Cum adica 2,5 T? Stiam ca exista doar L4 2,0 T de 204 cp. 2.5 V6 are motorul mai nou montat pe Calibra si 170cp cu tractiune fata doar.
Motorul de pe MV6 v6 3.0 210cp era montat longitudinal, din ce stiu la Calibra e montat transversal.
Prima optiune mi se pare un nou 2,0T 204cp daca gasesti. Ar fi cel mai usor.
A 2 ar fi V6 2,5 170cp. Asta ar fi o idee mai greu de montat. Daca nu te multumeste asta, exista o Vectra B i500 cu V6 2.5 de 190cp. Nu stiu care sint modificarile fata de versiunea de 170cp.
La suspensie mi se pare ca esti cam radical. Niste amortizoare sport conventionale ar fi mai indicate si ar da mai putine batai de cap. Cu banii salvati poti sa faci un upgrade la frine care stiu ca sufera de fading.
Vezi ca voinea lucreaza la pitstop tuning asa ca arunca-i o intrebare despre suspensii.
[Edited on 6-5-2005 by EvilOne]
Garda la sol variabila Calibra
Started by EvilOne, mai 06 2005 07:48
No replies to this topic
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi