O noua abordare pe piata de leasing: BMW Select – mereu cel mai nou model, rate reduse cu pana la 50%

0
53

Cea mai bine vanduta marca premium de pe piata locala, BMW, lanseaza din 1 decembrie una dintre cele mai atractive oferte de finantare ale momentului. Intitulat BMW Select, cel mai nou produs de leasing financiar oferit de BMW Financial Services, vine cu o rată redusă cu până la 50% şi oportunitatea achiziţiei unui automobil nou la finalul perioadei de finanţare.

BMW Select permite achiziţionarea unui automobil BMW nou cu o rată redusă cu până la 50% faţă de o soluţie de finanţare obişnuită, în condiţiile semnarii unui contract de leasing pe 3 ani şi a unui avans minim de 20%. Pe toată durata contractului, clientul beneficiază de extinderea garanţiei şi “Gap Insurance”, o formulă de asigurare care acoperă, în caz de daună totală, diferenţa între preţul iniţial şi valoarea asigurată de poliţa CASCO.

Una dintre cele mai atractive oferte curente vizeaza noul BMW Seria 1. Astfel, un BMW 116i poate fi achiziţionat cu o rată lunară de 199 Euro (fără TVA şi asigurare CASCO), daca se achită un avans 35%.

In premiera pentru Romania, la finalul perioadei de finanţare, clientul poate opta pentru schimbarea automobilului finanţat cu unul nou prin predarea celui utilizat (ceea ce presupune închiderea contractului de leasing iniţial) şi semnarea unui nou contract de finanţare, valoarea reziduala fiind stabilita la 45%.

“BMW Select deschide un nou segment în piaţa de finanţare. Clientul poate beneficia de un automobil nou o dată la trei şi, în acelaşi timp, de o rată cu aproximativ 50% mai mică faţă de cea plătită în cazul produselor standard de leasing financiar,”  a explicat Ştefan Pricop, Country Manager BMW Financial Services Romania.

 „Prin BMW Select vrem să ajutăm clienţii să beneficieze de o maşină nouă la fiecare trei ani. În acelaşi timp vrem să aducem în prim plan costurile lunare de utilizare. Suntem o marcă emoţională care vorbeşte despre plăcerea de a conduce, dar avem şi toate argumentele pentru a fi alegerea  raţională numărul 1 în segmentul premium: eficienţă <<best in class>> prin BMW EfficientDynamics, cele mai reduse costuri de întreţinere prin Basic Service Inclusive în standard pentru toate modelele BMW şi, bineînţeles, cele mai inovative servicii de finanţare”, a declarat Marco Schulz, Director General BMW Group România.

Ponderea vânzărilor de automobile BMW în leasing a crescut constant, ajungând de la 50% în 2008 la 76% în 2011. Cota de piaţă a BMW Financial Services din totalul vânzărilor mărcii in Romania a crescut de la 35% în 2008, la 57% în 2011. În prezent, două din trei automobile BMW cumpărate sunt achiziţionate prin BMW Financial Services.

In primele zece luni din acest an au fost inmatriculate 1.409 automobile BMW noi in Romania, in crestere cu 17,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut. „Avem toate perspectivele să încheiem pentru al doilea an consecutiv pe primul loc în segmentul premium. În 2012 vrem să ne întărim poziţia de leader şi serviciile de finanţare pot fi motorul de creştere”, a concluzionat Marco Schulz.