Turbina cu geometrie fixa si turbina cu geometrie variabila
#1
Scris 09 decembrie 2006 - 12:46
Si mi-a mai placut ca "deisterizeaza" modul de oprire a motorului. Cateva secunde de idling (mai ales la diesel) par a fi de ajuns.
#2
Scris 15 decembrie 2006 - 05:02
VTG are multe avantaje, dar si unele dezavantaje. Unul este predispozitia la surge mai mare(actionarea pneumatica face fata, dar numai cu electric este SAFE), celalalt este temperatura mica suportata si nevoia de materiale extra scumpe. Ar mai fi si predispozitia la imbicsire a aripioarelor variabile, mai ales la DIZEL.
ACrew style
#3
Scris 15 decembrie 2006 - 11:41
Daca am alergat masina mai zdravan, o las moale de tot pe ultimii km !
Curios e ca producatorii nu fac mare caz de prajirea uleiului in capilarele turbinei ! In schimb te avertizeaza sa nu dai cu ceara pe parbriz ca scartzaie stergatoarele ... Oare de ce ?
#4
Scris 16 decembrie 2006 - 12:34
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#5
Scris 16 decembrie 2006 - 12:38
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 16 decembrie 2006 - 12:40
#6
Scris 16 decembrie 2006 - 12:40
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#7
Scris 16 decembrie 2006 - 12:44
#8
Scris 16 decembrie 2006 - 01:16
#9
Scris 16 decembrie 2006 - 11:13
Si dupa drumul de seara si de dimineata, inainte de a opri motorul am de facut diverse operatiuni enervante dar necesare ! Asa ca motorul meu idluieste si nu se prajeste ! Repet: de nevoie
#10
Scris 19 decembrie 2006 - 09:36
ACrew style
#11
Scris 19 decembrie 2006 - 10:38
A, si n-am auzit pana acum ventilatorul pornit la masina asta, nici pe canicula in soare! Ba chiar asta iarna la -15C mi s-a racit motorul cat m-am plimbat vreo 10 minute sa caut un loc de parcare
#12
Scris 19 decembrie 2006 - 11:22
#13
Scris 19 decembrie 2006 - 11:23
Pe Calea Victoriei, in schimb, acul cade la sfert si tre' sa dau mai tare caldura ca ... se simte
Baietii o sa ne spuna insa ca nu e o legatura 1:1 intre temperatura motorului si a turbinei, pentru ca racirea acesteia se face mai dificil, prin uleiul de ungere, si e bine sa idluiesti un oarecare interval pentru a fi sigur ca ce-i in motor ai si-n turbina.
@DanCld: foloseste heel-toe sa aduci turbina "in ture". Eu asa (incerc sa) fac si la plecarea de pe loc, altminteri e puturos si al meu, desi e VNT.
#14
Scris 19 decembrie 2006 - 11:38
da...asa se intampla cu motoarele mici.Si eu exact asta iarna cand erau gerurile alea de -15'C eram cu un Fiat Albea 1.3diesel...nu am reusit sa incalzesc motorul din Cotroceni pana la doamna Ghica si retur.ce s-a incalzit un pic pe la vreo 60'C cand am prins aglomerat la universitate,dar imediat cum plecam si prindeam un pic de drum liber scadea acu temperaturii vazand cu ochii pana limita inferioara.Aa ceva nu am mai intalnit.Masina era relativ noua avea cam 12mii km.motorul era foarte zgomotos si in habitaclu era groaznic de frig....la un moment dat se aburise geamul bordului destul de tare.asta iarna la -15C mi s-a racit motorul cat m-am plimbat vreo 10 minute sa caut un loc de parcare
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#15
Scris 19 decembrie 2006 - 12:13
#16
Scris 19 decembrie 2006 - 01:34
#17
Scris 19 decembrie 2006 - 02:57
#18
Scris 19 decembrie 2006 - 03:11
nu e deloc in regula faptul ca temperatura motorului a scazut. s-ar ptuea sa ai prob la termostat
#19
Scris 19 decembrie 2006 - 06:45
1.4 HDi ala daca nu trage jos, atunci solutia cea mai la indemina e sa.......schimbi viteza in jos. Si daca ai VNT, nu stai la 1500 cu pedala la blana sperind sa sufle careva peste paletii din turbina, ca evacuarea nu ajunge.
ACrew style
#20
Scris 20 decembrie 2006 - 01:08
#21
Scris 20 decembrie 2006 - 08:49
1. fiind mers incet ,turatie mica sau chiar relanti nu e oricum curent de aer din fata.
2. apa nu circula in momentul ala prin radiator, ea se receste in bloc.
daca e vorba de oprit curentul care bate si pe bloc merita pus prin toate "gaurile" din fata
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi