Cel mai bun benzinar
Started by aiculedtzu, ian 25 2005 12:47
13 replies to this topic
#1
Scris 25 ianuarie 2005 - 12:47
Motorul de pe Alfa 147 1.6 TS are 120 CP care pe langa faptul ca urca cu usurinta la 7.000 rpm dispune de admisie variabiala ceea ce face ca deja de la 2.000 rpm sa dispuna de 90% din cuplu.
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
#2
Scris 25 ianuarie 2005 - 09:42
Buna dimineata dani-s !
Motorul de care ne spui tu nu se afla de ceva vreme in fabricatie.
Motorul de care ne spui tu nu se afla de ceva vreme in fabricatie.
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
#3
Scris 26 ianuarie 2005 - 05:38
Originally posted by alex230ro
dupa parerea mea un motor "serios" pe benzina tre sa aiba minim 1800 cm:)
hmm, am o vaga presimtire ca motorul neserios de 1.6 de pe Alfa lui xserban este mai rapid decat motorul tau serios de pe E30 323i.
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
#4
Scris 26 ianuarie 2005 - 05:50
Originally posted by viorelluta
Parca era vorba de puteri normale, nu de BMW si Alfa la peste 150CP!
Cine vorbea de asa ceva ?
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
#5
Scris 26 ianuarie 2005 - 10:51
La 1600 lupta e strinsa, pe linga Renault, PSA, Honda si restul mentionate aici as mai pune si 1,6 Ford(de fapt Yamaha), un motor foarte bun care a cum a primit si VVT.
Mai imi place mult 1,6 Twinport.
Codasi la 1,6 sint VW, Fiat si altii da nu mai imi vine acum insa la diferent minime.
In mod sigur, la anu vom avea un invingator clar in 1,6 PSA/BMW.
[Edited on 26-1-2005 by EvilOne]
Mai imi place mult 1,6 Twinport.
Codasi la 1,6 sint VW, Fiat si altii da nu mai imi vine acum insa la diferent minime.
In mod sigur, la anu vom avea un invingator clar in 1,6 PSA/BMW.
[Edited on 26-1-2005 by EvilOne]
#6
Scris 27 ianuarie 2005 - 11:25
Vezi ca am postat la Noutati auto despre viitoarele 1,6 PSA/BMW cu si fara turbo. Fa un Search mic.
Golf3, 1,6 125 ar intra in clasamentul meu daca s-ar pune si pe altceva in afara de Lupo. Din pacate probabil curba lui de cuplu este cam sus si se preteaza numai la masinu usurele. La ceva mai greu are trebui detunat si automat ar pierde putere in favoarea cuplului.
Eu m-am referit la motoarele principale si ieftine/normale. Aici VW cu 1,6 100cp e cam slab reprezentat. 1.6 FSi e mai sprintar (cam sub asteptari) insa e f. scump.
Golf3, 1,6 125 ar intra in clasamentul meu daca s-ar pune si pe altceva in afara de Lupo. Din pacate probabil curba lui de cuplu este cam sus si se preteaza numai la masinu usurele. La ceva mai greu are trebui detunat si automat ar pierde putere in favoarea cuplului.
Eu m-am referit la motoarele principale si ieftine/normale. Aici VW cu 1,6 100cp e cam slab reprezentat. 1.6 FSi e mai sprintar (cam sub asteptari) insa e f. scump.
#7
Scris 28 ianuarie 2005 - 04:46
Propun sa mentinem discutia in categoria motoarelor 1,6 normale, nu ne ducem spre cele impinse care costa pe masura.
Ce ma distreaza treaba cu turbo, mai ales dupa ce o sa apara 1,6 turbo pe BMW sa vezi ce se schimba parerile pe aici.... o sa "rulz" imediat.
Ce ma distreaza treaba cu turbo, mai ales dupa ce o sa apara 1,6 turbo pe BMW sa vezi ce se schimba parerile pe aici.... o sa "rulz" imediat.
#8
Scris 29 ianuarie 2005 - 09:54
Asadar sa inteleg ca masinile care au cuplu mare sunt "vanjoase". Hahaha, ce misto suna http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Poate iti faci timp si realizezi un XLS cu toate compactele de 1.6 disponibile pe piata romaneasca.
*edit:
Personal nu am prejudecati asupra motoarelor turbo. Intre un motor otto aspirat si unul supraalimentat (sa presupunem ca ar fi pe acelasi tip de masina) l-as alege pe acela mai puternic. Insa la puteri egale as lua aspiratul. Este o arta sa scoti putere litrica mare dintr-un motor aspirat.
[Edited on 29-1-2005 by aiculedtzu]
Poate iti faci timp si realizezi un XLS cu toate compactele de 1.6 disponibile pe piata romaneasca.
*edit:
Personal nu am prejudecati asupra motoarelor turbo. Intre un motor otto aspirat si unul supraalimentat (sa presupunem ca ar fi pe acelasi tip de masina) l-as alege pe acela mai puternic. Insa la puteri egale as lua aspiratul. Este o arta sa scoti putere litrica mare dintr-un motor aspirat.
[Edited on 29-1-2005 by aiculedtzu]
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
#9
Scris 29 ianuarie 2005 - 10:26
Pai da vrajitorule..si eu sunt de acord cu tine.. nu vad unde se tot spune ca turbo triseaza, ca e in plus etc...
Asa as zice si eu ca un benzinar ar tb sa fie fara distributie variabila din otel nu din aluminiiu etc....
Turbo e doar o solutie tehnica ce imbunatateste drastic performantele
[Edited on 29-1-2005 by MikeTekRacing]
Asa as zice si eu ca un benzinar ar tb sa fie fara distributie variabila din otel nu din aluminiiu etc....
Turbo e doar o solutie tehnica ce imbunatateste drastic performantele
[Edited on 29-1-2005 by MikeTekRacing]
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#10
Scris 29 ianuarie 2005 - 10:35
ai incercat tu top speedul de la megane sau ai impresia ca producatorii se joaca si publica cifre ca sa se afle in treaba?
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#11
Scris 31 ianuarie 2005 - 04:43
Se fabrica 1.6 supraalimentate (ce-i drept cu SC) care sunt de departe si cele mai performante de pe piata.
Mini Cooper S - 1.6 - 163 CP, 210 Nm
Mini Cooper S JCW - 1.6 - 210 CP, 240 Nm
http://www.seriouswh...ne-1280x960.jpg
http://www.seriouswh...k-1600x1200.jpg
http://www.seriouswh...or-1280x960.jpg
Mini Cooper S - 1.6 - 163 CP, 210 Nm
Mini Cooper S JCW - 1.6 - 210 CP, 240 Nm
http://www.seriouswh...ne-1280x960.jpg
http://www.seriouswh...k-1600x1200.jpg
http://www.seriouswh...or-1280x960.jpg
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
#12
Scris 02 februarie 2005 - 01:05
s-a mai discutat pe forum de aceste noi motoare BMW/psa care intr-adevar vor fi unele de exceptie.
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
#13
Scris 06 februarie 2005 - 01:47
mestere, depinde de punctul de vedere din care privesti lucrurile. Ce este bun pentru tine nu este neaparat bun si pentru altcineva. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
#14
Scris 14 februarie 2005 - 11:13
Motorul lui RX-8 este unul de tip Wankel de 1300cmc care este echivalentul a 2600 cmc de motor Otto. Pot sa-ti impartasesc impresiile mele despre un test-drive cu rx-8 pe u2u deoarece aici am fi off-topic.
Cat despre cel mai bun "unu sase" tind sa cred ca nu exista asa ceva. Unii oameni cauta extremele, fie in materie de sportivitate, fie in materie de economie, fie in materie de pret, etc si nu vor fi satisfacuti de alegerea cea mai polulara. Cum pentu tine nu conteaza sa zicem un 0,3 sec pana la prima suta asa pentru altu nu conteaza un consum 0,3 l mai mic. Ti-am spus, depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile.
Totusi tind sa cred ca cel mai omogen 1.6 va fi cel BMW/psa cu valvetronic, dublu vanos si supraalimentare prin turbina cu geometrie variabila.
In prima varianta va avea 143 CP fiind capabil sa ajunga la 6500rpm, va avea un cuplu de 240 NM (cat un motor diesel de capacitate similara) insa constant de la 1400rpm si pana la 4000rpm, plus un consum mai redus decat un 1.6 aspirat.
Ulterior va aparea o noua varianta a aceluiasi 1.6 care va avea in plus injectie directa pe benizina, fiind mai puternic (170 CP) si mai economic.
Happy now ?
Cat despre cel mai bun "unu sase" tind sa cred ca nu exista asa ceva. Unii oameni cauta extremele, fie in materie de sportivitate, fie in materie de economie, fie in materie de pret, etc si nu vor fi satisfacuti de alegerea cea mai polulara. Cum pentu tine nu conteaza sa zicem un 0,3 sec pana la prima suta asa pentru altu nu conteaza un consum 0,3 l mai mic. Ti-am spus, depinde din ce punct de vedere privesti lucrurile.
Totusi tind sa cred ca cel mai omogen 1.6 va fi cel BMW/psa cu valvetronic, dublu vanos si supraalimentare prin turbina cu geometrie variabila.
In prima varianta va avea 143 CP fiind capabil sa ajunga la 6500rpm, va avea un cuplu de 240 NM (cat un motor diesel de capacitate similara) insa constant de la 1400rpm si pana la 4000rpm, plus un consum mai redus decat un 1.6 aspirat.
Ulterior va aparea o noua varianta a aceluiasi 1.6 care va avea in plus injectie directa pe benizina, fiind mai puternic (170 CP) si mai economic.
Happy now ?
Alfa Romeo 147 2.0 TS a.k.a. The Black Pearl
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi