Salt la continut


Fotografie
- - - - -

My new car - research!


  • Topic inchis Acest topic e inchis
117 replies to this topic

#101 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 aprilie 2009 - 05:15

Not bad! Dar, ochiometric, daca incep sa pun cate ceva pe ea din optionalele dorite, sar frumusel cu pretul. Si, fiind new entry, nu prea cred ca obtin cine stie ce discounturi la ea. Dar, o trec pe lista. Cate s-au facut pana acum? 10...11? :P

Spuneai ca sapt asta (care-i scurta) vrei sa comanzi masina. In ritmul asta..........:D


....................................

Da, Aer Curat, Exeo probabil utilizeaza ultimele stocuri ale 1.8T-ului vechi :D dar asta nu e absolut deloc un lucru rau IMHO. Interesant ca pe diesel ii pun common-rail, ii dau si versiunea 170 CP, ii ofera si 2.0 TFSI 200 CP dar la nivelul 1.8T baga motorul vechi.

Exact, are TDI-CR si 2.0TFSI, dar 1,8T..........


1,8T cred ca a fost unul dintre cele mai reusite motoare VAG.

Asa este, insa cuvantul de ordine este "a fost". De ce sa traiesti in trecut cand comanzi o masina noua. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#102 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 aprilie 2009 - 06:01

........
Asa este, insa cuvantul de ordine este "a fost". De ce sa traiesti in trecut cand comanzi o masina noua. :D


Din pacate, foarte multe lucruri din jurul nostru nu mai sunt "ca altadata". Uneori evolueaza, dar in alte cazuri ( deloc putine ) cam dau inapoi... Explicatii exista cu duiumul, dar nu e cazul sa le discutam acum si mai ales aici.

Revenind "on topic", am vazut in semnatura lui Frank ceva interesant:

"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

Adytzu, rumeg-o :P
  • 0

#103 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 28 aprilie 2009 - 07:20

Bre...io mi-s mai de la tara...nu le am cu fineturi din astea. :P
In alta ordine de idei, tocmai ce m-am intors de la Mazda showroom. Partea buna e ca au pe stoc ce-mi doresc si astept acum un pret. Partea proasta e ca interiorul nu m-a impresionat de loc...din contra. Partea si mai proasta e ca nu m-am putut da cu niciunul din lipsa de masina de drive-test. Nu aveau decat dizelache pt asa ceva. :cry: :cry: :cry:
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#104 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 aprilie 2009 - 07:37

Si niciun alt dealer din Buc., sau apropiere, nu au motorizare dorita de tine la drive test ?
In alta ordine de idei, Mazda nu stiu sa fi excelat la cap. interioare, unde Honda si Toyota (cel putin) au stat mai bine.
Mergi si vezi Toyota Avensis, nu te lua dupa ce spune Maximus (nu inseamna obligatoriu ca greseste), formeaza-ti propria parere. Nu pot spune ca-mi place noul Avensis (in special partea frontala), dar conteaza parerea ta dupa drive test.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#105 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 28 aprilie 2009 - 07:45

Avensisul sare din cota mea de pret. Ar trebui sa fie mult peste celelalte ca sa ma convinga.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#106 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 aprilie 2009 - 08:12

In categ asta de pret (care nu-i tocmai mica) e destul de greu ca una (clasa medie, benzinara, dotata, etc.) noua sa fie mult peste restul. Asa cum am spus, pe undeva vor trebui sa existe si compromisuri, numai ca trebuie sa le definesti. :P
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#107 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 28 aprilie 2009 - 08:29

Nu ai inteles nimic: eu incerc sa gasesc acum O OCAZIE. Incerc, si nu mi-e rusine sa recunosc, sa profit de criza asta si sa iau ceva cat mai bun. Si daca unii dau masini de clasa medie la pret de clasa compacta, de ce sa nu profit? Nu pentru dimensiuni, ci pentru calitatea materialelor si dotarile specifice claselor superioare. Din pacate, observ cu regret ca acest lucru, care le diferentia pana acum, incepe sa nu mai existe. Si se folosesc si la clasele superioare aceleasi plastice ca peste tot.
Iar daca incep cu chestii de genul: hai sa mai pun 1000euro, ca se merita diferenta...ajung curand la peste 25000 sau chiar mai mult. Si nu e cazul.
Deci, targetul e de 21000 si nu am de gand sa-l depasesc....sub nici o forma.
daca gasesc ceva acum in banii astia, care sa-mi si placa, bine...daca nu, asta e. Voi mai astepta o perioada si mai vad ce se mai intampla. Iar ce am spus anterior, ca as fi dispus sa-mi iau un Cielo pt o perioada, nu e departe de adevar. Dar o las ca ultima varianta.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#108 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 28 aprilie 2009 - 08:45

matiz sau tico SH e parfum pt Bucharest
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#109 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 aprilie 2009 - 09:39

.......... ci pentru calitatea materialelor si dotarile specifice claselor superioare.......


Materialele sunt in proportie de 90% la fel. Diferenta o face "lucratura".
La "dotari", o spun pentru ultima oara ca in afara de ABS(+ebd), clima automata si inchidere + geamuri + oglinzi electrice, toate sunt MOFTURI, si inca foarte scumpe ! Daca esti limitat cu banii dar mofturos, da nene bani pe "dotari" si ia mai putina masina....
Nu voi intelege "setea" asta pentru dotari, chiar daca as mai trai inca 3 vieti !
  • 0

#110 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 aprilie 2009 - 09:53

Nu ai inteles nimic: eu incerc sa gasesc acum O OCAZIE. Incerc, si nu mi-e rusine sa recunosc, sa profit de criza asta si sa iau ceva cat mai bun. Si daca unii dau masini de clasa medie la pret de clasa compacta, de ce sa nu profit? Nu pentru dimensiuni, ci pentru calitatea materialelor si dotarile specifice claselor superioare. Din pacate, observ cu regret ca acest lucru, care le diferentia pana acum, incepe sa nu mai existe. Si se folosesc si la clasele superioare aceleasi plastice ca peste tot.
Iar daca incep cu chestii de genul: hai sa mai pun 1000euro, ca se merita diferenta...ajung curand la peste 25000 sau chiar mai mult. Si nu e cazul.
Deci, targetul e de 21000 si nu am de gand sa-l depasesc....sub nici o forma.
daca gasesc ceva acum in banii astia, care sa-mi si placa, bine...daca nu, asta e. Voi mai astepta o perioada si mai vad ce se mai intampla. Iar ce am spus anterior, ca as fi dispus sa-mi iau un Cielo pt o perioada, nu e departe de adevar. Dar o las ca ultima varianta.


Am inteles ce vrei tu, sau cel putin ce vrei sa incerci, si nu e deloc rusinos. Numai ca marcile si modelele vizate de tine nu prea beneficiaza de aceleasi discount-uri precum cele mai polulare din piata. Aici e diferenta. Plus ca din stocurile existente la finele anului trecut si inceputul acestui an, se pare ca s-a mai dat; iar una cum vrei tu (clasa medie, benzinara potenta, dotari peste medie) nu este chiar tipica pt piata din RO, pt a fi gasita cu usurinta pe stoc, asta intr-un pret de pana la 21k euro ddp.
Ai dreptate si cu adaugatul ( mai exact cu "neadaugatul") de bani peste limita initiala, ca asa usor usor ajungi la un buget sensibil dif de primul.
Deci, de gasit gasesti, numai ca nu va fi 100% conform asteptarilor tale initiale (din primul post de ex.), ci pe undeva trebuie sa faci (macar un) compromis.
Uita-te ca din ce in ce mai multe compacte, si nu medii, cum ai vrea tu (motor, dotari, etc.) se invart pe la 20k euro ddp.
Cat despre materiale, are dreptate Relu, de la un anumit nivel in sus, diferentele nu mai sunt asa de mari, lucratura ce mai face diferenta.
Pacat ca nu vrei G6; incearca O2 facelift 1,8Tfsi 160cp.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#111 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 aprilie 2009 - 10:12

Ok, caut poze cu el. Just in case...... :crying:

Sa vezi ce se bucura cind o veni.... :P


cind o veni, il bagam 3 luni in carantina si dupa aia ne vedem cu el :D
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#112 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 aprilie 2009 - 10:16

Cred ca sughite saracul..... :laugh:
  • 0

#113 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 29 aprilie 2009 - 12:01

Deci, de gasit gasesti, numai ca nu va fi 100% conform asteptarilor tale initiale (din primul post de ex.), ci pe undeva trebuie sa faci (macar un) compromis.


Pe cand drive-testul cu Laguna 3? Cutia automata de la 2.0T are si varianta semi-automata, nu e un compromis suficient de bun?
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#114 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 29 aprilie 2009 - 12:29

Nu cred ca va face vreun drive test cu Laguna 3; sau cu vreo alta frantuzoaica daca tot venii vorba. :P
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#115 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 29 aprilie 2009 - 08:31

Materialele sunt in proportie de 90% la fel. Diferenta o face "lucratura".
La "dotari", o spun pentru ultima oara ca in afara de ABS(+ebd), clima automata si inchidere + geamuri + oglinzi electrice, toate sunt MOFTURI, si inca foarte scumpe ! Daca esti limitat cu banii dar mofturos, da nene bani pe "dotari" si ia mai putina masina....
Nu voi intelege "setea" asta pentru dotari, chiar daca as mai trai inca 3 vieti !


Doar motorizare, transmisie, clima si abs. :D

Fitosii doresc si actionarea electrica a geamurilor, oglinzilor... :D
Geamul, inteleg sa-l cobori fara efort pentru punerea cotului pe portiera, ,,dialogul'' cu fauna miscatoare...dar oglinzile, sa si-o poata vedea? :rolleyes:
  • 0

#116 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 29 aprilie 2009 - 09:09

Hmm, mofturi zici?

- mi-am dorit dintotdeauna sa am scaunele incalzite... Indiferent cat de repede se incalzeste masina, spatele meu tot primeste o doza puternica de frig iarna, ceea ce nu e bine deloc...

- xenoanele adaptive sunt foarte bune la drum lung. Adytzu o sa cam bata tara in lung si in lat, nu mai sunt deloc moft. Am simtit lipsa lor de N ori pe serpentine noaptea, sau in curbe mai stranse...

- pilotul automat nu e deloc scump, iar mie imi este un prieten foarte bun la drum lung. Fie ca ma plictisesc pe autostrada si il pun pe 135, fie ca il fixez pe 56-57km/h pentru localitati, e foarte bun. La un drum de 8-9 ore e excelent chiar, mai ales daca ai ceva probleme si nu poti sa pedalezi continuu.

In rest? Care sunt mofturile?
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#117 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 29 aprilie 2009 - 09:13

Jupane Mol, n-o sa-ti vina sa crezi cat de utila e functia de rabatare electrica a oglinzilor. Unde parcam inainte, mai tot timpul trebuia sa fac asta pentru a putea trece pe langa masina alaturata fara sa atingem oglinzile intre ele. Daca nu aveam facilitatea asta, ar fi trebuit sa deschid geamul, sa intind mana, operatiune care necesita si desfacerea centurii, sa pliez oglinda, sa parcurg apoi cei 20cm necesari depasirii obstacolului, dupa care, sa fac aceiasi pasi in sens invers. Nu ti se pare mai comod o simpla apasare de buton?
Spuneti voi ce vreti, dar da, eu sunt PENTRU optionale cat mai multe. La urma urmei, fiecare cu ale lui si asa cum eu nu incerc sa conving pe nimeni sa ia ceva anume numai pt ca asa imi place mie, asa nu doresc nici eu sa se bata atat tam-tam-ul ca dau banii pe prostii. Ideea e ca eu nu vreau UN CAZAN, indiferent cum ar merge acel cazan. Stiu foarte bine ce mi-as lua daca as avea ceva "maruntis" in plus, dar voua nu va spun, na!
O sa merg sa vad si Laguna si G6, sa nu ziceti ca sunt fixist. Dar nu prea cred ca are vreuna sanse sa ma dea pe spate. Pana la urma, cred ca e mai bine sa inchideti topicul ca deja s-au cam transat variantele.

LE: In momentul cand voi face actele, o sa va spun si voua, evident.

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 29 aprilie 2009 - 09:14

  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#118 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 29 aprilie 2009 - 09:19

se inchide la dorinta initiatorului
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi