Oferte si promotii auto
#126
Scris 03 iunie 2007 - 03:55
Deci 1.2 60 ajunge la 8653 DDP (standard), iar 1.3 Multijet la 10652 DDP (standard)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#127
Scris 03 iunie 2007 - 04:22
m-a tentat si pe mine un ignis, pretul mic si motorul diesel 1,25 JTD de la fiat mi-a tras cu ochiul. Tractiunea integrala nu este disponibila cu motorizarea diesel.
Am citit pe net mai multe despre ignis, si parerile sunt impartite. Jumatate spun ca e supermasina, cealalta jumatate ca e un dezastru, care nu mai sta pe sosea peste 80 la ora samd
Stift-ul mi se pare nasol, dar Ignis imi place..
#128
Scris 03 iunie 2007 - 04:50
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#129
Scris 03 iunie 2007 - 05:48
Cred ca esti printe foarte putinii care ar spune ca Ignis e frumos, insa Swift nu Mie mi se pare ca ar fi invers chiar
... eu sint mai ciudat ... imi plac toate 3 (Swift, Ignis, SX4)
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#130
Scris 13 iunie 2007 - 06:06
160cp - 5000-6200rpm
250nm - 1500-4200rpm
vmax - 222kmh
0-100 - 8,2sec
urban/extra/mixt - 10,1 / 5,9 / 7,4
Trend Manuala, 6 trepte EUR 15.081,- CIP / 17.946,- DDP
Elegance Manuala, 6 trepte 4 EUR 15.780,- CIP / 18.778,- DDP
mi se pare un pret super rezonabil ca echipare/performante
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#131
Scris 13 iunie 2007 - 08:06
#132
Scris 04 iulie 2007 - 06:59
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#133
Scris 04 iulie 2007 - 08:26
Hyundai Accent - Summer Edition parca ii zice.
La ce pret e insa? Ca de asta nu se spune nicaieri, nici pe site nici in reclamele de la radio/tv
... e nepretuit :party1:
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#134
Scris 04 iulie 2007 - 09:31
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#135
Scris 04 iulie 2007 - 10:52
DATE TEHNICE
Mecanica Dimensiuni
Capacitate cilindrica (cc) 1493 Dimensiuni L/l/h (cm) 428/169,5/147
Combustibil motorina Capacitate portbagaj (dmc)
Putere (CP/rpm) 110/4000 Capacitate rezervor (litri) 45
Cutie de viteza/Nr.rapoarte M/5 Greutate (kg) 1205
Viteza maxima (km/h) 176 Ampatament (cm) 250
Acceleratie 0-100 km/h (s) 11.5 Ecartament (cm)
Consum (litri/100km)/Emisii CO2 (g/km) - fata 147
- urban 5.6 - spate 146
- extraurban 4
- mediu 4.6
DOTARI INCLUSE IN PRET
Aer conditionat
Servodirectie electrica
Inchidere centralizata
Geamuri electrice fata-spate
Oglinzi electrice cu incalzire
Proiectoare ceata
Volan reglabil pe inaltime
Ceas digital
Bancheta spate rabatabila 1/3 - 2/3
Deschidere portbagaj interior
Deschidere capac rezervor interior
Suport pahare fata-spate
Anvelope 175/70 R14
ABS + EBD
Airbag Sofer + pasager + airbag-uri laterale + airbag-uri cortina
Tetiere fata-spate
Cotiera centrala bancheta spate
Scaun sofer reglabil pe inaltime
Radiocasetofon - CD cu MP3 - egalizor cu 6 boxe si comenzi pe volan 6 ani sau 120.000km
3 ani fara limita de kilometri
PRET DDP: 13778 EURO
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#136
Scris 04 iulie 2007 - 11:08
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#137
Scris 20 iulie 2007 - 12:36
#138
Scris 09 august 2007 - 09:56
Ca un amic de'al meu incepuse sa regrete ca a ales Megane Manager 1.4 100 CP si ca mai bine s'ar fi orientat spre O2 si vroiam sa vad daca are de ce (in afara de faptul ca 1.4 80 CP pe 1230 kg nu suna prea bine)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#139
Scris 09 august 2007 - 11:35
- ABS
- 4 airbaguri
- clima automata
- computer bord
- discuri fata/spate
- geamuri electrice fata
- oglinzi electrice si incalzite
- Radio-CD cu MP3
Dotari Megane Sedan Manager 1,4 100CP la 12666 EUR DDP:
- ABS
- 6 airbaguri (in plus fata de O2 are si airbaguri cortina fata-spate)
- computer bord
- geamuri electrice fata
- bare de protectie in ton cu caroseria (la O2 sunt negre)
- aer conditionat manual
- proiectoare ceata
- radio CD cu MP3
- discuri fata/spate
- sistem de centuri/tetiere mai bun decat la O2 (centuri dublu-pretensionate
Orice optional la O2 este ~dublu decat la Renault. Masina merge dpdv dinamic mai bine, caci sunt 100CP la 1190Kg, fata de 80CP la 1230kg.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#140
Scris 10 august 2007 - 12:52
Nu's insa sigur de pretul ala, ptr ca amicul asta al meu a dat ~13300 pe Manager (si nu are decat pachetul de piele ptr volan si schimbator si cul metalizata in plus). El stiu ca are si radio'cd cu MP3, care se pare ca n'ar fi standard totusi ptr Manager
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#141
Scris 10 august 2007 - 09:27
Eu zic ca la astea 2 masini cea mai mare diferenta o face motorul, unul fiind 1,4 8V, al doilea 1,4 16V cu 25% mai multa putere. Niciuna nu sunt pentru liniute, dar cu 1230kg cu 4 oameni in ea si bagaje trebuie ceva curaj sa pleci la un drum de munte.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#142
Scris 10 august 2007 - 07:28
de ce nu cauta o octavia cu 15 cai putere?Stie cineva mai multe detalii despre promotiile de la Skoda Octavia 2 1.4 80 CP si de la Golf Young 1.4 80 CP?
Ca un amic de'al meu incepuse sa regrete ca a ales Megane Manager 1.4 100 CP si ca mai bine s'ar fi orientat spre O2 si vroiam sa vad daca are de ce (in afara de faptul ca 1.4 80 CP pe 1230 kg nu suna prea bine)
sa fim seriosi, daca si alea sunt motoare pt octavia si golf...
#143
Scris 10 august 2007 - 10:26
Cand mi'a zis de Megane i'am recomandat sa se uite si la Cee'd ... da nu i'a placut cum suna Kia. Si era dispus sa'si ia Megane fara A/C ... numa sa fie Megane
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#144
Scris 11 august 2007 - 12:02
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#145
Scris 11 august 2007 - 02:08
Daca ar fi avut destui bani ... vroia neaparat Mondeo
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#146
Scris 11 august 2007 - 02:43
Asta e chiar tare faza. De parca Megane ar fi vreun etalon al clasei compacte.
Si care este etalonul clasei compacte? Intrebare serioasa...
#147
Scris 11 august 2007 - 02:52
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#148
Scris 11 august 2007 - 10:44
#149
Scris 11 august 2007 - 01:15
Nu bag mana in foc, dar cred ca asta e configuratia vanduta la 12500.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#150
Scris 11 august 2007 - 01:37
cand ma uit la oferta de la Ford FOCUS mai mai ca as cumpara cu ochii inchisi un Ceed in detrimentul lui ..
nu oferta si promotiile detremina succesul unui model sau chiar al unui producator de autovehicule .. .ci ce sentimente, senzatii , dorinte trezesc in potentialii clienti produsele acestea ...
Alegeti masina care va place cel mai mult mult..nu neaparat cea mai buna oferta financiara...
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi