international (nu neaparat de CE!) costa MII de EURO! Dar iarasi ma aprind degeaba....

BRAVO LOR! Peste ei au fost doar piloti de categorie A!

Echipa Romaniei pentru clasa 1/10 235mm (motoare termice de 2.5cmc):

Imagine amplasata

[Edited on 23-8-2004 by VIPER]
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#3 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 25 august 2004 - 07:40

Am aflat si ce s-a intamplat acolo... In semifinale unul dintre baieti era cam pe locul 2 si i-a explodat pur si simplu motorul! Iar celuilalt, tot in semifinale, i s-a facut zob ambreiajul si cum ajungea sa puna frana murea motorul... Si aici vorbim de supermotoare si supermasini! Dar chiar si ele cedeaza... Citez spusele unuia dintre ei:

"Dupa mai bine de 40 de ore de mers cu masina, 4000 de Km si multa oboseala, am revenit in tara!
A fost extrem de obositor, insa a meritat.
Categoric, prezenta Romaniei a constituit surpriza concursului, nimeni nu se astepta ca tara noastra sa participe la acesta mare competitie.

Tarile participante: Romania, Franta, Belgia, Olanda, Italia, Elvetia, Germania, Austira.
Automodele: Serpent, Kiosho, SMP, Colt, Mugen.
Motoare: Nova Rossi, RB, MAX Power, Nova MEGA.

Pentru clasa de 1:10 235 mm procedura de calificare a fost urmatoarea:
- 6 manse de calificari a cate 7 minute fiecare mansa. Din fiecare mansa se alegeau cele mai bune 5 tururi consecutive!!!
Primii 4 calificati intrau direct in finala, restul pilotilor in semifinale.
In semifinala s-a alergat 20 de minute, contand numarul de tururi realizat.
Din pacate motorul meu a cedat "nervos" dupa aproximativ 13 minute de la start si a trebuit sa abandonez cursa!
Cristi s-a ales cu o problema tehnica la Centax (blocare), iar atunci cand punea frana i se oprea motorul!
In clasamentul final Cristi a ocupat pozitia 15 si eu pozitia 19.

Oricum, sunt fericit ca am putut participa la acest concurs, am constatat cu placere ca nivelul nostru ca si piloti este foarte bun, am invatat multe lucruri noi vis-a-vis de setarea modelului, am inteles ca pentru a castiga un asemenea concurs este necesar sa investesti cu mult mai mult decat credeam noi in echipament si aici ma refer in mod special la motorizare si am trait placerea de a pilota alaturi de cei mai mari piloti din Europa!

Per total am facut impresie buna, am fost apreciati pentru pregatirea si efortul depus, chiar intrebati de cati ani pilotam!"

La anul au promis ca vor sta mandrii intre primii 10!!! Sigur o sa ma duc si eu, macar ca mecanic...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#4 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 25 august 2004 - 09:20

Teoretic cu cat mai multi, cu atat mai bine! Ar trebui teoretic minim 2 la fiecare pilot... Uite, hai intre 10-12 septembrie la etapa de termice 1/8-1/10 de la Bucuresti ( o sa aflu exact locatia) sa vezi cam ce trebuie sa stie un mecanic si ce il asteapta in cursa...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#5 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 25 august 2004 - 09:35

Ei, si nu merge un week-end scurt aici?
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#6 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 25 august 2004 - 10:54

90% va fi pista din spatele Palatului Copiilor din Parcul Tineretului.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi