Salt la continut


Mihai1980

Inregistrat la: 16 apr 2008
Offline Ultimul click: apr 18 2008 04:39
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Please, a bit of help..!

18 aprilie 2008 - 08:12

Frank, permite-mi acum sa-mi dau si eu cu parerea despre Forester, dupa primele impresii la volan si rel. cu dealerii:

1. Extrem de competenta motorizarea iar cutia automata nu ia din "vana" masinii la fel cum se intampla in cazul majoritatii marcilor concurente unde timpp MT/AT au diferente sesizabile.
2. Offroad nu-mi pot da prea bine seama pt. ca n-am indoit-o prea rau dar la primele impresii este limitata pe partea asta mai mult decat mitul commercil-urilor si ad-urilor Subaru vor sa arate.
3. Portbagajul este intr-adevar extrem de mic pt. clasa ei precum si locul in spate, eu am 1,94 inaltime si in spatele meu doar un copil de 8-12 ani cred ca mai poate sta.
4. O calitate indoielnica a plasticelor pe interior iar dispozitia butoanelor pe consola centrala imi lasa, mie ce putin, senzatia de "saracie", ca si cand masina ar fi coaja chiar la dotarea high-end.
5. Oglinzi inalte si prea inguste de parca ar trebui sa vad in ele nr. de inmatriculare al Typhoon-ului Eurofighter ce trece pe deasupra mea nu aia implicati in trafic din spate.
6. "gura de aspirare" de pe capota neprevazuta cu nici o sita de protectie impotriva pietricelelor incontestabil proiectate de cei din fata spre ea si nu vreau sa ma gandesc, avand in vedere dupa cum stii si tu cu ce viteze ametitoare "pleaca" de sub cauciucurile alora, ce se poate intampla odata ajunsa inauntru..! (inclusiv dealeru' a recunoscut carenta asta de securitate!!)
7. Dealeru' din Craiova n-are atelier propriu si fol. pe cel al Nissan-ului plus ca am mari rezerve legate de competenta personalului dupa cate am vazut eu acolo..! Dealeru' din Bucuresti programeaza reviziile obisnuite la 2-3 sapt. si multi se plang la fel de servicii ce lasa de dorit la ei.
8. Consumul, dupa cum am mai spus-o, este ucigator pe oras, Pitestiul desi nu e ca Buc., nici noi nu chiar vedem o masina la juma' de ora pe strada..! Iar rezervrul prea mic pt. cat e de insetat motoru'.
Poate mai sunt si altele dar nu-mi mai vin acum in minte..

Touaregu' a fost o vaianta la inceput, exact "versiunea" spusa de tine mai sus dar avand in vedere ca DDPu' la el se ridica la 48.000E, mai bine mi-as fi luat Toyota Land Cruiser cu inca 3k mai mult la pret dar...altceva :D Insa nu-mi place clasa mare de SUV-uri pt. ca depasesc necesitatile mele de folosire si implica niste costuri prea mare de "management" care nu-si gasesc, pt. mine cel putin, raspuns in practica imediata.

CX-7: consum de 20-22 raportat in Buc., ambreiaj foarte tare pt. condusu' urban coroborat cu lipsa cutiei automate pt. Europa, spatiu interior foate ingust si portbagaj de sedan, limitare off-road chiar si in conditii usoare de macadam, garda prea joasa. Am condus CX-7-le la dealeru' din Pitesti si d'asta am remarcat toate astea. Aaa, uitasem, o debusolanta si enervanta blocare a vizibilitatii datorita amblasarii stalpilor tare ciudata, deh, masini trendy, linii care curg bla-bla..ZOOM-ZOOM! :)

In subiectul:Please, a bit of help..!

17 aprilie 2008 - 02:13

In Buc. imediat ce va termina cu cele 2 flote alocate Jandarmeriei Romane. In Craiova este deja model de test-drive.

In subiectul:Please, a bit of help..!

17 aprilie 2008 - 04:57

pe Forester noul motor 2.0 Boxer Diesel va fi disponibil Frank incepand cu lunile ian. - feb. 2009, cel putin astea-s informatiile care le are la ora actuala Subaru Motor Trading Romania. Pe outback si Legacy se preconizeaza sept. - oct. a.c. Revin cu acea sumarizare.

In subiectul:Please, a bit of help..!

16 aprilie 2008 - 09:23

E clar, am lamurit un singur aspect pana acu': ska e fan Subaru, irefutabil! :lol: :lol:

In subiectul:Please, a bit of help..!

16 aprilie 2008 - 07:18

Ce-nseamna pt. mine mol trecerea de la clasa sedan compact, cu valente premium :lol: , pe care-o detin acum (Toyota Avensis, pre-facelift), la un SUV compact?:

O experienta placuta la volan, fara impresii inutile care nu m-au caracterizat de fapt niciodata, pe drum intins, coroborata cu competente in afara asfaltului dincolo de media majoritatii (ma abtin sa zic tuturor...) SUV-urilor compacte, cu un consum acceptabil pt. gabaritul acestor masini care sa-mi dea o autonomie la fel de rezonabila fara a-mi pune statiile de benzina ca POI pe navi ca sa fiu atent sa nu raman fara gaz iar la final, de ce sa n-o spun desi nu-s snob, un interior in care sa nu intru cu ochelari de soare pt. a-i mai "atenua" din finetea lucrarurii sau calitatea plasticelor.

La asta se reduce totul.