Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Intrarea in UE si efectele ei in 'auto'


  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 03 februarie 2005 - 12:54

Originally posted by Immortal
Se vor micsora taxele de import?


Care taxe? Nu exista taxe vamale pentru importurile din tarile UE.

De export?

Exista deja acorduri comerciale cu majoritatea tarilor UE prin care nu se percep taxe la export. In momentul aderarii vor fi desfiintate de la sine.

Vor fi mai ieftine masinile produse in UE?


Asta tine de politica comerciala a dealerilor, recte de adaosul lor comercial, nu are legatura cu integrarea.

Vor scade taxele vamale (pentru ca accizele sunt sigur ca nu vor scade)? Se vor elimina de tot?

Deci, cum spuneam, nu exista taxe vamale pentru UE. In ce priveste accizele, dpdv al pietei auto, sunt deja aliniate la legislatia UE, in consecinta nici nu vor creste, nici nu vor scadea atata timp cat legislatia UE nu se modifica intre timp.

Se vor scumpi/ieftini masinele produse outside-UE?


Aici discutia e un pic mai complicata. In UE exista taxe vamale pentru produsele outside-UE de 10%. Cu toate ca in Romania acestea sunt acum de 30%, exista un tertip fiscal prin care se plateste taxa vamala la valoarea reziduala de 20% din valoarea contractuala. In consecinta, flobal, am putea spune ca taxa vamala pentru produsele outside UE in Romania este la ora actuala de 30% din 20%, deci 6%. In cazul aderarii, va avea loc o crestere de pana la 10%.
  • 0
Imagine amplasata




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi