Nissan Micra
#1
Posted 23 November 2011 - 04:15 PM
Toata lumea isi aminteste de Nissan Micra cu toate ca la noi s-a vandut putin spre deloc. Intr-adevar romanii nu digera masini de genul acesta cu toate ca in occident Micra a fost un mare succes ani la rand.
Actualul model am inteles ca este fabricat in India - si mie imi convine pentru ca indienii mi se par baieti de treaba, modesti, destepti si mult peste chinezi. Insa designul este mult mai cuminte decat la generatia precedenta, unii ar putea considera Micra o masina banala, si le-as cam da dreptate....
Dar masina are totusi un punct forte: interiorul. Nu ma asteptam sa arate atat de bine, cu toate ca imi placea si in poze. Volanul este super, imbracat in piele si cu multe comenzi plasate pe el. Pacat ca nu se poate ridica prea mult si cum scaunul nici el nu prea se lasa in jos rezulta o pozitie de condus inalta cu un volan ce zici ca iti sta pe genunchi. Scaunul soferului are chiar si o cotiera atasata de spatar... Spatiul este suficient in toate directiile iar doi adulti zdraveni pe locurile din fata nu se ating la umeri.In spate spatiul la picioare este foarte mare pentru asemenea masina.
Motorul nu ma asteptam sa fie atat de placut. Este vorba de un 3 cilindri de 1.2 litri si 80 CP care nu face niciun efort pentru a ascunde clantzanitul specific al unui '3 cilindri' dar la turatii ridicate pare mai silentios decat alte masini cu pretentii. Este suficient sa-l turezi cum trebuie si Micra tasneste de sub tine. Cel mai mult am vazut ca-i place la 4000 ture, dar trage bine si la sub 3000 ture. Atingi cu dezinvoltura viteze de 70-90km/h fara sa o fortezi. Pedala de ambreiaj cu cursa scurta, timoneria placuta, directia foarte echilibrata si o raza foarte mica de bracaj te ajuta de minune in traficul urban. Scaunele sunt suficient conturate si destul de confortabile pentru o masina din clasa mica. Vizibilitatea este excelenta in toate directiile, ajutand mult si oglinzile laterale generos dimensionate.
Afisa un consum mediu de 7.9 l/100km pe 350km de drive-test bucurestean cu zeci de soferi. Deci in exploatare normala Micra poate fi destul de economica.
Senzatia de masina ieftina o ai doar la inchiderea haionului, care se tranteste cam urat, in rest portierele functionand frumos. Lista de dotari este imensa pentru clasa asta, echiparea medie Acenta avuta la drive test avand clima automata, sistem audio, bluetooth, tempomat, limitator de viteza (setezi o valoare si cand o atingi taie alimentarea), volan multifunctional imbracat in piele, faruri de ceata si inca ceva dar nu mai tin minte. De mentionat ca ESP-ul vine in standard....
Cand ajungem la pret subiectul devine cam dureros. Pret de lista 12500 euro!!! Scoti cupoane, bagi tichete, o sucesti o invartesti si tot ajungi sa dai zece miare pe ea.... Din pacate mi se par cam multi banuti pentru cata masina primesti...
#2
Posted 23 November 2011 - 04:37 PM
Spre deosebire de Micra precedenta, asta arata mai bine. Dar totusi, parca nu se compara cu un C3, de exemplu ...
LE: Ca tot am adus vb de C3 ... un C3 1.4 75CP, cu mai putine dotari decat Micra ala deja e 13.5k. ESP e inca 400 euro, iar climatronic inca 300, deci sare de 14k totalul ... nu bun
Edited by andrei041, 23 November 2011 - 04:43 PM.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Posted 23 November 2011 - 08:53 PM
La cat costa, trebuie sa ai probleme destul de serioase sa-ti iei asa ceva
#4
Posted 23 November 2011 - 09:00 PM
#5
Posted 23 November 2011 - 09:20 PM
#6
Posted 23 November 2011 - 11:10 PM
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#7
Posted 24 November 2011 - 09:32 AM
Andrei, C3 nu are treaba in discutia asta. Micra o compari cu C1, Aygo, Spark, i10 etc... Si sincer, comparate strict cu aceste modele mie mi s-a parut superioara.
Edited by bleunightdanger, 24 November 2011 - 09:33 AM.
#8
Posted 24 November 2011 - 09:48 AM
Bleu, sa vorbesc cu the1 sa te ia la "drive test"-e? Asa ai ocazia sa te dai cu ceva masini adevarate (nu ca golful n-ar fi)
Life must be taken one disaster at a time
#9
Posted 24 November 2011 - 09:53 AM
M'am uitat pe configuratorul Nissan. 12500 este pretul ptr Micra 1.2 Acenta standard. Cu vopsea metalizata (+250), jante aliaj/proiectoare (+500) si clima/tempomat (+500) se duce in 13750. Asta clar nu e pret de concurent ptr C1/Spark si alte jucarele d'astea
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#10
Posted 24 November 2011 - 09:58 AM
#11
Posted 24 November 2011 - 10:02 AM
Dupa ultima fraza era clar ca e scris de bleu Cu putin antrenament si cateva inflorituri ziaristice poate sa scrie un review bun
Bleu, sa vorbesc cu the1 sa te ia la "drive test"-e? Asa ai ocazia sa te dai cu ceva masini adevarate (nu ca golful n-ar fi)
eu v-am spus mai demult ca pot si stiu sa scriu....
postul cu Micra nu e deloc un exemplu ca nu a fost gandit ca un articol...
#12
Posted 24 November 2011 - 10:02 AM
nu ma asteptam ca motorul sa fie aa de placut suna mai bine.Dar masina are totusi un punct forte: interiorul. Nu ma asteptam sa arate atat de bine, cu toate ca imi placea si in poze. Volanul este super, imbracat in piele si cu multe comenzi plasate pe el. Pacat ca nu se poate ridica prea mult si cum scaunul nici el nu prea se lasa in jos rezulta o pozitie de condus inalta cu un volan ce zici ca iti sta pe genunchi. Scaunul soferului are chiar si o cotiera atasata de spatar... Spatiul este suficient in toate directiile iar doi adulti zdraveni pe locurile din fata nu se ating la umeri.In spate spatiul la picioare este foarte mare pentru asemenea masina.
Motorul nu ma asteptam sa fie atat de placut.
Afisa un consum mediu de 7.9 l/100km pe 350km de drive-test bucurestean cu zeci de soferi. Deci in exploatare normala Micra poate fi destul de economica.
in rest, eu momentan nu va pot face un review, poate doar la cele 2 carucioare pe rotile, un tdi kombi si un tsi mai mic, dar sprintar.
#13
Posted 24 November 2011 - 11:11 AM
#14
Posted 04 May 2012 - 02:36 PM
- desi masina nu avea nici 14k km, tapiseria de pe scaunele fata deja facuse cute, iar aripioara stanga a sezutului de la scaunul soferului era cam turtita. Nici macar la Fiesta mea nu arata in halul ala scaunele, desi am aproape 60k km
- motorul mi s'a parut periculos de puturos. Pe la 3k rpm trage slab, abia dupa 4k incepe sa prinda un pic de viata, insa mi s'a parut cam zgomotos motorul la turatii de pste 4k. Nici nu vreau sa ma gandesc cum se misca intr'o rampa, cu 4 persoane si bagaje
- franele iarasi mi s'au parut slabe la o franare progresiva de pe la 70-80km/h pana pe la 40-50km/h. Poate ca daca bagam piciorul in frana mai tare, efectul ar fi fost cel scontat
- cursa pedalei de ambreiaj la inceput mi s'a parut scurta, dar m'am obisnuit instantaneu cu ea, desi de obicei cand fac trecerea de la dieselul de pe Fiesta la vreo benzinara, primele cateva schimbari de trepte sunt de acomodare
Per total, n'as cumpara Micra cu motorul asta. Iar cu alte motoare probabil ar fi prea scump, deci iarasi ... nu
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#15
Posted 04 May 2012 - 04:06 PM
la drum intins e absolut normal sa-l urci in ture.... si tu te-ai deformat de la diesel....
#16
Posted 04 May 2012 - 04:18 PM
Stiu ca e normal sa'l duci in ture, insa acolo nu mai e deloc silentios
Franele cum ti s-au parut?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#17
Posted 04 May 2012 - 05:10 PM
#18
Posted 04 May 2012 - 05:16 PM
Bine, pana la urma fiecare isi formeaza parerea proprie, nu e ca si cum incerc sa te conving ca eu am dreptate.
Sa vedem ce zice si kinderul cand va terminat drivetestul, insa si el, deocamdata, avea cam aceleasi impresii ca si mine
Ah, inca un lucru cam aiurea: pozitionarea portului USB pentru sistemul audio. E pus in stanga jos pe partea pasagerului. Daca ai un stick normal sigur nu va trece mult pana cand acesta va primi un sut
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#19
Posted 04 May 2012 - 05:21 PM
e vorba de dozarea pedalei de frana, cat de sus 'tine, cat de lunga este etc....
#20
Posted 04 May 2012 - 06:07 PM
Practic aia nu o poti folosi cu adevarat decat cand sigur nu mai ai treaba prea curand cu schimbatorul de viteze, altfel te va incomoda
Iar kinderul zicea ca lui nu i se pare de nici un fel utila, el umpland scaunul mai mult decat mine
Plafonul panoramic, in schimb, era de efect. Insa doar atat, neavand si functia de trapa
Edited by andrei041, 04 May 2012 - 06:08 PM.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#21
Posted 04 May 2012 - 10:47 PM
mie pt oras mi-a placut masinutza.
daca kinderul scoate la drive-test buburuze pe A2 e normal sa-i para puturoase...
Edited by bleunightdanger, 04 May 2012 - 10:48 PM.
#22
Posted 04 May 2012 - 11:29 PM
Da, pentru o masina de oras, ar fi ok, insa acum ca m'am uitat pe site'ul Nissan si am vazut ca 1.2'ul de 80CP e singura motorizare disponibila, mi se pare o si mai mare tampenie decat ce'am sesizat anterior
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#23
Posted 04 May 2012 - 11:42 PM
Edited by bleunightdanger, 04 May 2012 - 11:42 PM.
#24
Posted 04 May 2012 - 11:43 PM
#25
Posted 05 May 2012 - 12:01 AM
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users