Etapa a -15-a Marele premiu al Italiei - Monza 4 septembrie 2005
#1
Scris 29 august 2005 - 09:46
au spus in gura mare care e problema, dar raspunsurile japonezilor sunt haotice...ori se termina instant gumele (vezi hungaro) ori sunt tari ca piatra...si nu e asa simplu, nu e doar o chestie de compus hard/soft..cred ca e vb de toata filosofia gumei.
as fi curios ce a discutat massa la testele de gume cu ferrari...probabil ca a fost luat la intrebari de bridgestone cu privire la ce simte el din caractertisticile gumelor frantuzesti...setari de susp, de camber necesare...de ce/. because they don't have a f*** clue what to do...
cursele au devenit o loterie pt scuderia....vezi ungaria unde erau clar in pom si s-au trezit rapizi...
ref la mclaren si renault.....mclaren e in poztia totul sau nimic, renault pot ceda linstiti victoria.....un kimi 1, alonso 2 e perfect pt renault (mai ales daca JPM nu termina si fisico mai aduce ceva pct).
may the fastest car win....and please, may it be red
#2
Scris 29 august 2005 - 10:04
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#3
Scris 31 august 2005 - 11:26
Ferrari e clar ca nu au nici o sansa, vor merge bine la inceput si dupa aia se termina BullSh*t si o sa cada in clasament. Speranta se duce spre o victorie Kimi si o clasare cit mai meritorie pentru valoarea lu Alfonso, adica in afara punctelor.
ACrew style
#4
Scris 31 august 2005 - 04:17
#5
Scris 31 august 2005 - 04:51
#6
Scris 02 septembrie 2005 - 12:47
#7
Scris 03 septembrie 2005 - 12:16
#8
Scris 03 septembrie 2005 - 01:55
s-a auzit clar cum a pierdut din ture pt cateva fract de sec pe una din liniile drepte...prima data am zis ca mi se pare, dar nu snt singurul care a auzit..nu avea nici un sens sa ridice de pe acceleratie acolo
#9
Scris 03 septembrie 2005 - 02:13
adica nu a fost azi susp, maine cutie, poimaine hdraulica etc..
nuu....motorul si de 2 ori transmisia
rusine mercedes
#10
Scris 03 septembrie 2005 - 02:55
ACrew style
#11
Scris 03 septembrie 2005 - 03:57
lumineaza-ma si pe mine ca nu mi-e clar deloc...ce-i face kimi masinii cand aceasta pocnesteOriginally posted by lexus20
dar e CLAR ca este in mare parte si vina lui kimi.
a) in antrenamente libere (motor nou, care tb sa tina 2 curse)
cand i se rupe transmisia
povestile alea cu X trage de motor nu tin...as crede-o daca motorul ar expira dupa 80% din viata, cand insa crapa dupa cateva ture de antrenament e problema exclusiv a lui neea norbert haug.
#12
Scris 03 septembrie 2005 - 04:22
da, exact acoloOriginally posted by rezare
Aproape de sfarsitul liniei drepte de dinaintea virajului catre finish? Am auzit si eu.
#13
Scris 03 septembrie 2005 - 05:52
cand insa crapa dupa cateva ture (si tb sa tina 2 weekenduri, nici 5% din viata) nu imi spune ca il omoara...adica ar trebui sa il omoare flagrant, sa se vada grav pe telemetrie.
cat despre mercedes si facptul ca ei revizuiesc piesele....ma lasa rece, prostia se vindeca greu. au impins motorul la limita la dezvoltare si acum platesc pretul.
iar repet, ca poate ma intelegi mai bine
statisticile nu spun mai nimic privite fara sa vezi tot ansamblul..da i-a picat motorul des, dar daca vezi ca i-a picat de nou nout (f putin rulat) nu prea avea el ce sa ii faca....
edit: aia cu suspensia e vina lui, eu vorbeam de motoare
[Edited on 3-9-2005 by MikeTekRacing]
#14
Scris 03 septembrie 2005 - 06:08
si normal ca ne intelegem http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
#15
Scris 05 septembrie 2005 - 10:29
ACrew style
#16
Scris 05 septembrie 2005 - 02:50
Treaba cu piciorul nu o consider insa o problema asa mare, merge cum se simte el mai bine chiar daca e clar ca e o idee mai lenta metoda.
Oricum factorii care au favorizat rusinea asta incepind cu Bernie si terminind cu BS s-au asigurat de blestemele mele ETERNE.
[Edited on 5-9-2005 by EvilOne]
ACrew style
#17
Scris 05 septembrie 2005 - 10:43
Originally posted by rezare
Referitor la Pizzonia la Monza si anul trecut, parca a fost totusi Marc Gene atunci in locul lui RS la Williams.
nope, aia a fost in 2003, ralf accident chiar la monza si nu a mai participat.
in 2004 gene i-a luat locul lui ralf (dupa indy) si apoi a fost inlocuit cu pizzonia (Monza si SPA sigur facute de antonio, dar cred ca si altele)
imi pare foarte bine ca pizzonia si-a luat revansa dupa povestea cu jaguar. webber nu merita nici un sfert din atentia primita. heidfeld e clar mai bun, pizzonia e si el pe acolo.
am insa o presimtire ca il vedem la anul pe webber intr-o masina renault, maturat de alonso, doar ca sa vedem ce bun e alonso...(flavio trademark )
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi