Duel ... la +300 km/h. Hayabusa vs ZX-12R
#1
Posted 03 November 2002 - 09:58 PM
Ceea ce mai demult parea imposibil, astazi a devenit realitate ... au aparut primele motociclete de serie care au depasit granita celor 300 km/h !!!
Dar care este mai buna?
Suzuki Hayabusa sau Kawasaki ZX-12R ?
Numai bine
#2
Posted 03 November 2002 - 10:02 PM
#3
Posted 03 November 2002 - 10:26 PM
Honda CBR Blackbird (1100XX) intregeste acest super trio.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#4
Posted 03 November 2002 - 10:27 PM
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#5
Posted 03 November 2002 - 10:35 PM
Oricum este o motocicleta superba !!!
#6
Posted 03 November 2002 - 10:37 PM
Manufacturer: Suzuki
Model: GSX-1300R
Price: $10,499 (USD)
Engine: Liquid-cooled, inline 4-cylinder, 4-stroke, DOHC
Displacement: 1298 cc
Bore and Stroke: 81.0 x 63.0 mm
Carburetion: Keihin EFI, 46 mm Throttle body
Transmission: 6-speed, constant mesh, wet mulit-plate
Wheelbase: 58.5 in (1485 mm)
Seat Height: 31.7 in (805 mm)
Rake/Trail: 24�/3.8 in (97 mm)
Fuel Capacity: 5.8 gal (22 L)
Oil Capacity; 3.7 qt (3.5 L)
Front Tire: 120/70ZR Bridgestone Battlax BT56 Radial
Rear Tire: 190/50ZR-17 Bridgestone Battlax BT56 Radial
Claimed Peak Horspower: 172.6 hp @ 9800 rpm
Claimed Peak Torque 102 ft-lbs @ 7000 rpm
Claimed Dry Weight: 474 lbs (215 kg)
[Edited on 3-11-2002 by aiculedtzu]
#7
Posted 03 November 2002 - 10:44 PM
Displacement (cm3) 1,198
Bore and Stroke (mm) 83.0 � 55.4
Compression Ratio 11.0:1
Maximum horsepower 131kW(178PS)/10,500rpm
Maximum torque 134N�m(13.66kgf-m)/7,500rpm
Ignition system Digital
Lubrication system Forced, wet sump
Starting system Electric
Carburator type Electric Fuel Injection
Transmission type 6-speed constant mesh return shaft
Clutch type Wet multi disc
Final drive system Chain
Gear ratio 1st 2.428(34/14)
2nd 1.823(31/17)
3rd 1.440(36/25)
4th 1.250(30/24)
5th 1.130(26/23)
6th 1.033(31/30)
Primary reduction ratio 1.596(83/52)
Final reduction ratio 2.500(45/18)
Frame type Monocoque aluminium
Tire size Front 120/70-ZR17
Rear 200/50-ZR17
Brake type Front Dual disc
Rear Disc
Suspention type Front Telescopic
Rear Uni-track
Overall length (mm) 2,080
Overall width (mm) 725
Overall height (mm) 1,185
Seat height (mm) 810
Wheelbase (mm) 1,440
Road clearance (mm) 120
Dry weight (kg) 210
Fuel tank capacity (L) 20
Engine oil tank capacity (L) 4.0
[Edited on 3-11-2002 by aiculedtzu]
#8
Posted 06 November 2002 - 02:44 PM
check this out ... hayabusa a atins 311 km/h
Dupa parearea multora este cea mai rapida motocicleta de serie din lume, chiar mai rapida decat ZX-12R
Numai Bine
#9
Posted 15 December 2002 - 09:09 PM
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#10
Posted 05 January 2003 - 01:35 AM
#11
Posted 05 January 2003 - 11:45 AM
Si in altul niste Hayabuse fac concurs cu o Toyota Supra tunata ... pe care o ridiculizeaza !
Numai Bine
#12
Posted 08 January 2003 - 04:58 PM
Numai Bine
#13
Posted 16 January 2003 - 03:01 PM
#14
Posted 20 January 2003 - 01:25 PM
Honda si Yamaha parca de la 270 nu prea mai pot.....
E ciudat ca ITA nu s-au bagati si ei in cursa asta pentru super viteze...
Acum nu stiu citi ani au facut astia o cursa intre Honda NSR 500 a lu' Doohan si F1 care cistigase in anul ala, nu mai stiu care. Important e ca NSR a cistigat liniutza pina la prima curba, dupa aia totul s-a terminat. Dar nu sariti cu gura. Ginditi-va ca motocicletele nu pot sa foloseasca aerodinamica asa cum o folosesc masinile => la frinare si la curbe pierd.:smoking:
#15
Posted 23 February 2003 - 11:18 AM
Originally posted by hondacbr
Daca vii in tm, am sa-ti dau un CD cu un film inregistrat pe autobahn in Olanda, cu CBR1100XX, camera video este fixata pe rezervor si filmeaza ceasurile si ce se vede in fatza, si intr-adevar nu ajunge la 300/h, dar ajunge la 310/h, filmul se vede foarte bine si a fost dat la TV in Olanda, are vreo 7 minute.
Pana si CBR-954RR ajunge la 300/h, si R1 la fel si GSXR1000 la fel.
Si la un motor nu e asa de important topspeed-ul pe cat este manevrabilitatea si acceleratia, un CBR-954RR face 0-100/h in 2,7 sec., R1 face in 2,9 sec, si Hayabusa cam 3 sec. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/rockets.gif
Nu te lua dupa ceasul de bord ca este irelevant, mai ales la viteze asa mari. Cand a fost testata Hayabusa pe Autobahn, indicatorul de bord arata 340km/h (poate urca si mai mult dar nu mai avea unde), dar defapt vieza reala a fost mult mai mica, pe la 304 km/h. Asa se explica si de ce CBR 1100XX arata 310km/h, care nu este o adevarata motocicleta sport, ma degraba fiind un sport-touring bike.
Intr-un numar mai vechi al revistei SUPERBIKE MAGAZINE este testat un blackbird pe circuit (avea sisitem e evacuare Remus si cauciucuri Metzeler M1) iar cand lau curbe stranse, pedalele si carcasa atingeau asfaltul http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/256.gif
Iar CBR RR, R1 si GSXR1000 au luat lectii de la un 998R pe circuit. (dar este si muuulllt mai scump)
Numai Bine
#16
Posted 23 February 2003 - 11:28 AM
Cat despre tuningul la masini, putem discuta dar la alta sectiune (aici suntem pe 2 roti)
Numai Bine
P.S. Fastul si Furiosul este un film penibil scris dupa reteta traditionala americana (masini, femei, actiune, sex ... m-am chinuit sa-l urmaresc pana la capat).
[Edited on 23-2-2003 by aiculedtzu]
#17
Posted 23 February 2003 - 07:11 PM
1. Ti-am spus ieri ca "bucile" sa le tii pe seaua motocicletei sau pe WC si sa nu mi le arati in fiecare post atat mie cat si celorlati membrii. Daca te contrazici cu cineva invata sa o faci in mod civilizat ... iar pentru asta iei o pauza de pe forum timp de o saptamana (sa nu zici ca sunt rau)
2. Nu vad ce treaba are motorul cu eroarea vitezometrului. Daca vitezometrul Hayabusei arata 340km/h si celelalte aparate de masura indicau 304 Km/h fa si tu un calcul sa vezi cat este eroarea. Mai este o poza pe acest topic unde viteza reala este de 311km/h si ceasul arata +350km/h.
Iar daca ar fi sa ma iau dupa tine cu Honda care a atins 310 Km/h pe autostrada, a carei erori este de 15 Km/h (asa ai spus tu), ia te rog socotitoarea si fa un calcul ... sunt 295 km/h, deci papushel tot nu sunt 300 !!!
Numai bine
[Edited on 3-3-2003 by aiculedtzu]
#18
Posted 22 May 2003 - 12:22 AM
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users