P0401
#26
Scris 09 aprilie 2014 - 09:35
Cam ce stil de conducere ai, la ce turatii schimbi de obicei?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#27
Scris 09 aprilie 2014 - 09:53
Cam ce stil de conducere ai, la ce turatii schimbi de obicei?
De schimbat schimb pe la 4000 rpm ... da' in oras n-o tin tot timpu' la turatia asta ... cam asa arata diagrama cuplu - turatie:
Piesa este OEM cumparata din reprezentanta, OEM luata pe alte cai sau aftermarket?
E OEM de la reprezentanta (Arad) ... se pare ca aftermarket nu se gaseste ... am intrebat la citeva pravalii care pe site afisau si variante aftermarket da' raspunsu' primit a fost ca nu se poate decit "pe original".
Am cerut parerea si prin alte tari:
- la unguri (la Suzuki Szeged): 104.145-HUF kaució: 40.000-HUF (aia 40000 fiind avans)
- la francezi:
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#28
Scris 09 aprilie 2014 - 10:00
Ai primit ceva recomandari pentru a se evita problema pe viitor?
Piesa veche nu se putea curata? Sau la reprezentanta nu ac decat inlocuiri cu piese noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#29
Scris 09 aprilie 2014 - 10:01
Pretul pare destul de dureros
Asa e ... e "destul de dureros" pentru un k-k-t de EGR:
Spun k-k-t pentru ca e destul de rudimentar ... adica nu ofera nici o informatie despre pozitia pistonasului ... singurul feedback fiind cel oferit de senzorul MAP ...
Draqu sa-i pieptene pe aia care au proiectat motoru' / au scris softu' - DTC-ul din primu' post a aparut doar de 3 ori si nu de la prima scadere a relantiului (catre 500 rpm) si nu de fiecare data cind scadea ... si in plus inainte de a se manifesta prin scaderea relantiului am sesizat un mers usor inecat (la relanti in etapa de warming up cind incepea acu' de la temperatura sa se ridice si doar daca mergeam cu masina ... daca incalzeam motoru' pe loc era ok).
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#30
Scris 09 aprilie 2014 - 10:33
Piesa veche nu se putea curata? Sau la reprezentanta nu ac decat inlocuiri cu piese noi?
Inainte de a merge la reprezentanta am fost la service-ul unui fost coleg de facultate ... Mesteru' s-a conectat cu un tester (mai destept decit "obedeu" meu de 10 $ ca i-a cerut si VIN-u' masinii) ... a constatat acelasi DTC ca si mine ... a desfacut valva de pe masina ... a turnat niste spray pe ambele gauri ... a pus-o la loc pe masina si a zis sa fac citiva km cu motoru' mai turat (ceea ce am si facut - vreo 15 km la 5000 rpm ... da' fara rezultat) ... L-am intrebat daca n-o desface in bucatele s-o curete si a zis ca nu-si asuma riscu' de a nu o mai putea asambla asa ca n-am insistat. Da' mi-a mai spus o treaba - cu dotarile care le are nu poate afirma ca e 100 % EGR ci exista o sansa (mica da' nu imposibila) ca defectul sa fie si pe la senzorul MAP.
Mi-am adus aminte ca in manualul de service scrie urmatoarea treaba:
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 09 aprilie 2014 - 10:35
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#31
Scris 09 aprilie 2014 - 11:51
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#32
Scris 09 aprilie 2014 - 11:56
Nu ... ca e prea mare
PS - de pret ziceam
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#33
Scris 09 aprilie 2014 - 12:06
Saptamana asta am curatat si io EGRul la Mitsuba.
Stat langa bajeti, desfacut, curatat cu periuta de dinti si spray dizolvant pana s-a luat toata mizeria si stralucea ca nou.
Fantastic ce era acolo, nici acum nu imi vine sa cred!
Desi nu aveam inca probleme, trepidat la relanti and stuff, daca tot i-am schimbat distributia si s-a umblat la motor am zis sa nu ratez momentul.
Halatu' a fost 100 Lei - pentru curatarea EGRului
Alta viata.
Mitsa is happy, me too.
#34
Scris 09 aprilie 2014 - 12:32
se simte la cum trage diferenta?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#35
Scris 09 aprilie 2014 - 01:04
Stai sa vina WEul s-o scot pe avtostrada.
In rest in oras intre servici si acasa nu apuca sa intre turbina bine sa simt ceva.
Jegul, dupa 90k km era asa
La cum arata mai ca-mi vine sa fac operatia de curatare cel putin o data pe an, la revizie...
Aceasta postare a fost editata de Monitor_R: 09 aprilie 2014 - 01:06
#36
Scris 09 aprilie 2014 - 01:06
Adriane, te-a impresionat Grand-ul?
Ce minusuri i-ai vazut?
#37
Scris 09 aprilie 2014 - 01:52
Adriane, te-a impresionat Grand-ul?
Pai venind de pe SX4 ... ceva impresie a facut asupra mea ... atit cit a putut si el in aia 5 km
Am mai condus "gipuri" de astea mari ... de ex. Pajero asta (in poza nu sint eu la volan da' pe hirtoapele alea l-am condus si eu citeva minute mai tirziu):
Ce minusuri i-ai vazut?
pretu'
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#38
Scris 09 aprilie 2014 - 02:07
Banuiam raspunsul...
#39
Scris 09 aprilie 2014 - 02:18
Si cum e cand ajungi in buza dealului si nu vezi nimic nicaieri?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#40
Scris 09 aprilie 2014 - 02:38
Banuiam raspunsul...
stiam eu ca esti baiat destept
Si cum e cand ajungi in buza dealului si nu vezi nimic nicaieri?
Cam ca la rampa de la poligon
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#41
Scris 09 aprilie 2014 - 02:41
Si cum e cand ajungi in buza dealului si nu vezi nimic nicaieri?
deacuma o sa vezi... prin capota...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#43
Scris 10 aprilie 2014 - 01:47
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 10 aprilie 2014 - 01:47
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#44
Scris 11 aprilie 2014 - 07:13
nici vorba, aicea s-a gandit deja rr la tine si te ajuta cu pozitia de condus stil sofer de autobuz
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#45
Scris 11 aprilie 2014 - 09:23
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi