vezi tu gaston..teoria ta cu kimi ar tine POATE dar ia sa privim un pic:
pana acum motor spart in franta in practice. MOTOR NOU care trebuia sa tina 2 curse, crapa dupa 1 sesiune de antrenamente
in anglia crapa pompa de ulei, iar in practice
acum se pare ca probleme hidraulice au dus la abandon.
din pacate teoria asta asta cu pilotii care streseaza masinile nu se prea verifica in asa hal.uite de ce. JPM la williams avea mereu probleme fata de ralf...acum pare ca el e cel "norocos". pur si simplu shit happens, mclaren sunt la limita intre perf si exagerare si au cam sarit calul.
Vina lui kimi? poate si planetara rupa la imola e tot vina lui...
Etapa a-12-a Marele premiu al Germaniei - Hockenheimring 24 Iulie 2005
Started by MikeTekRacing, iul 24 2005 11:15
1 reply to this topic
#1
Scris 24 iulie 2005 - 11:15
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#2
Scris 25 iulie 2005 - 09:51
ia cititi aici
si eu eram unul din cei care credeam ca un pilot poate menaja masina. asta insa se vede cand iti crapa pe final...atunci cand crapa 2 motoare noi in practice deja e alta discutie.
Finger trouble left Kimi Raikkonen stranded at the side of Hockenheim's F1 circuit on Sunday. 'Speed TV' revealed that the leading Finn's McLaren broke down not because of Mercedes engine failure or a bust hydraulic system, but a fluid leak triggered by human error. A pressure relief valve had apparently not been re-fastened properly after a check.
si eu eram unul din cei care credeam ca un pilot poate menaja masina. asta insa se vede cand iti crapa pe final...atunci cand crapa 2 motoare noi in practice deja e alta discutie.
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi