nope, daca te uiti la top speed zbura pe liiile drepte..motorul era singurul care il tinea in fatzaOriginally posted by oaspetele
3.schumi a declarat cum ca intr-adevar, dupa pit rotile nu au mai fost la inaltime, dar problema adevarata a venit undeva de la motor...
[Edited on 23-4-2006 by oaspetele]
explicatia lui todt a fost simpla..in australia au mizat pe o temperatura mai ridicata (si a fost prea rece), aici pe o temperatura un pic mai scazuta. gumele s-au comportat GROAZNIC in stint-ul 2, se vedea cu alonso in rivaza aproape ca incerca sa il evite pe ms, atat de incet era.....pe liniile drepte insa...alta distractie
foarte interesant mi s-a parut si tentativa de la oprirea nr 2....sa-l aduca pe alonso mai repede decat era planificat....zic interesant pt ca nu am inteles in timpul cursei cum de ms cu gumele muci a ramas in fatza.....cred ca a cam fost un pic de momeala, mergand cateva tururi mai incet chiar decat ar fi fost cazul (in jur de 1m27.5 1m28) iar cand a intrat alonso la boxe era "on course" pt 1m26 (doar primele 2 intermediare le putem sti).