Salt la continut


Fotografie
- - - - -

VW Touareg facelift


  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#26 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 03 octombrie 2006 - 06:35

si care e pb? lui cornel nu-i place. in opinia lui Tuareg sucks. asta e. :)

nici mie nu-mi place sincer, si am auzit ( da am auzit, nu stiu SIGUR ) ca sunt foarte proaste.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#27 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 03 octombrie 2006 - 06:42

Cui ii place touareg?mie mi se pare una dintre cele mai nasoale modele din clasa lui,si intradevar sunt probleme destule cu el.

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 03 octombrie 2006 - 06:43

  • 0

#28 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 03 octombrie 2006 - 06:58

Specialistului din mine orice SUV i se pare naspa si inutil.
  • 0
Imagine amplasata

#29 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 03 octombrie 2006 - 07:37

si eu sint de aceeasi parere ...practica. adica n-as cumpara un SUV. dar daca ar fi sa aleg, in zona touaregului de pret, n-as zice nu. si cica s-au remediat problemele la masinile recente.
oricum, nu-i in target. ca sa zic asa.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#30 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 03 octombrie 2006 - 08:21

varianta pre-facelift mi s-a parut okay....Si la interior avea ceva lux gen Phaeton. Insa varianta asta noua mi se pare cam efeminata si cam prea "Passat wannabe". M-as orienta catre un Hyundai Santa Fe> ieftin bun si frumos. Actualmente nu vad rostul unui SUV mai ales in oras (sa ai casa la munte ..as inteleg rostul unui SUV sau sa fii pasionat de off road) dar daca as lua asa ceva as lua ceva mai omenesc gen Outlander, Forester, Santa Fe etc. with a decent price tag...
  • 0
On a self-imposed forum break...

#31 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 03 octombrie 2006 - 08:47

Am vazut azi un Touareg fain, kit �Devil�, parca. Arata extraordinar de bine, cel mai mult mi-au placut jantele, enorme.
  • 0
Imagine amplasata

#32 CrisArkgoth

    evil inside

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 Mesaje:
Inregistrat: 13-aprilie 04
  • Location:-
  • Marca:-
  • Model:-
  • Motorizare:-

Scris 24 noiembrie 2006 - 05:53

Imagine amplasata



Un Volkswagen Touareg V10 TDI a reusit sa parcurga 150 de metri pe o pista auxiliara a aeroportului Dunsfold din Londra remorcand un avion de 155 de tone.

Masina folosita la demonstratie a fost un Touareg de serie, singurele modificari fiind un adaptor special pentru bara de ancorare si adaugarea a 4.3 tone de metal aditional la masa proprie a modelului pentru a se ajunge la 7.03 tone in total, cu tot cu sofer. Acestea au folosit la echilibrarea maselor. In schimb, motorul, suspensiile autoajustabile, jantele, pneurile si structura au fost standard. Din motive legate de publicitate, exteriorul modelului a fost inlocuit cu formele viitoarei generatii Touareg, care va fi lansata in 2007.

Capacitatile teoretice de remorcare ale lui Touareg au fost calculate la 200 de tone, totul pornind de la cei 764 Nm produsi de motorul cu 10 cilindri in V. Singurele cerinte pentru ca aceasta valoare sa poata fi pusa in practica au fost o suprafata de rulare perfect uscata si incarcarea peste limita normala.

Incercarea a avut loc in prima faza in Germania, cand Touareg V10 TDI a reusit sa remorcheze un Boeing 747-400 aflat in uz, care cantareste nu mai putin de 190 de tone. Din cauza faptului ca VW nu a reusit sa inchirieze acest model de avion pentru mai mult timp, constructorul german a cautat o alternativa in care sa aiba loc demonstratia pentru presa. A fost ales aeroportul din apropierea Londrei, acesta angajandu-se sa puna la dispozitia echipei de testare un avion. Acesta este un Boeing 747-200 retras din circulatie anul trecut, dupa 15 ani de cariera pentru British Airways. Cu toate acestea, avionul a dispus in timpul testului de toate cele 500 de scaune, 11 toalete si de tot trenul de aterizare. Motoarele originale au fost schimbate anul trecut pentru ca avionul a participat la filmarile pentru o productie cinematografica britanica. Cu toate acestea, Boeing-ul a cantarit 155 de tone, masa fiind asigurata de cele 28 de tone de apa aflate in rezervoare.

Conditiile atmosferice au fost departe de fi perfecte. Vantul puternic din directie opusa si o ploaie torentiala care a udat pista au insemnat tot atatea motive de ingrijorare pentru echipa de teste a celor de la Volkswagen. Daca la test au participat inginerii VW, personalul diviziei britanice, reprezentanti ai presei si trecatorii interesati, la volanul masinii s-a aflat Uwe Krieghoff, unul dintre pilotii de teste ai constructorului german.

Uwe a apasat acceleratia pana la jumatate in viteza a doua pentru ca masina sa urneasca enorma aeronava. Touareg nu a pierdut deloc aderenta si a reusit sa traga cele 155 de tone ale avionului cu o viteza constanta de 8 km/h. Dupa aproximativ 150 de metri, pilotul a lasat treptat pedala de acceleratie si a actionat incet franele pentru ca Touareg-ul si avionul sa se opreasca. La verificarea tehnica de dupa test nu au fost gasite defectiuni ale motorului sau ale transmisiei, temperatura propulsorului ramanand in limitele normale. Inginerii au ajuns la aceeasi concluzie dupa ce au testat pneurile si sistemul de transmisie.

Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 24 noiembrie 2006 - 05:55

  • 0

#33 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 noiembrie 2006 - 05:58

noah hat... ez nem FRAIER ! ;)

rhumanashi ! la tuareg frateeee ! ce va mai tre camioane, si tractoare...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#34 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 noiembrie 2006 - 09:28

Asta-i TDI, trage si JumboJetu.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#35 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 ianuarie 2007 - 04:37

Primul test.

Volkswagen Touareg

Test date 30 January 2007 Price when new �31,825

What's new?
Not a great deal, to be honest. Volkswagen�s extra-large SUV has been called in for the entirely predictable mid-life makeover. Revisions are fairly minor: a new-look front end, enhanced levels of standard kit and an increased emphasis on safety. Revised ABS brakes are here already and intelligent collision mitigation systems, a first for the segment, follow slightly later. Still, as Volkswagen managed to sell a very respectable 4000 Touaregs in Blighty last year, major tinkering wasn�t really necessary.
What's it like?
Pretty impressive. The 3.0-litre V6 TDI engine can�t come close to matching the range-topping 5.0-litre V10 TDI�s frankly ludicrious straight-line pace, but it does deliver strong performance and excellent refinement. The Touareg remains spacious and well-finished, with better noise insulation leading to an even quieter motorway cruise. It certainly feels far brisker than you would expect from something with a 2530 kg kerbweight, although the downside was an overall test economy figure of just 20.1 mpg under moderately enthusiastic use.
Should I buy one?
As a sensible, well-equipped alternative to the Mercedes ML, BMW X5 or Audi Q7, the Touareg is worthy of serious consideration. At �35,610 before optioning it undercuts all its major rivals, even without taking generous standard specification into account.
AUTOCAR UK
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi