Salt la continut


MISHOU

Inregistrat la: 11 mai 2009
Offline Ultimul click: iun 12 2009 01:28
-----

Mesaje scrise de mine

In subiectul:Chevrolet Captiva 1.9 diesel 150 cai

12 iunie 2009 - 01:27

S'o stapanesti sanatos in continuare ;)

Ma mira totusi viteza maxima, ma asteptam sa urce peste 200. Aia e viteza de pe vitezometru sau masurata cu GPS, ceva?

Poti detalia ce e cu decompresorul ala pentru franare? Suna interesant, chiar nu stiam de asa ceva...

Cat despre xenoanele puse, macar tine'le sa bata cat mai jos, ca oricum au pozitie inalta si deranjeaza celorlalti participanti la trafic ...


Cutia de viteze are doar 5 trepte si nu poate mai mult. 195 se prinde cu acul turometrului pe "rosu", desi ea este limtata electronic la 186. Viteza este citita pe vitezometru, pe gps este evident mai mica (-10, -15).
Decompresorul intra in functiune la viteze de peste 150 si numai dupa o apasare a pedalei de frana mai mult de 3-4 secunde.

In subiectul:Chevrolet Captiva 1.9 diesel 150 cai

11 mai 2009 - 08:42

Am o Captiva de noua si am facut 34000 km cu ea. am fost nemultzumit de cuplul la turatii mici in special la urcari de pante pe teren accidentat. i-am facut un box-tuning de la kuberl si am dus-o la 180cp. alta viatza.. pe autostrada merg fara probleme cu pedala la blana adica cam 195 km/h. stabilitate excelenta, franare super pentru o masina de 2 tone. pe viraje stranse simti forta motorului dar te si da cu capul de geamuri, asta pentru ca este si inalta masina. acceleratie flexibila. apropos de santa fe, sau tuaregul mic, nu-mi sta in fatza pe nici un teren.masina este confortabila. transmisia este de la rav4, motorul VM, injectie Common Rail Bosch, ce vrei mai mult? masina a avut pretzul de lista 31000 euro ddp si are echipare medie (climatronic, senzor de ploaie, parbriz cu degivrare, oglinda interioara heliomata, oglinzi ext electrice si incalzite, radio cd cu mp3 8 difuzoare, auditie excelenta, senzor pentru aprinderea automata a luminilor, cutie manuala 5 trepte. randul 3 de scaune este pentru persoane mai mici de statura. consumul vara in Bucuresti, cu clima in functiune este de maxim 12,5% iar afara pe DN1, mers legal, am ajuns la 5,8%; un traseu Bucuresti-Bazna-Sighisoara-Sibiu-Bucuresti, cu 6 peroane si bagaje full, mers apasat, m-a dus la un consum de 9,8% pe o distanta de 830 km. Pentru mine e multzumitor. La viteze mari franarea prelungita este ajutata si de un decompresor. I-am pus xenoane pe ambele faze si este super. E drep ca la exterior nu-mi place foarte mult, dar asta este compensata de o aerodinamica foarte buna. Daca mai vretzi detalii va stau la dispozitie.

In subiectul:Chevrolet Captiva 1.9 diesel 150 cai

11 mai 2009 - 08:15

Cu Captiva nu am mers, dar am mers cu noul Santa Fe V6 3L (3,2? nu stiu exact) benzina. Masina a fost in jur de 26500 CIP si avea 800km la bord cand am mers cu ea. In afara de faptul ca atat timp cat am stat la o tigare in ea, sa admiram interiorul si sa vedem ce mai gasim pe acolo, ne-am apucat sa culegem bavuri si dupa 2 tigari nu terminasem, interiorul nu e rau deloc.
Senzatia de condus e placuta, usor de manevrat, motorul este.... cum ar trebui sa fie :) consumul nu imi este cunoscut si nici nu ma intereseaza, dar sunetul, in ciuda faptului ca esapamentul arata bine, este metalic/electric si lipsit de feeling.
La orice denivelare, troncanea spatele. Asta m-a enervat. Aveam mai multe pretentii.
La frana brusca de la 80kmh masina a intrat in voblaj. M-am speriat nitel, recunosc, era ditamai masina (pentru mine) si nu stiam cum o sa reactioneze. Aici are nota foarte mica.

Parerea mea este ca intre Captiva si SantaFe o sa fie alegere cu inima nu din ratiune. Nu cred ca e diferenta de calitate semnificativa.