Salt la continut


Fotografie
- - - - -

P0401


  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 08:43


... si ...  "uichendu" care vine as da o fuga la AMTS 2014

La omu' sarac nici boii nu trag  :angry:  :angry:  :angry:

 

P0401.jpg

 

 

... asa ca adio AMTS 2014 ... poate AMTS 2015  :(

 

E prima problema la motor in 61280 km ... si la ora asta habar n-am cum s-o abordez :(


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#2 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 21 martie 2014 - 08:50

Nu-mi amintesc ce masina ai - poate e nevoie de o curatare de EGR sau e un senzor de presiune defect.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#3 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 09:11

Nu-mi amintesc ce masina ai 

ungureasca  :lol:
 

Draqu stie ce sa zic ... de vreo 2 saptamini am observat aleator o mica "bilbiiala" la relanti (aceleram putin max 2500 rpm si isi revenea) ... aseara s-a aprins becu' ... am testat cu o chinezarie OBD ... a rezultat DTC-ul asta ...

L-am sters si am facut citeva manevre (recomandate in manualul de service - Release accelerator pedal and with engine brake applied, keep vehicle coasting for 5 sec. or more. (Keep fuel cut condition for 5 sec. or more) If fuel cut condition is not kept for 5 sec. or more, coast down a slope in engine speed 1000 – 3000 rpm for 5 sec. or more.) pt. a vedea daca apare iar acest DTC da' n-a mai aparut. 

Sper sa fie doar murdar EGR-u' ... 


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#4 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 09:34

Sper sa fie doar murdar EGR-u' ... 

L-as desface sa-l curat ... da' in carte zice:

 

Installation
Reverse removal procedure noting the following.
• Clean mating surface of valve and cylinder head.
Use new gaskets.
 
... da' de-astea n-am :(

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#5 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 21 martie 2014 - 10:30

 

La omu' sarac nici boii nu trag  :angry:  :angry:  :angry:

 

P0401.jpg

 

 

... asa ca adio AMTS 2014 ... poate AMTS 2015  :(

 

E prima problema la motor in 61280 km ... si la ora asta habar n-am cum s-o abordez :(

 

 

O calci cat duce, pe autostrada, si-ti dispare, sper ca doar problema... :) Ma impresionase prin anii "80, ,,asaltul samurailor'', Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki...N-am stiut ca, excluzand Honda, si Suzuki face masini... :)


Aceasta postare a fost editata de mol: 21 martie 2014 - 10:31

  • 0

#6 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 21 martie 2014 - 10:31

Daca te ajuta cu ceva,exista tutorial pe net despre curatarea egr.....La mine am curatzat,e drept ca la 300000km,si cred ca si din motiv de carburanti neconventionali,la balenoiul diesel...Daca vrei fara garnituri noi,si te incumetzi,macar desfa treptat si alternativ suruburile,in speranta ca garnitura o reutilizezi.....Ceva imi spune ca si cu motorul cald...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#7 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 10:56

Daca te ajuta cu ceva,exista tutorial pe net despre curatarea egr.....

Da ... m-am uitat putin pe wikihow ...

 

desfa treptat si alternativ suruburile,in speranta ca garnitura o reutilizezi

Habar n-am ce fel de garnituri sint pe acolo ... o fi din clingherit ?


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#8 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 11:12

Tot in manualul de service scrie ca pt. a testa EGR-ul trebuie procedat astfel:

With engine idling (without depressing accelerator pedal), open EGR valve by using “Step EGR Control” mode in “Engine / Active Test” menu. In this state, as EGR valve opening increases engine idle speed drops. If not, possible cause is clogged EGR gas passage, stuck or faulty EGR valve.

 

Treaba asta se face cu Special tool: SUZUKI scan tool (SUZUKI-SDT) ... ceea ce este evident ca eu n-am :(

 

Acum incercind sa gindesc putin - daca atunci cind "EGR valve opening increases"  rezulta "idle speed drops"  ... mintea mea in gindu' ei zice ca acea scadere a turatiei de relanti de care ziceam mai sus ar putea fi provocata de neinchiderea completa a EGR-ului.


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#9 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 11:14

Am deschis aici un topic pe tema EGR-ului ... rog un "binefacator de bine" sa mute toata discutia aferenta acolo.

 

multumesc !!!


Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 21 martie 2014 - 11:15

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#10 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 21 martie 2014 - 11:25

Cel mai ieftin e sa mergi cum poti,te sarpini de garnitura si apoi desfaci...


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#11 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 21 martie 2014 - 11:38

Am vrut la Sovata, dar am aterizat la Tg Secuiesc

http://septimia.ro/

Nu e foarte ieftin, cam ca in Italia, dar pentur un pitic cred ca merge si o camera normala. Noi am luat apartament.

 

Am mai gasit ceva prin zona

http://www.sziklapan...atasaink_ro.php

 

Am fost si eu la Septimia la o nunta dar culmea era in Odorheiu Secuiesc nicidecum in Targ...:)


  • 0

#12 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 11:50

Nu caut neaparat ieftin (evident nu vreau nici sa arunc cu banii daca nu e cazu') ... da' nu ma incinta ideea sa merg la service Suzuki in Timisoara :(


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#13 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 martie 2014 - 12:16

pai daca mergi intr-un service, cat poate sa-ti ia sa-ti curete EGR-ul? si eventual sa-ti inlocuiasca garnitura?


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#14 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 12:37

Problema nu e cit imi ia ... ca asa cum vrei sa zici si tu n-o sa-mi ia o avere ... La service Suzuki in Timisoara nu vreau sa ma duc (motivele se gasesc aici)... cel mai apropiat la care m-as duce e cel de la Arad ... 

 


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#15 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 martie 2014 - 12:58

da pentru o curatare de EGR nu cred ca e impetuos necesar sa mergi la "reprezentanta"...

alte service-uri mai de calitate nu sunt in tm?


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#16 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 01:15

Nu e "impetuos necesar" la reprezentanta ... da' teoretic e cea mai buna varianta (avind in vedere dotarea cu SDV-urile dedicate).

M-am programat marti la h 9:00 la service ... e pravalia unui fost coleg de facultate ... da' habar n-am cita meserie stiu mesterii de acolo ca in afara de schimburi de ulei la masina lu' sora-mea n-am facut altceva la ei.

 

PS - faina masina R5 ... stiam si eu s-o pun la punct :angry: ... draqu sa-i pieptene pe astia cu tehnologia lor avansata  :angry:


Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 21 martie 2014 - 01:19

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#17 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 martie 2014 - 01:40

nu am inteles, te duci la reprezentanta pana la urma ? iti inteleg perfect reticenta, si eu sa patesc ca tine nu aveam chef sa mai calc prea curand, diferenta ar fi ca eu muream cu ei de gat reclamandu-i

 

o vorba veche zice ca egr-ul se curata la forja, adica iesit pe autostrada si dus masina in 4000 ture constant 

 

oricum bafta cu reparatia, asta fiind un mare dezavantaj al masinilor "exotice' ca a ta, greu de gasit service-uri ok

 

daca totusi te duci la reprezentanta si te superi pe ei, motvat evident, te ajut cu o "pila" la suzuki romania, nu de alta da sa te tina si ei minte, motivat evident .... 


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#18 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 21 martie 2014 - 02:29

Nu ma duc la reprezentanta ci la un service oarecare al unui fost coleg de facultate ... 

Draqu stie cit de exotica e masina ... Cind am cumparat-o acu' 6 ani am avut tangenta doar cu baietii de la vinzari ... i-am frecat cu drive-teste (oscilam intre Ignis si Swift ... si la final am ales SX4) de ma mir ca n-au pus ciinii pe mine ... Au fost rabdatori si pot zice profesionisti pe felia lor ... de unde draqu sa stiu ca aia de la service sint mai cioflingari.

Nu-mi place la ei ca nu pot sa stau linga masina cind lucreaza ... aia de la Suzuki Arad ma lasa (la ei fac in ultima vreme reviziile) ... 

Baiatu' care mi-a vindut masina s-a mutat la Fiat ... teoreic ar trebui sa se descurce si aia de la service Fiat avind in vedere ca Sedici e cam aceeasi masina cu SX4 (mai putin motorizarea de 1.5 de care am eu si care nu s-a montat pe Sedici).


o vorba veche zice ca egr-ul se curata la forja, adica iesit pe autostrada si dus masina in 4000 ture constant 

adica asa:

 

Image024.jpg

 

Pai i-ar fi prins bine drumu' de Budapesta care voiam sa-l fac miine ... da' parca am o retinere sa plec cu bubita asta la masina :(


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#19 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 21 martie 2014 - 02:38

pai nu inteleg retinerea, nu cred ca o sa mai ai probleme realist privind, dar in cel mai rau caz te opreti pe la szeged, cu durere in suflet iti zic ca o sa fie o experienta mult mai placuta decat pe la noi


  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#20 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 21 martie 2014 - 08:39

Nu ma duc la reprezentanta ci la un service oarecare al unui fost coleg de facultate ... 

Draqu stie cit de exotica e masina ... Cind am cumparat-o acu' 6 ani am avut tangenta doar cu baietii de la vinzari ... i-am frecat cu drive-teste (oscilam intre Ignis si Swift ... si la final am ales SX4) de ma mir ca n-au pus ciinii pe mine ... Au fost rabdatori si pot zice profesionisti pe felia lor ... de unde draqu sa stiu ca aia de la service sint mai cioflingari.

Nu-mi place la ei ca nu pot sa stau linga masina cind lucreaza ... aia de la Suzuki Arad ma lasa (la ei fac in ultima vreme reviziile) ... 

Baiatu' care mi-a vindut masina s-a mutat la Fiat ... teoreic ar trebui sa se descurce si aia de la service Fiat avind in vedere ca Sedici e cam aceeasi masina cu SX4 (mai putin motorizarea de 1.5 de care am eu si care nu s-a montat pe Sedici).


adica asa:

 

Image024.jpg

 

Pai i-ar fi prins bine drumu' de Budapesta care voiam sa-l fac miine ... da' parca am o retinere sa plec cu bubita asta la masina :(

 

Cine ti-a spus s-o ,,fortezi'' in 4000rpm are diesel, la tine acolo abia se trezeste, asadar...cat mai aproape de rosu, viteza neavand importanta, adica nu-i nevoie de kamikaze...:)


  • 0

#21 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 21 martie 2014 - 08:49

Fiesta cand am dat-o avea EGR infundat sau ceva de genu,anyway avea 18.000 km masina.EGR-ul s-a schimbat dupa aia pe garantie .


  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#22 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 21 martie 2014 - 08:51

...mersul subturat produce multe pagube in timp...:)


  • 0

#23 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 09 aprilie 2014 - 07:13

happy end  :)

 

Happy vorba vine ... adica motoru' merge iar ok  ... da' daca ma uit la cit a costat dixtractia se duce draqu fericirea - "Pretul pentru o valva EGR este de 292.87 euro + TVA". La valva EGR daca se inlocuieste sunt necesare a se inlocui si garniturile de la conducte, pret 6 euro + TVA. Costurile cu montarea sunt de 50 lei + TVA".

 

PS - la aia "292.87 euro + TVA" pina la urma s-a aplicat un discount de 10 % ;)


Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 09 aprilie 2014 - 07:15

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#24 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 09 aprilie 2014 - 08:45

Piesa este OEM cumparata din reprezentanta, OEM luata pe alte cai sau aftermarket? Pretul pare destul de dureros


  • 0

#25 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 09 aprilie 2014 - 09:15

Adrian, la banii aia il ,,anulam''...:)

De ce n-ai incercat curatarea si nu inlocuirea?

 

...inca n-am avut niciodata probleme cu egr-ul...Ati citit care-s cauzele care determina ,,infundarea'' lui?


  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi