Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Lipire Parbriz


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 07 septembrie 2004 - 01:11

mergi la a.g.e.r. service, linga adesgo (cimitirul bellu/eroii revolutiei). se pare ca sint cei mai priceputi.

Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 05 decembrie 2006 - 11:59

  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 08 septembrie 2004 - 09:22

adica... ai un parbriz spart si vrei sa-l lipesti ?
eu credeam ca s-a dezlipit de masina si vrei sa-l lipesti la loc frumos, de jur imprejur :D
chiar se poate lipit un parbriz spart ? stiam doar de mici lovituri de pietre la care se face o gaurica si se baga o rashinica si se trateaza cu UV..
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#3 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 22 septembrie 2004 - 05:37

si mie tot 30 EUR + TVA / fiecare zgirietura/fisura mi-au cerut. in plus, aveau mare reclama in multe reviste, ca la ei costa 300 mii sa-ti astupe zgirieturile pe tot parbrizul. vraja marii, preturi foarte mari si foarte figuranti. de calitate nu stiu, am vazut doar niste folii puse de ei si nu aveau bule, dar mai mult nu pot sa ma pronunt.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#4 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 05 decembrie 2006 - 11:52

Am incasat a 3-a "ciupitura" pe parbriz. De data asta au aparut si mici crapaturi (2-3mm) in jurul punctului lovit.

Spuneti-mi va rog cum se poate lipi, unde si cat costa.

Merci http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif

[Cum topicul asta e e cam "ghost", propun schimbarea denumirii lui in "Lipire parbriz" , cu subtitlu "Se pot repara crapaturile/ciupiturile din parbriz?" pentru a nu se confunda cu lipirea/montarea parbrizului pe mazina.]

Aceasta postare a fost editata de Extremero: 05 decembrie 2006 - 11:53

  • 0

#5 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 decembrie 2006 - 12:14

Mi se permite sa ridic si eu inca o problema legata tot de parbrize si sa facem si mai general topicul? Daca nu ... rog un mod sa faca un topic nou ... desi nu cred ca e cazul :)

Eu vroiam sa stiu daca circuitul ala de pe luneta care foloseste la dezaburire se poate reface/schimba. Se gaseste oare in comert numai circuitul ala? Al meu e intrerupt in cateva locuri chiar vizibil ... si mai ales acum ... e un chin cu luneta :( Si de schimbat luneta ptr atata lucru ... n'ar rost, plus ca am impresia ca astea de schimb nici nu au circuitul ala (unchiu meu stiu ca asa cumparase, fara - si de aceea ma gandesc ca poate s'ar gasi si separat). Aaa ... ca masina ... e vb de berlina :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#6 mike.omega

    v.i,p.

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.310 Mesaje:
Inregistrat: 30-aprilie 03
  • Location:Constanta
  • Marca:Dacia
  • Model:Liberta L
  • Motorizare:1.4 62CP

Scris 06 decembrie 2006 - 12:17

Fa un calcul pt cat te costa sa incerci sa repari parbrizul si cat e unul nou cu tot cu montaj. Eu am 2 amici care au vrut prima oara sa repare parbrizul dar au observat ca ii costa pe putin 1/2 din valoarea lui daca l-ar fi montat nou, deci....

PS: nu vreau sa fac antireclama dar puneti in balanta costurile :)
  • 0
Pot sa pierd in viata tot! Nu imi pasa! Ma ridic la loc!

<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>

#7 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 06 decembrie 2006 - 12:34

Daca e asa iti dai seama ca nu ma mai complic. Mai astept cateva ciupituri si pe urma il schimb. Oricum nu ma incurca, sunt in partea de jos in mijloc, cam unde se prinde detectorul in mod uzual.

Intrebasem pentru ca parca era o metoda cu injectarea unui clei ca sa nu se duca mai departe crapatura....

@andrei041
La dacie, daca nu tii la partea estetica, se poate lipi rezistenta de pe luneta pt ca e din foita de cupru daca nu ma insel.
Se da cu smirghel fin si se lipeste cu pistolul de lipit o litza (sarma subtire de cupru, ca la sigurantele vechi) intre punctele intrerupte.
Trebuie avut grija doar sa nu tii prea mult pistolul de lipit pe geam ca se va dezlipi rezistenta.
Daca totusi se intampla, dupa ce ai refacut contactul dintre capetele intrerupte, poti pune super glue pe partea lipita, ca sa nu o smulgi in momentul in care stergi geamul cu o carpa. La Dacie nu am incercat, dar la Oltcit a functionat carpeala.

Aceasta postare a fost editata de Extremero: 06 decembrie 2006 - 12:43

  • 0

#8 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 decembrie 2006 - 02:14

O sa incerc ... poate gasesc totusi si un piston de lipit de putere mai mica decat cel pe care il am eu (60W daca nu ma insel). Lipitura tot cu cositor sa incerc s'o fac? Sau sa incerc sa gasesc alt aliaj? O sa incerc rezistenta intre diferinte puncte sa fac ezac unde e intrerupt circuitul. De estetica nu'mi fac griji ... ca oricum e masina numa de mers pana la munca si inapoi ptr frati'miu (poate doar pan' la anu'). Insa nefunctionarea dezaburirii e o problema deja ... si iarna nici n'a inceput practic.

Eu am avut parbrizul ciobit si de acolo crapat cam 5 cm ... insa din vreo 3 ani nu s'a intins deloc crapatura ... fara sa fi luat vreo masura de precautie (pana la urma l'am schimbat dupa ce'a luat taica'miu o bariera cu el :))

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 decembrie 2006 - 02:14

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#9 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 06 decembrie 2006 - 03:39

Cu cositor si pasta decapanta/sacaz.
Referitor la puterea pistolului, e bine daca e mare ca nu trebuie sa tii mult varful pe punctul respectiv => nu are timp sa se incalzeasca si geamul => se topeste cositorul instantaneu si daca suprafetele sunt curate se lipeste repede.
Daca lucrezi cu unul slab, pana sa se topeasca si sa se lipeasca se va incalzi tot locul ala.
  • 0

#10 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 decembrie 2006 - 09:07

La faza cu pistolul de lipit pe luneta, lasati-ma sa am rezerve mari ! Prevad instantaneu un geam spart.... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
Stiu ca se repara cu o solutie "la rece". Am facut asta la fosta masina a sotiei si a tinut. La autoglass.
La "remaiatul" parbrizului se face asa:
- Se da o gaura mica in capatul fisurii pentru a stopa avansarea ei.
- Se da cu o rasina pe toata fisura in asa fel incit rasina intra in fisura si nu se mai vede, sau se vede mai putin...
Eu merg de asta vara cu parbrizul "remaiat" ca n-am timp sa-l schimb....
  • 0

#11 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 18 decembrie 2006 - 12:23

Nu cred ca s'ar sparge daca te misti repede. Iar cositorul oricum se raceste imediat ... nu are timp sa transfere lunetei caldura incat aceasta sa faca puoc :(
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#12 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 decembrie 2006 - 09:11

tocmai, se sparge pentru ca luneta are temperatura x iar in punctul in care dai cu cositor (care are niste sute de grade) are o temperatura mult mai mare. asta provoaca spargerea... daca s-ar transfera caldura frumos si uniform in luneta, n-ai avea probleme. de aia e bine sa faci trebusoara asta doar vara pe soare puternic, sau intr-un garaj incalzit.

hint: baga o cana la cuptor, incinge-o bine, si apoi pune pe ea/in ea putina apa rece. se va petrece acelasi fenomen :)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#13 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 18 decembrie 2006 - 11:46

Eh ... acum oricum nu mai e timp sa fac operatiunea asta. Iar pe la vara s'ar putea sa nici nu mai fie nevoie. Insa chiar as fi curios daca chiar ar pocni parbrizul de la pistolul de lipit.
PS: ar conta mult daca parbrizul este montat sau nu? (ma gandesc sa fac proba ... daca nu uit ... pe un parbriz care e crapat. Ma gandesc insa ca nefiind montat, nu este supus acelorasi presiuni ...)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#14 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 decembrie 2006 - 01:25

Exista in comert o solutie pentru refacerea traseelor intrerupte pentru circuitele de degivrare, antene lipite de luneta/ geam lateral, etc. Se aplica similar cu oja de unghii (probabil ca trebuie solicitata nevasta sau prietena din dotare) si are o compozitie care respecta normele de rezistenta, disipare a caldurii, conductibilitate. Din cate stiu este destul de scumpa.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#15 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 18 decembrie 2006 - 02:31

Swiby ... ai avea cum sa afli si cum se numeste? Poate ca ar fi de folos mai multor persoane :(
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#16 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 decembrie 2006 - 02:42

Imagine amplasata

bison electro

augsburg, brico etc
iti mai trebuie niste scoci sa pui pe geam ca sa-ti iasa traseul perfect si de aceeasi grosime ca restul.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#17 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 decembrie 2006 - 02:48

Bison Electro. Se gaseste la Conex, Bricostore, ......

Edit.....F...'n delay... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/sleeping_03anim.gif
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#18 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 18 decembrie 2006 - 02:50

despre solutii pentru refacut circuitele electrice. Pretul se apre ca e intre 40 si 70 ron ... in functie de unde'l cumperi :( (contine 3g ... iar ca acoperire cred ca e ceva similar unei oje).
La 40 ron, se merita. La 70 ... incep sa ma mai gandesc :D
In link'ul de mai sus vad ca zice ca nu e indicat letcon pe luneta ca risti sa faca puoc :D (din cate stiam la berline doar geamul fata e duplex, luneta e securit doar)

Multumesc ptr info jaffar si Swiby ;)

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 18 decembrie 2006 - 02:51

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#19 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 decembrie 2006 - 03:06

Sa nu mai deschid aiurea un subiect: o solutie pentru lipit ceva care sa reziste la temperaturi mari ? Ceva solutie ceramica ? Trebuie sa fixez un bec cu xenon intr-un soclu aftermarket si nu stiu ce sa folosesc. Ma gandeam la Poxipol, dar mi-e frica sa nu ia foc.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#20 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 19 decembrie 2006 - 02:58

Eu am lipit radiator de masina cu rasina epoxilica Bison Epoxi Metal. Fac dimineata o poza sa
Lipisem cu poxipol un bol de sticla de la un filtru de cafea si de la temperatura s-a curbat stratul de lipici in 2 zile. Bison-ul a tinut 1 an atat la temperatura ca si la spalatul zilnic.

Referitor la spargerea lunetei daca lipesti circuitele cu letconul: teoretic se intampla, practic am lipit 2 lunete, dintre care una in mai multe locuri si nu a facut niciuna poc.
Sunt dibaci, ce mai... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
  • 0

#21 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 19 decembrie 2006 - 11:21

Si poza promisa:
Imagine amplasata
  • 0

#22 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 17 martie 2007 - 01:32

Am rezolvat cu ciupiturile din parbriz.
Intai se da o gaura (suna ca la dentist)
Apoi se videaza.
Apoi se aplica o pasta transparenta care se intareste cu raze UV.
Apoi se curata pasta ramasa pe geam.
Apoi se platesc cate 35 RON/buc gaura reparata. (2 in cazul meu, a 3-a era prea mica)


Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata
  • 0

#23 tzutzu

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 07-martie 07
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:1.4 MPI

Scris 17 martie 2007 - 04:23

Toata chestia este in pasta aceea,stie cineva cum se numeste?
  • 0

#24 myhayttza

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 1 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 09
  • Marca:Logan
  • Model:1.4
  • Motorizare:1.4

Scris 15 mai 2009 - 08:59

Acum doua zile m-am trezit cu parbrizul crapat :crying: , cred ca din cauza la caldura sau cine stie :D
Aveti idee daca crapaturile ( nu ciupiturile) se pot repara cu acel gel :D Crapatura are cam 10-15 cm :| M-ar interesa si unde as putea sa imi repar parbrizul ... o adresa ceva, si cam cat m-ar costa... va multumesc :D
  • 0

#25 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 15 mai 2009 - 09:12

Crapatura e tot o ciupitura dar mai lunga. Se repara la fel.
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi