Jump to content


Photo
- - - - -

Etapa a -15-a Marele premiu al Italiei - Monza 4 septembrie 2005


  • This topic is locked This topic is locked
16 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 29 August 2005 - 09:46 AM

eu nu cred intr-un amestec ferrari, pur si simplu sunt convins ca ei nu stiu in ce directie sa o ia.
au spus in gura mare care e problema, dar raspunsurile japonezilor sunt haotice...ori se termina instant gumele (vezi hungaro) ori sunt tari ca piatra...si nu e asa simplu, nu e doar o chestie de compus hard/soft..cred ca e vb de toata filosofia gumei.
as fi curios ce a discutat massa la testele de gume cu ferrari...probabil ca a fost luat la intrebari de bridgestone cu privire la ce simte el din caractertisticile gumelor frantuzesti...setari de susp, de camber necesare...de ce/. because they don't have a f*** clue what to do...
cursele au devenit o loterie pt scuderia....vezi ungaria unde erau clar in pom si s-au trezit rapizi...

ref la mclaren si renault.....mclaren e in poztia totul sau nimic, renault pot ceda linstiti victoria.....un kimi 1, alonso 2 e perfect pt renault (mai ales daca JPM nu termina si fisico mai aduce ceva pct).
may the fastest car win....and please, may it be red :D
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13,684 posts
Joined: 05-December 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Posted 29 August 2005 - 10:04 AM

Corect, si eu vreau sa-l vad pe Trulli pe prima treapta! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 31 August 2005 - 11:26 AM

Oh, belea de circuit unu din putinele ramase care mai au ceva de zis. 372 ne anunta o cursa super disputata cu super viteze maxime, cum ar trebui sa fie pe mai toate circuitele....

Ferrari e clar ca nu au nici o sansa, vor merge bine la inceput si dupa aia se termina BullSh*t si o sa cada in clasament. Speranta se duce spre o victorie Kimi si o clasare cit mai meritorie pentru valoarea lu Alfonso, adica in afara punctelor.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 31 August 2005 - 04:17 PM

Alonso a fost in trecuta handicapat de un motor subtire asa ca rezultatele sale la monza nu au cum sa fie bune.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 31 August 2005 - 04:51 PM

eu ma refeream la anii tercuti cand motorul Renault era deficitar clar la capitolul putere...acum pare ok la toate capitolele masina.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 02 September 2005 - 12:47 PM

pedro e primul in sesiuni libere pt ca motorul lui nu tb sa tina dcat 1 zi, nu 2 curse, asa ca alearga mai tare
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 03 September 2005 - 12:16 PM

ora 14 (ora Romaniei), deci 13 la tine
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 03 September 2005 - 01:55 PM

kmi s-ar putea sa aiba iar probleme...
s-a auzit clar cum a pierdut din ture pt cateva fract de sec pe una din liniile drepte...prima data am zis ca mi se pare, dar nu snt singurul care a auzit..nu avea nici un sens sa ridice de pe acceleratie acolo
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 03 September 2005 - 02:13 PM

oricine poate sa mai aiba 1-2 probleme de fiab, dar cand aceeasi componenta cedeaza si iar cedeaza si iar......
adica nu a fost azi susp, maine cutie, poimaine hdraulica etc..
nuu....motorul si de 2 ori transmisia
rusine mercedes
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#10 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 03 September 2005 - 02:55 PM

Subscriu. Monza si vechiul Hockenheim sint printre cele mai tari. Niste circuite "bad ass" care nu accepta BS de la nimeni. Ai masina tare, depasesti, nu ai......eh o sa vedeti miine ce se intimpla cu respectivii "melci"...
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#11 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 03 September 2005 - 03:57 PM

Originally posted by lexus20
dar e CLAR ca este in mare parte si vina lui kimi.

lumineaza-ma si pe mine ca nu mi-e clar deloc...ce-i face kimi masinii cand aceasta pocneste
a) in antrenamente libere (motor nou, care tb sa tina 2 curse)
:) cand i se rupe transmisia

povestile alea cu X trage de motor nu tin...as crede-o daca motorul ar expira dupa 80% din viata, cand insa crapa dupa cateva ture de antrenament e problema exclusiv a lui neea norbert haug.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#12 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 03 September 2005 - 04:22 PM

Originally posted by rezare
Aproape de sfarsitul liniei drepte de dinaintea virajului catre finish? Am auzit si eu.

da, exact acolo :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 03 September 2005 - 05:52 PM

as fi perfect de acord cu tine DACA (ma repet) i-ar crapa motorul inainte de sfarsitul vietii...
cand insa crapa dupa cateva ture (si tb sa tina 2 weekenduri, nici 5% din viata) nu imi spune ca il omoara...adica ar trebui sa il omoare flagrant, sa se vada grav pe telemetrie.
cat despre mercedes si facptul ca ei revizuiesc piesele....ma lasa rece, prostia se vindeca greu. au impins motorul la limita la dezvoltare si acum platesc pretul.

iar repet, ca poate ma intelegi mai bine
statisticile nu spun mai nimic privite fara sa vezi tot ansamblul..da i-a picat motorul des, dar daca vezi ca i-a picat de nou nout (f putin rulat) nu prea avea el ce sa ii faca....

edit: aia cu suspensia e vina lui, eu vorbeam de motoare

[Edited on 3-9-2005 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 03 September 2005 - 06:08 PM

a fost alt motor, cine e prost sa faca teste cu motorul de cursa..ce naiba :) doar nu sunt minardi astia
si normal ca ne intelegem http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#15 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 05 September 2005 - 10:29 AM

In general cind un pilot mediu ajunge campion pe baza unui concurs de imprejurari nu te asteapta sa convina restului de oameni non-fani. Comparatia Alfonso-Golan e geniala, amindoi au aceeasi valoare.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#16 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4,082 posts
Joined: 10-May 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Posted 05 September 2005 - 02:50 PM

Un lucru e clar, oricum ai da-o alfonso cade prost (mai putin in ochii fanilor inraiti).

Treaba cu piciorul nu o consider insa o problema asa mare, merge cum se simte el mai bine chiar daca e clar ca e o idee mai lenta metoda.

Oricum factorii care au favorizat rusinea asta incepind cu Bernie si terminind cu BS s-au asigurat de blestemele mele ETERNE.

[Edited on 5-9-2005 by EvilOne]
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#17 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8,314 posts
Joined: 22-August 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Posted 05 September 2005 - 10:43 PM

Originally posted by rezare
Referitor la Pizzonia la Monza si anul trecut, parca a fost totusi Marc Gene atunci in locul lui RS la Williams.


nope, aia a fost in 2003, ralf accident chiar la monza si nu a mai participat.
in 2004 gene i-a luat locul lui ralf (dupa indy) si apoi a fost inlocuit cu pizzonia (Monza si SPA sigur facute de antonio, dar cred ca si altele)
imi pare foarte bine ca pizzonia si-a luat revansa dupa povestea cu jaguar. webber nu merita nici un sfert din atentia primita. heidfeld e clar mai bun, pizzonia e si el pe acolo.
am insa o presimtire ca il vedem la anul pe webber intr-o masina renault, maturat de alonso, doar ca sa vedem ce bun e alonso...(flavio trademark :D)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users