ulei motor
#26
Scris 30 aprilie 2009 - 08:32
#27
Scris 30 aprilie 2009 - 10:12
10w40 ar fi si ala ok vara in caz ca e problema de buget, dar cred ca e semisintetic => mai ieftin.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 30 aprilie 2009 - 10:13
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#28
Scris 30 aprilie 2009 - 10:20
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#29
Scris 01 mai 2009 - 07:42
bine ca astia de la Ford e mai destepti.
#30
Scris 01 mai 2009 - 09:48
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#31
Scris 04 mai 2009 - 09:05
5W30 nu spune mare lucru....
Pe Espero puneam Aral, pe Ford Mobil1, pe Astra ce or fi pus aia la revizie...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#32
Scris 04 mai 2009 - 09:15
#33
Scris 04 mai 2009 - 09:42
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#34
Scris 04 mai 2009 - 09:55
#35
Scris 04 mai 2009 - 11:33
RTFM http://www.readthefuckingmanual.com/
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#36
Scris 04 mai 2009 - 12:44
#37
Scris 05 mai 2009 - 09:36
Dar masina fiind in garantie sint obligat sa fac schimbu' de ulei la un "atelier de service autorizat". Teoretic la autorizatu' asta ar trebui sa-ti puna exact uleiul ala recomandat cu tarie, dar, asa cum am mai scris pe aici, ei au propus alte variante, oarecum diferite.
Concret - este vorba de un Suzuki SX4 GLX SE care pe 28 mai implineste un an (aseara avea doar 9790 km la bord) si trebuie facuta revizia de un an sau 15000 km (conform cu acel "thefuckingmanual").
- dealerul din Timisoara cere "537,4 Ron" cu uleiul lor Castrol 5w40
- dealerul din Oradea cere doar 280 Ron cu uleiul lor Mobil1 10w40
... si pt. ca actiunea se intimpla in Romania nu accepta sa vin cu uleiul meu.
Am fost ieri la Szeged la dealerul asta. In afara de faptul ca am constat ca sint oameni care stiu chiar mai putina engleza decit stiu eu (rusine adrian_r5, ca, desi esti banatean, nu stii nici nemteasca, nici ungureasca, nici sirbeasca), am mai aflat urmatoarele:
- revizia costa 76 euro cu uleiul lor Castrol 5w40, probabil din butoiul asta:
- pot veni cu uleiul meu (sper ca am inteles bine) si atunci revizia costa 42 euro
Cind i-am aratat ce scrie in "thefuckingmanual"-ul meu nenea unguru' s-a uitat mirat ... a dat citeva telefoane (in limba lui, deci n-am inteles nimic) apoi a adus un "thefuckingmanual" in ungureste pe care scria exact ce se vede in poza asta. Sincer nu inteleg mirarea lui pt. ca, precum se vede, si in ungureste tot 0w20 e pe prima pozitie:
Mai jos pe manualul unguresc era lipit un abtibild cu Shell, iar capota masini tot un abtibild cu Shell este lipit:
Asa ca firesc ar fi sa bag un ulei Shell, dar in .ro nu se mai gasesc asemenea produse. Ieri, cind am iesit de la dealer la vreo 500 m in dreapta se vedea o sigla mare Shell (probabil o benzinarie) dar (nu stiu din ce motive ... poate pt. ca asa a spus GPS-ul, poate de bou ce am fost ... ) eu am facut la stinga si dus am fost ...
Probabil voi lua un ulei de la pravalia asta, un 5w30 cred ca ar fi potrivit si voi face revizia la Szeged. Ramine sa ma decid de care ulei sa fie - Aral, Castrol sau Mobil1 ...
Evident, daca aveti sfaturi / pareri / sugestii ... eu sint receptiv
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 05 mai 2009 - 09:48
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#39
Scris 05 mai 2009 - 07:26
ACrew style
#40
Scris 05 mai 2009 - 08:22
#41
Scris 05 mai 2009 - 08:29
#43
Scris 08 mai 2009 - 11:45
Eventual din ala de care ti-au propus ungurii. (adica din asta.
Sau roaga-l pe Relu sa-ti trimita Motul 8100 X-cess 5w40 sau 300V Power 5w40 (asta-i scump).
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#45
Scris 08 mai 2009 - 12:40
In tabelul ala la motoarele pe benzina apare 0w20, 5w30, 10w30 si 10w40.
Deci vascozitate la rece minima 0, la cald maxima 40. Un ulei 0w40 este foarte scump si inutil pt iernile din romania, dar un 5w40 e mai accesibil ca si pret.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#46
Scris 08 mai 2009 - 12:47
sau ma rog, mercurea ciuc, daca iti convine.
#47
Scris 08 mai 2009 - 01:01
In tabelul ala la motoarele pe benzina apare 0w20, 5w30, 10w30 si 10w40.
0w40 este foarte scump si inutil pt iernile din romania, dar un 5w40 e mai accesibil ca si pret.
0w20 e pe prima pozitie, iar pe a doua este 5w30.
Despre 0w sint de acord cu ce ai scris mai sus ... da' de ce sa nu pun 5w30 ?
In ceea ce priveste pretul ... diferenta dintre w30 si w40 pare sa fie undeva la 10 % ... la o revizie pe an nu prezinta importanta.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#48
Scris 08 mai 2009 - 01:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#49
Scris 09 mai 2009 - 08:39
#50
Scris 09 mai 2009 - 08:42
In ceea ce priveste pretul ... diferenta dintre w30 si w40 pare sa fie undeva la 10 % ... la o revizie pe an nu prezinta importanta.
Am si eu niste prieteni care schimba uleiul in functie de timp, si nu de km....
Da' circuli , nu gluma.
N-am avut curiozitatea sa calculez, dar financiar e posibil sa iesiti mai bine cu taxi-ul.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi