Focus 2
#26
Scris 06 noiembrie 2006 - 11:15
#27
Scris 13 decembrie 2009 - 01:41
Eu am acelasi tip de masina , din 2006 si pe la 140000 km a inceput sa imifaca numai probleme, toate de la blestematul ala de filtru.
Nu stiu daca estila curent cu faptul ca este un rezervor pentru aditiv,(aditiv care computerul hotaraste cand trebuie sa bage in motorina ca sa regenereze filtrul).
Partea proasta cu rezervorul asta de aditiv este ca nu are nici un senzor sa te anunte ca s-a terminat aditivul
Si daca ramai fara aditiv filtrul nu se mai curata si se infunda. Si se aprinde becul ala rosu care seamana cu ala de la frana de mana si apare "engine system fault" sau ceva in genu asta.
Eu in locul tau asi trage o fuga pana la service sa vad daca mai am aditiv.
Numai bine.
#28
Scris 13 decembrie 2009 - 02:32
Insa e f buna informatia, nu cred ca prea multi au auzit de asa ceva
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#29
Scris 13 decembrie 2009 - 02:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#30
Scris 13 decembrie 2009 - 10:09
Tziuitul era de la alternator (care s-a si prajit intre timp)
Iar mesajul era de la comutatorul pedalei de frana; tot el baga si eroare in computer si dezactiva pilotul automat ... etc...
Cum ziceau baietii, au trecut 3 ani ... altele sunt problemele acum.
Prima: n-am gasit un service bun pana la ora actuala !!!
#31
Scris 13 decembrie 2009 - 10:57
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi