stati linistiti, cele 49% ale statului sint ca si vindute lui GM. nu stiu insa de ce se tot amina anuntul vinzarii. pentru circotasi, stiu asta de la un director de la daewoo, si nici el nu mi-a spus mai multe.
viitorul fabricilor Daewoo si Aro
Started by jaffar, ian 04 2005 03:54
7 replies to this topic
#1
Scris 04 ianuarie 2005 - 03:54
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 21 iulie 2005 - 10:33
Chery? Doamne fereste. Sper sa nu vina chinezii peste noi.
Un agent de vanzari de la DiBas mi-a spus ieri, in timpul unui drive test cu Chevy Spark, ca din octombrie Matizul nu se va mai fabrica la Craiova. Hmmm... Cam greu de crezut.
Un agent de vanzari de la DiBas mi-a spus ieri, in timpul unui drive test cu Chevy Spark, ca din octombrie Matizul nu se va mai fabrica la Craiova. Hmmm... Cam greu de crezut.
#3
Scris 04 august 2005 - 12:48
Probabil ca uzina de la Craiova va fi cumparata de Renault pentru a mari productia Logan-ului. Capacitatea de productie a uzinei de la Pitesti va fi depasita pana la urma.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#4
Scris 03 ianuarie 2007 - 12:23
Daca Ford vine la Craiova va fabrica acest Fiesta Sedan, ceea ce n-ar fi prea rau, comparativ cu Logan. Apropo, ce se mai aude despre Craiova?
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#5
Scris 03 ianuarie 2007 - 01:00
saru-mana,bogdaproste,e mai misto decat loganul...
#6
Scris 03 ianuarie 2007 - 10:17
Din cate stiu eu, au ramas oarecum interesati atat GM cat si Ford...
#7
Scris 03 ianuarie 2007 - 01:40
Desi au o gramada de probleme.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#8
Scris 24 ianuarie 2007 - 02:21
In sfarsit s-a intrat in linie dreapta pentru cumpararea fabricii de la Craiova. Jucatorii anuntati de Teodor Atanasiu, seful AVAS, sunt General Motors, Ford, Tata si Chery. Daca GM si Ford sunt companiile care au aparent cele mai mari sanse de reusita, nu trebuie sa excludem din calcul pe indienii de la Tata sau pe chinezii de la Chery.
In fond, ceea ce intereseaza statul roman este atat pretul platit de investitori, cat si pastrarea capacitatii de productie a fabricii, de circa 300.000 de unitati pe an. Chinezii cauta de mai mult timp o capacitate de productie prin care sa creeze un cap de pod in Uniunea Europeana, iar fabrica de la Craiova ar sluji de minune scopurilor acestora. Tot ei au si disponibil financiar, avand in vedere avantul economiei chinezesti. Indienii de la Tata sunt poate cel mai slab pozitionati, din cauza modelelor auto depasite pe care le produc, fara prea mari sanse de reusita in a le vinde pe piata europeana.
Ford trece actualmente printr-o masiva criza financiara, insa Ford Europe, ramura europeana a companiei, nu o duce foarte rau. Fara indoiala ca modelul Fiesta s-ar asambla foarte bine la Craiova, ceea ce ar permite companiei sa il exporte mai usor in intreaga regiune. Ford ar putea folosi fosta uzina Daewoo si in lupta sa cu GM, luandu-i acestuia de sub nas o fabrica de care s-a aratat foarte interesat. Sau macar marind pretul de achizitie...
Cele mai mari sanse de reusita le are insa General Motors. Nu doar ca aceasta companie a cumparat aproape tot ce inseamna defuncta Daewoo Automobile, dar GM produce inca unele modele foarte apropiate de cele care ies astazi pe banda de asamblare de la Craiova. Chevrolet Spark poate fi asamblat oricand la Craiova, fara prea mari schimbari tehnologice. De asemenea, mai toate masinile din fosta gama Daewoo pot fi asamblate aici cu investitii minime. Totusi, ramane de vazut care sunt planurile GM cu aceasta uzina.
Punem banii asadar pe GM, insa cum rezultatele negocierilor se vor afla de-abia prin iunie, mai e destul timp pentru surprize. Speram noi, placute!
drive-test.ro
In fond, ceea ce intereseaza statul roman este atat pretul platit de investitori, cat si pastrarea capacitatii de productie a fabricii, de circa 300.000 de unitati pe an. Chinezii cauta de mai mult timp o capacitate de productie prin care sa creeze un cap de pod in Uniunea Europeana, iar fabrica de la Craiova ar sluji de minune scopurilor acestora. Tot ei au si disponibil financiar, avand in vedere avantul economiei chinezesti. Indienii de la Tata sunt poate cel mai slab pozitionati, din cauza modelelor auto depasite pe care le produc, fara prea mari sanse de reusita in a le vinde pe piata europeana.
Ford trece actualmente printr-o masiva criza financiara, insa Ford Europe, ramura europeana a companiei, nu o duce foarte rau. Fara indoiala ca modelul Fiesta s-ar asambla foarte bine la Craiova, ceea ce ar permite companiei sa il exporte mai usor in intreaga regiune. Ford ar putea folosi fosta uzina Daewoo si in lupta sa cu GM, luandu-i acestuia de sub nas o fabrica de care s-a aratat foarte interesat. Sau macar marind pretul de achizitie...
Cele mai mari sanse de reusita le are insa General Motors. Nu doar ca aceasta companie a cumparat aproape tot ce inseamna defuncta Daewoo Automobile, dar GM produce inca unele modele foarte apropiate de cele care ies astazi pe banda de asamblare de la Craiova. Chevrolet Spark poate fi asamblat oricand la Craiova, fara prea mari schimbari tehnologice. De asemenea, mai toate masinile din fosta gama Daewoo pot fi asamblate aici cu investitii minime. Totusi, ramane de vazut care sunt planurile GM cu aceasta uzina.
Punem banii asadar pe GM, insa cum rezultatele negocierilor se vor afla de-abia prin iunie, mai e destul timp pentru surprize. Speram noi, placute!
drive-test.ro
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi