Aro
#26
Scris 13 februarie 2003 - 09:12
Daca montezi un hard-top din tabla, cu geamuri, pe un Hi-Lux, poti la o prima vedere sa-l confunzi cu 4Runner-ul.
Pajero-ul este cu 2 usi, SWB- short wheel base, cum zic producatorii. Stabilitatea nu este punctul lui forte, mai ales in curbe-cu viteza, dar avind in vedere ca producatorii dau viteza maxima de 120 km/h (asta nu inseamna ca nu am mers cu el cu 160) si daca te limitezi la ea, nu ai probleme. Dupa inlocuirea jantelor originale, din tabla, cu unele de aliaj usor, care ies si un pic in afara-sunt speciale pentru Pajero, conforme atit la numarul de gauri/distanta intre gauri/ conicitatea gaurii pentru piulite, am observat un mare cistig al stabilitatii masinii.
Nici puterea motoarelor care echipeaza Misubishi-urile nu este extraordinara, dar la acest tip de masini se pune accent pe cuplu, avind in vedere domeniul de activitate caruia ii sunt destinate. La capitolul asta...no comments !
#27
Scris 17 februarie 2003 - 11:03
Originally posted by Titus
Toyota hilux nu face in teren ce face un 244. Ala ii un pick-up, si eventual mai mere pe un drum de tara, dar aro ii off-road original si foarte capabil
In Arad nu am cum sa te ajut, dar cind ajungi prin Bucuresti, Oradea, Sibiu, Cluj sau Timisoara, cauta-ma la telefon si iti promit un drive-test cu orice model de Hi-Lux din 1998-2003.
Mai vorbim dupa aia.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/010.gif
#28
Scris 17 februarie 2003 - 11:49
Singurul lucru pe care il pot contesta in ceea ce spui tu este faptul ca sustii ca preferi sa dai 17.000USD pe un ARO nou, preferand-ul pe acesta unei Toyote Hi-Lux veche de 2-3 ani, la aceiasi bani. Macar ai mers cu vreuna, ca sa spui ca nu este buna ? Sau ca Aro este mai bun ca ea ? Eu iti ofer posibilitatea sa conduci una, doar ca sa-ti dai seama de diferentele dintre cele doua marci. Cind esti dispus si te afli intr-una din locatiile mai sus mentionate, da-mi un pM si o sa ai ocazia sa vezi ce inseamna o masina bine facuta. Acum citeva luni de zile ti-am mai scris, ca raspuns la niste posturi, si de preturile incredibil de mici pe care le are Toyota in service-uri, chiar comparativ cu Pajeroul meu, mai mici de jumatate, cit si de fiabilitatea de necrezut pe care o prezinta Toyotele. Ajunsesem sa verific daca chiar se efectuau reviziile, iti dai seama, unele din masini aveau peste 100.000 si nu se schimba nimic la ele.
Pe de alta parte regret ca Aro nu a avut sansa unui management competent, care sa ridice masinile la valoarea pe care o meritau, pentru ca de ani de zile ele rezista cu stoicism in peisajul mioritic. Si nu numai.
Dar cu ce efort ? Incearca, daca ai ARO, din experienta, sa enumeri problemele si costurile intretinerii unui Aro pina la 100.000 km, iar eu iti pun la dispozitie dosarul complet, al celei mai hartuite masini de la mine, pina la acelasi numar de kilometri. Facuti in proportie de 85% in conditii pe care le intilnesti numai la raiduri 4x4.
Uite si o poza cu masina mea, pe timpul cind nu avea optionale. O sa fac si o sa postez si una cu ea acum.
#29
Scris 27 februarie 2003 - 12:35
The new Cross Lander vehicle competes a niche off road SUV segment of the market. A spokesman for Cross Lander U.S.A. in Miami said, "The Cross Lander is in a class of its own. The only thing we can compare it to is the Land Rover Discovery and the Hummer, and we are excited about being able to provide such a rugged, durable and affordable line of vehicles to the American public.http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/verystrange.gif
Daca vreti, va mai dau detalii despre "prezentarea" facuta.
Auziti, comparatie cu Hummer ! Unde esti Chris, sa citesti asta ?
#30
Scris 03 martie 2003 - 10:13
Overview
Model: HUMMER H1
Body style / driveline: four-door open-top, four-door wagon, four-wheel drive
Manufacturing location: Mishawaka, Indiana
Engine
Type: 6.5L Turbo Diesel V8
Displacement (cu in / cc): 396.7 / 6500
Bore & stroke (in / mm): 4.06 x 3.82 / 103.12 x 97.03
Block material: cast iron
Cylinder head material: cast iron
Valvetrain: OHV with rocker arms, pushrods and roller tipped lifters
Ignition system: compression ignition
Fuel delivery: indirect injection (IDI)
Compression ratio: 20.2:1
Horsepower (hp / kw @ rpm): 195 / 145 @ 3400
Torque (lb-ft / Nm @ rpm): 430 / 583 @ 1800
Recommended fuel: no. 2 diesel
Maximum engine speed (rpm): 3400
Transmission
Type: Hydra-Matic 4L80-E, 4-speed electronically controlled automatic
Gear ratios (:1):
First:
2.48
Second:
1.48
Third:
1.00
Fourth:
0.75
Reverse:
2.08
Final drive ratio: 4.92:1
Chassis/Suspension
Front: independent double A-frame, front stabilizer bar diameter 27mm
Rear: independent double A-frame
Traction control: brake intervention
Steering type: power-assisted
Steering ratio: variable 13/16:1
Steering wheel turns, lock-to-lock: 2.5
Turning circle, curb-to-curb (ft / m): 25.5 / 7.6
Brakes
Type: Hydra-boost, ABS, power disc brakes
Rotor diameter x thickness
(in / mm): front: 10.5 x 0.94 / 266 x 24
rear: 10.5 x 0.94 / 266 x 24
Wheels/Tires
Wheel size and type: standard: 17-inch one-piece aluminum wheel with run-flatoptional: 17-inch two-piece forged aluminum optional
Tires: Radial, Goodyear GSA, 37x12.50R17LT or Goodyear MT/R, 37x12.50R17LT
Dimensions
Exterior
Wheelbase (in / mm): 130 / 3302
Overall length (in / mm): without winch: 184.5 / 4686; with winch: 190.5 / 4839
Overall width (in / mm): without mirrors: 86.5 / 2197; with mirrors: 101 / 2565
Overall height (in / mm): wagon model: 75 / 1905; open-top model: 77 / 1456
Track (in / mm): front: 71.62 / 1819; rear: 71.62 / 1819
Minimum ground clearance (in / mm): 16 / 406.4
Curb weight (lbs / kg): 4-door open top: 6814 / 3093; 4-door wagon: 7154 / 3247
Payload 10,300 GVWR (lbs / kg): 4-door open top: 3486 / 1583; 4-door wagon: 3146 / 1428
Titus, Titus,
Oricat mi-as dori sa cumpar asa ceva , sau oricum, de calitate, produs de romani, cred ca mai avem de asteptat.......http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/256.gif
#31
Scris 07 martie 2003 - 09:02
#32
Scris 10 martie 2003 - 02:59
Daca te urci intr-o masina de teren facuta acum 10-13 ani (sau compromis, cum zici tu) facuta de niste amatori in domeniu, Toyota, Nissan, Mercedes, Mitsubishi, etc, ramai impresionat de modul in care rezista in timp, atat calitativ cit si ca functionalitate (fiabilitate), mai ales ca un termen de comparatie la indemana hodroncane pe toate drumurile Romaniei, pe cand daca te urci intr-un aro de acu' doi -trei ani........no comments.
Asa ca , Titus, nu mai fi atat de nationalist, ti-am mai spus de vreo doua ori pina acum ca as prefera sa-mi cumpar o masina din Romania, facuta de romani, dar care sa fie de buna calitate, fiabila, si nu in ultimul rand performanta, din pacate lucrul asta se va intampla peste...........muuuuuuuuuuulti ani.
#33
Scris 14 martie 2003 - 10:48
Si oricum, nu vorbeam de ele, daca te uiti la primul post de la pagina 6 chiar o sa vezi despre care model vorbeam.
#34
Scris 15 martie 2003 - 11:57
#35
Scris 01 aprilie 2003 - 11:44
http://www.geocities...aroskorpion.jpg
http://www.geocities.../4582/prot1.jpg
http://www.geocities.../4582/prot2.jpg
http://www.geocities.../4582/prot4.jpg
http://www.geocities.../4582/prot6.jpg
http://www.geocities.../4582/prot7.jpg
#36
Scris 03 aprilie 2003 - 08:02
Originally posted by Beemer
e o masina 100% romaneasca si se comporta ca atare.
naspa!
Mda......am spus si eu asta, dar cit timp exista cumparatori, o sa se produca......din pacate.
#37
Scris 04 aprilie 2003 - 10:47
Hummer facut acilea-sha ! Sa te dai cu el unde, pe Lipscani ziua ?
#38
Scris 05 aprilie 2003 - 08:56
Numai Bine
#39
Scris 05 aprilie 2003 - 11:10
Nu spun ca tu ai trucat poza (nici nu exclud posibilitatea), dar poate a trucat-o altcineva si a transformat-o in BMP ca sa nu bata la ochi.
In plus poza cu acel Hummer "Haiduc" este foarte usor de modificat: calitate scazuta, luminozitate scazuta, nu sunt umbre, etc
Si inca ceva, din Hummer exista o multime de versiuni militare, iar poate respectivul care a modificat poza a pus doar ARO pe capota si gata.(eu tin sa cred ca acesta este raspunsul corect).
Si uite o intrebare la care sa meditezi: DACA ACEST PROIECT ESTE ASA DE ULTRA MEGA SECRET DE CE SCRIE MARE SI CITETZ ARO PE CAPOTA ??? ESTE NONSENS !!!
Raspunsul e simplu: soricelul l-a pus acolo.
Toate cele Bune
P.S. Am atasat poza la care m-am referit, sa nu se creeze confuzie
[Edited on 5-4-2003 by aiculedtzu]
#40
Scris 15 aprilie 2003 - 01:04
Ca tot s-a ajuns la vehicule militare, mai stie carevaceva de Hamster? Sau are careva vreo poze si eventual niste informatii oficiale? Caci eu am auzit atunci vreo luna zvonuri cum ca ar fi fost pe punctul de a intra in fabricatie pentru armata, iar daca ar fi fost cerere, si pentru public. Insa de atunci ... liniste.
Parea o masina simpatica, iar ptr armata era capabila... dar ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#41
Scris 17 aprilie 2003 - 07:15
Si era vorba ca armata va da comenzi pentru fabricarea acestui model, insa ideea a fost abandonata din cate se pare...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#42
Scris 17 aprilie 2003 - 07:17
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#43
Scris 18 aprilie 2003 - 03:55
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#44
Scris 23 aprilie 2003 - 01:18
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#45
Scris 26 octombrie 2003 - 12:30
If you want specifications about ARO you can visit: http://www.aro.ro
PS: This topic should in "o revista" aria
[Edited on 26-10-03 by mike.omega]
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#46
Scris 14 septembrie 2004 - 08:46
#47
Scris 14 februarie 2005 - 06:05
Interesant....probabil ca daca as fi avut aro, la ce am facut cu a mea, m-ar fi costat reparatiile tot cat una ca a mea...de noua...Originally posted by Dan POPESCU
...De exemplu, scrie clar ca dupa ce treci prin vad (traversezi un rau mic), trebuie greasat cel mai tarziu in max 12 ore !!!...
#48
Scris 04 septembrie 2008 - 11:18
ARO 4x4x AMC is the most expanded working terrain vehicle that is developed, assembled and homologated in the Czech Republic. From the historical point of view ARO vehicle have long tradition and mainly from the time when the original vehicle had been imported. Basically you can meet the revised conception of the whole vehicle as utilitarian vehicle ARO 4x4 that is being produced by company AUTO MAX from Hradec Kr�lov�, Czech Republic.
ARO 4x4 AMC
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#49
Scris 04 septembrie 2008 - 11:27
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#50
Scris 04 septembrie 2008 - 11:37
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 04 septembrie 2008 - 11:38
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi