Renault Megane Classic - 1,9 dTi
#151
Scris 21 iunie 2007 - 01:02
#152
Scris 21 iunie 2007 - 01:50
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#153
Scris 21 iunie 2007 - 02:56
#154
Scris 21 iunie 2007 - 03:02
Nusht, poate exagerez, mai ales ca e vb de sume f mici ... insa aici tine de ... bun simt cumva ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 21 iunie 2007 - 03:02
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#155
Scris 21 iunie 2007 - 05:01
Life must be taken one disaster at a time
#156
Scris 21 iunie 2007 - 05:25
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#157
Scris 22 iunie 2007 - 12:00
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#158
Scris 09 iulie 2007 - 11:29
am plecat vineri pe la 5, am stat cam o ora in sibiu, si vreo 20min la OMV de pe valea oltului.
pana la pitesti, a fost cel mai aglomerat drum care l-am facut in viata mea, TIR dupa TIR dupa TIR dupa soferi de duminica dupa TIR, etc etc...
imi venea sa-mi tai venele... as fi depasit, dar nu prea aveam pe unde
la 02:30 am intrat in bucuresti dupa o autostrada goala care al facut-o cu 180 constant.
m-am mai invartit sambata prin bucuresti, si duminica la 4 am iesiti din MOL-ul de pe DN1.
pana la ploiesti am venit 80-100. ploiesti brasov, iara ceva aglomeratie, putine depasiri.
dupa brasov, am venit la limita maxima permisa de masina si de trafic. mai tare de atata nu se putea merge cu masina asta.
am avut si cativa campioni, un passat b5.5 130cp TEDEI cu nr de MS, care s-a tinut dupa mine, dar nu avea destula putere sa ma faca. in sensul ca era drumul gol si eu mergeam in capat asta a fost de la brasov pana la vreo 20km de sighisoara unde s-a lasat pagubash.
tre sa recunosc ca s-a tinut destul de bine, adica stia ceva si nu era moale
pe acatari - ungheni ( ocolire tg mures ) a mai aparut un sharanel 130cp tdi. un familist. rupea si ala soseaua. ba il depaseam eu, ba el, ca deja drumu se mai aglomerase... nu era nici asta fraier.
ah, cand am iesit din B pretenii nostrii din oradea ( passat b6 140cp tdi ) ieseau din ploiesti
la cluj i-am ajuns si nu mergeau incet nici ei ( adica 120-140 )
la ora 11:02 am intrat in oradea. deci 7 ore. cu o oprire de vreo 10min la brasov intr-un petrom.
consum 73,4 L
km totali - 1250
consum mediu - 5,87 ( stiu, nici mie nu imi vine sa cred, ca stiu cum am venit. noroc ca n-am fost singur in masina si am martor )
ah, si la deep dish a fost super misto btw...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#159
Scris 09 iulie 2007 - 11:52
P.S. passat TDI cu d rosu si i rosu nu inseamna neaparat 130 cp.
#160
Scris 09 iulie 2007 - 12:06
...
imi venea sa-mi tai venele... as fi depasit, dar nu prea aveam pe unde
la 02:30 am intrat in bucuresti dupa o autostrada goala care al facut-o cu 180 constant
dupa brasov, am venit la limita maxima permisa de masina si de trafic. mai tare de atata nu se putea merge cu masina asta.
am avut si cativa campioni, un passat b5.5 130cp TEDEI cu nr de MS, care s-a tinut dupa mine, dar nu avea destula putere sa ma faca. in sensul ca era drumul gol si eu mergeam in capat asta a fost de la brasov pana la vreo 20km de sighisoara unde s-a lasat pagubash.
tre sa recunosc ca s-a tinut destul de bine, adica stia ceva si nu era moale
pe acatari - ungheni ( ocolire tg mures ) a mai aparut un sharanel 130cp tdi. un familist. rupea si ala soseaua. ba il depaseam eu, ba el, ca deja drumu se mai aglomerase... nu era nici asta fraier.
ah, cand am iesit din B pretenii nostrii din oradea ( passat b6 140cp tdi ) ieseau din ploiesti
la cluj i-am ajuns si nu mergeau incet nici ei ( adica 120-140 )
...
consum mediu - 5,87
...si astia din F1 ,,cheltuie''o groaza de bani si timp pentru a gasi tinere talente...
Aceasta postare a fost editata de mol: 09 iulie 2007 - 12:08
#161
Scris 09 iulie 2007 - 12:57
mol, zi-le sa nu mai caute, si da-le nr meu...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#162
Scris 30 iulie 2007 - 04:36
Aceasta postare a fost editata de ska: 30 iulie 2007 - 04:36
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#163
Scris 30 iulie 2007 - 04:55
#164
Scris 31 iulie 2007 - 07:18
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#165
Scris 31 iulie 2007 - 11:17
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#166
Scris 05 septembrie 2007 - 04:00
cum nu am avut timp sa le duc la facut, am pus alea de pe spate pe fata. adica am pus pe fata jantele de pe spate cu Dunlop SP01 Sport care sunt uzate cam 50-60%, iar cele de pe fata Good Year Excellence uzura 40% pe spate.
am ramas masca la ce diferenta poate sa fie intre cele 2 tipuri de gume. chiar si la aceste uzuri.
si pe uscat, si pe ud.
Dunlopurile sunt NET SUPERIOARE !
cred ca urmatoarele gume pe fata tot dinastea vor fi.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#167
Scris 06 septembrie 2007 - 12:12
VW Passat B6
#168
Scris 06 septembrie 2007 - 08:00
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#169
Scris 06 septembrie 2007 - 11:50
ACrew style
#170
Scris 06 septembrie 2007 - 12:53
Daca nu se mai fac cred ca o sa trec la Toyo Proxes.
#171
Scris 03 octombrie 2007 - 10:07
huruitul motorului persista, desi motorul merge foarte rotund si trage impresionant de bine ptr "varsta" si "istoria" lui. a papat in ultimii ~20-25.000km doar motorina Euro5 EVO Diesel de la MOL.
nu consuma ulei. sau nu se prezinta pe BC
are aripa dreapta spate inca infundata. nu am apucat sa o duc la service inca.
macaraua de la geam inca nu e montata. geamu meu e lipit cu skotch sa nu pice in usa. horror. hidos. enervant!
2 jante pe spate sunt indoite bine. trebuie reconditionate. cred le voi reconditiona pe toate 4.
musai sa-mi fac timp s-o pun la punct. isi face datoria cu brio.
inca.
azi am venit cj-oradea 1h25min cu trafic...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#172
Scris 03 octombrie 2007 - 11:16
#173
Scris 03 octombrie 2007 - 11:58
Cred ca e cea mai alergata masina de pe forum.Insa se incapataneaza sa merga in continuare.Cred ca nu e Renault!
#174
Scris 04 octombrie 2007 - 10:21
#175
Scris 04 octombrie 2007 - 10:44
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi