Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 05 decembrie 2006 - 11:59

Lipire Parbriz
#1
Scris 07 septembrie 2004 - 01:11
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 08 septembrie 2004 - 09:22
eu credeam ca s-a dezlipit de masina si vrei sa-l lipesti la loc frumos, de jur imprejur

chiar se poate lipit un parbriz spart ? stiam doar de mici lovituri de pietre la care se face o gaurica si se baga o rashinica si se trateaza cu UV..
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#3
Scris 22 septembrie 2004 - 05:37
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#4
Scris 05 decembrie 2006 - 11:52
Spuneti-mi va rog cum se poate lipi, unde si cat costa.
Merci http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
[Cum topicul asta e e cam "ghost", propun schimbarea denumirii lui in "Lipire parbriz" , cu subtitlu "Se pot repara crapaturile/ciupiturile din parbriz?" pentru a nu se confunda cu lipirea/montarea parbrizului pe mazina.]
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 05 decembrie 2006 - 11:53
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#5
Scris 06 decembrie 2006 - 12:14

Eu vroiam sa stiu daca circuitul ala de pe luneta care foloseste la dezaburire se poate reface/schimba. Se gaseste oare in comert numai circuitul ala? Al meu e intrerupt in cateva locuri chiar vizibil ... si mai ales acum ... e un chin cu luneta



Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#6
Scris 06 decembrie 2006 - 12:17
PS: nu vreau sa fac antireclama dar puneti in balanta costurile

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#7
Scris 06 decembrie 2006 - 12:34
Intrebasem pentru ca parca era o metoda cu injectarea unui clei ca sa nu se duca mai departe crapatura....
@andrei041
La dacie, daca nu tii la partea estetica, se poate lipi rezistenta de pe luneta pt ca e din foita de cupru daca nu ma insel.
Se da cu smirghel fin si se lipeste cu pistolul de lipit o litza (sarma subtire de cupru, ca la sigurantele vechi) intre punctele intrerupte.
Trebuie avut grija doar sa nu tii prea mult pistolul de lipit pe geam ca se va dezlipi rezistenta.
Daca totusi se intampla, dupa ce ai refacut contactul dintre capetele intrerupte, poti pune super glue pe partea lipita, ca sa nu o smulgi in momentul in care stergi geamul cu o carpa. La Dacie nu am incercat, dar la Oltcit a functionat carpeala.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 06 decembrie 2006 - 12:43
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#8
Scris 06 decembrie 2006 - 02:14
Eu am avut parbrizul ciobit si de acolo crapat cam 5 cm ... insa din vreo 3 ani nu s'a intins deloc crapatura ... fara sa fi luat vreo masura de precautie (pana la urma l'am schimbat dupa ce'a luat taica'miu o bariera cu el

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 decembrie 2006 - 02:14

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#9
Scris 06 decembrie 2006 - 03:39
Referitor la puterea pistolului, e bine daca e mare ca nu trebuie sa tii mult varful pe punctul respectiv => nu are timp sa se incalzeasca si geamul => se topeste cositorul instantaneu si daca suprafetele sunt curate se lipeste repede.
Daca lucrezi cu unul slab, pana sa se topeasca si sa se lipeasca se va incalzi tot locul ala.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#10
Scris 17 decembrie 2006 - 09:07
Stiu ca se repara cu o solutie "la rece". Am facut asta la fosta masina a sotiei si a tinut. La autoglass.
La "remaiatul" parbrizului se face asa:
- Se da o gaura mica in capatul fisurii pentru a stopa avansarea ei.
- Se da cu o rasina pe toata fisura in asa fel incit rasina intra in fisura si nu se mai vede, sau se vede mai putin...
Eu merg de asta vara cu parbrizul "remaiat" ca n-am timp sa-l schimb....
#11
Scris 18 decembrie 2006 - 12:23


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#12
Scris 18 decembrie 2006 - 09:11
hint: baga o cana la cuptor, incinge-o bine, si apoi pune pe ea/in ea putina apa rece. se va petrece acelasi fenomen

A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#13
Scris 18 decembrie 2006 - 11:46
PS: ar conta mult daca parbrizul este montat sau nu? (ma gandesc sa fac proba ... daca nu uit ... pe un parbriz care e crapat. Ma gandesc insa ca nefiind montat, nu este supus acelorasi presiuni ...)

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#14
Scris 18 decembrie 2006 - 01:25
#15
Scris 18 decembrie 2006 - 02:31


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#16
Scris 18 decembrie 2006 - 02:42

bison electro
augsburg, brico etc
iti mai trebuie niste scoci sa pui pe geam ca sa-ti iasa traseul perfect si de aceeasi grosime ca restul.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#17
Scris 18 decembrie 2006 - 02:48
Edit.....F...'n delay... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/sleeping_03anim.gif
#18
Scris 18 decembrie 2006 - 02:50

La 40 ron, se merita. La 70 ... incep sa ma mai gandesc

In link'ul de mai sus vad ca zice ca nu e indicat letcon pe luneta ca risti sa faca puoc

Multumesc ptr info jaffar si Swiby

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 18 decembrie 2006 - 02:51

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#19
Scris 18 decembrie 2006 - 03:06
#20
Scris 19 decembrie 2006 - 02:58
Lipisem cu poxipol un bol de sticla de la un filtru de cafea si de la temperatura s-a curbat stratul de lipici in 2 zile. Bison-ul a tinut 1 an atat la temperatura ca si la spalatul zilnic.
Referitor la spargerea lunetei daca lipesti circuitele cu letconul: teoretic se intampla, practic am lipit 2 lunete, dintre care una in mai multe locuri si nu a facut niciuna poc.
Sunt dibaci, ce mai... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#21
Scris 19 decembrie 2006 - 11:21

Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#22
Scris 17 martie 2007 - 01:32
Intai se da o gaura (suna ca la dentist)
Apoi se videaza.
Apoi se aplica o pasta transparenta care se intareste cu raze UV.
Apoi se curata pasta ramasa pe geam.
Apoi se platesc cate 35 RON/buc gaura reparata. (2 in cazul meu, a 3-a era prea mica)
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#23
Scris 17 martie 2007 - 04:23
#24
Scris 15 mai 2009 - 08:59

Aveti idee daca crapaturile ( nu ciupiturile) se pot repara cu acel gel


#25
Scris 15 mai 2009 - 09:12
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi