2006 Hyundai Sonata 2.4
#51
Scris 13 noiembrie 2006 - 01:32
I-am pus o suspensie mai joasa (-35 mm). Desi apare ca piesa OEM in catalogul Hyundai, am observat ca este, de fapt, de provenienta germana (Eibach). Dupa montarea ei, a disparut comportamentul de barca si tendinta subviratoare. Eu cred ca a meritat investitia, desi acum trebuie sa fiu ceva mai atent la gropi/borduri.
@andrei041: am renuntat la idee. De fapt, acum mi se pare ca am exagerat, la momentul respectiv fiind infestat cu sindromul NFS. Cu prima ocazie am sa-i dezlipesc inclusiv prostiile alea cu Racing
#52
Scris 13 noiembrie 2006 - 02:01
Banuiesc ca nu ai probleme cu garantia, daca ai schimbat suspensia la Hyundai.
Daca-s Eibach inseamna ca sunt super, tot Eibach am eu pe masina curenta - si sunt excelente atat ca sportivitate cat si confort.
Controlul acela dinamic al suspensiei spate, de care pomeneai, lucreaza in continuare corect , banuiesc ca acel control se face doar la nivel de amortizor, nu ?
#53
Scris 13 noiembrie 2006 - 02:23
Si arcurile originale sunt tot nemtesti. Dupa montarea noilor arcuri, a fost necesara "informarea" computerului, exact pentru controlul geometriei spate, in sensul ca dadea eroare ca masina "e prea jos".
Ca vorbeam de dotari. Multe din dotarile de bun simt nu sunt trecute pe site. Prin "bun simt" inteleg dotari care le gasesti in listele interminabile de la nemti, de ex: "pachet fumatori", "temporizator stergator", "inchidere centralizata", "computer de bord", "actionare electrica portbagaj/rezervor", "lampa ceata", "priza 12V", "servodirectie", "roata de rezerva aliaj", "volan reglabil", "scaun reglabil", "suport lombar" si lista ar putea continua la nesfarsit.... Daca vrei da-mi o configuratie din lista ta de la alta masina si iti zic exact ce are si ce nu are.
#54
Scris 14 noiembrie 2006 - 02:52
As fi vrut si un spalator de faruri (dar spuneai ca nu-i disponibil), l-as fi vrut pentru kit-ul xenon aftermarket pe care l-as pune imediat pe masina (am vazut ca are faruri cu lupa , apropos ce este H1 sau H7 ?) .
Farurile au reglaj pe inaltime manual sau automat ?
Dilema mea acum ar fi vis a vis de motorizare.
Motorul de 2.4 cum trage, se simte puterea (vis a vis de gabaritul masinii) ? Ce timp are specificat motorul acesta pe 0-100 km/h ?
Oare V6-le cu cat ar consuma mai mult fata de 2.4 ?
M-ar mai fi interesat si motorul acela 2.0 CRDI- dar asta doar in ideea ca s-ar mai putea face un remap de putere substantial la chip-ul motorului - dar iarasi nu vad nici o specificatie pe site-ul oficial vis a vis de motor ...
Oare la reprezentanta fac si remap pt el ?
#55
Scris 14 noiembrie 2006 - 03:10
Motorul de 2.4 are timpul pentru 0-100 km/h de 8.9 secunde. N-am stat cu cronometrul in mana, dar nu m-am facut de ras pana acum
Motorul de 3.3 235 CP are timpul pentru 0-100 km/h de 7.7 secunde si are un consum declarat de 14 in oras. Cel de 2.4 are consum declarat de 11.8 dar mie imi ia in medie 14 in Bucuresti. In consecinta cel de 3.3, probabil bate spre 19 l/100 km in realitate. Un alt dezavantaj al motorului de 3.3 este impozitul si asigurarea, in Romania tot ce este peste 3000 cmc fiind taxat la sange.
Motorul de 2.0 CRDI are 143 CP, un cuplu de 305 Nm si atinge 100 km/h in 10,1 secunde. Este acelasi motor care echipeaza Tucsonul si in consecinta cred ca tunerii de pe acest forum ii pot face un remap. Si cei de la reprezentanta fac remap-uri insa mult mai scump decat tunerii. Consumul urban declarat este de 8,2 l/100 km.
#56
Scris 14 noiembrie 2006 - 03:16
Spune-mi te rog unde-ai gasit datele despre motorul diesel ? Oare cutie automata (in cel putin 5 trepte) exista la motorul asta ?
Poti sa-mi dai mai multe detalii despre cum trage cel de 2.4 ? In depasiri cum este , in care treapta trage cel mai bine ? "Vre-un grafic cu curba de cuplu ?
Victime" printre alte masini celebre ai ?
Aceasta postare a fost editata de deenoo: 14 noiembrie 2006 - 03:25
#57
Scris 14 noiembrie 2006 - 03:44
In ce priveste motorizarea 2.4, treptele cele mai nervoase sunt a 2-a (daca nu ti-e mila de motor, poti trece de 100 km/h in ea) si a 3-a, pentru depasiri. Masina prinde o viteza apropiata de cea maxima in treapta a 4-a, a 5-a treapta fiind pentru eficientizarea consumului.
Nu sunt genul care cauta motiv de harta pe sosele, asa ca nu am prea avut ocazia sa "fac" masini. Am raspuns la unele provocari cum ar fi un Passat 2.0 TDI, insa nu de-aia mi-am luat vaporu' asta, ci pentru confortul personal.
#58
Scris 14 noiembrie 2006 - 03:44
Aceasta postare a fost editata de deenoo: 14 noiembrie 2006 - 03:45
#59
Scris 14 noiembrie 2006 - 04:02
- piele (nu numai tapiseria ci si marginile de la usi)
- trapa
- scaune incalzite
- sistem de control al calitatii aerului
- senzor parcare
- ar fi trebuit ca scaunul sofer sa fie reglabil electric si cu 4 memorii, insa a mea a venit fara si am obtinut un discount de 300 eur
Ideea e, daca te hotarasti, sa mergi in showroom si sa intrebi acolo ce masini au pe stoc si configuratia exacta, altfel va trebui sa astepti cel putin trei saptamani sa-ti vina masina
#60
Scris 14 noiembrie 2006 - 04:49
#61
Scris 14 noiembrie 2006 - 04:56
Foarte reusite aceste modele Hyundai Sonata.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 14 noiembrie 2006 - 04:57
#62
Scris 14 noiembrie 2006 - 05:56
Motorul de 2.4 are timpul pentru 0-100 km/h de 8.9 secunde. N-am stat cu cronometrul in mana, dar nu m-am facut de ras pana acum
Motorul de 3.3 235 CP are timpul pentru 0-100 km/h de 7.7 secunde si are un consum declarat de 14 in oras. Cel de 2.4 are consum declarat de 11.8 dar mie imi ia in medie 14 in Bucuresti. In consecinta cel de 3.3, probabil bate spre 19 l/100 km in realitate. Un alt dezavantaj al motorului de 3.3 este impozitul si asigurarea, in Romania tot ce este peste 3000 cmc fiind taxat la sange.
in revistele de peste balta pana acum am vazut 8.6 0-100 pt varianta 2.4 manuala. Pt cea automata nu stiu.....dar daca iei 4 cil, mai bine merge cea manuala.
Cu motorul de 3.3, Car and Driver a scos timpi foarte buni (zic eu). 15.3 sec pe 1/4 mile, 6.6 sec 0-60 mph (0-96 kmh). E un test in Car and Driver cu motorizarea de 3.3 (care e mai polulara in state).
Uite testul: http://www.caranddri...oor-sedans.html
Aceasta postare a fost editata de dany_s: 14 noiembrie 2006 - 05:57
#63
Scris 19 noiembrie 2006 - 06:38
Consum in treapta a V-a:
80 km/h - 6,6 l/100 km
90 km/h - 6,8 l/100 km
100 km/h - 7,1 l /100 km
110 km/h - 7,3 l/100 km
120 km/h - 7,5 l/100 km
130 km/h - 7,8 l/100 km
140 km/h - 8,2 l/100 km
150 km/h - 8,8 l/100 km
160 km/h - 9,1 l/100 km
170 km/h - 10,0 l/100 km
180 km/h - 11,0 l/100 km
190 km/h - 11,7 l/100 km
200 km/h - 12,6 l/100 km
210 km/h - 13,1 l/100 km
vmax (222 pe bord, 218 pe gps) - 13,6 l/100 km
Mi se pare un consum decent. In oras insa, am resetat si eu computerul exact inainte de a ma aseza la coada de iesire pe DN1 - care incepea de la piciorul podului Baneasa (Elvila) si am avut un consum pana la Aeroportul Baneasa de 35,8 l/100 km
#64
Scris 19 noiembrie 2006 - 09:56
D-le ,frumoasa masina,chiar aristocrata,as risca.Am remarcat-o in poza de grup ,dupa care a trebuit sa ma conving si pe viu(asupra marcii) si,mi-a placut.
Aceasta postare a fost editata de mol: 19 noiembrie 2006 - 09:57
#65
Scris 19 noiembrie 2006 - 10:30
Ai avut ceva rabdare
#66
Scris 22 februarie 2007 - 04:33
- presuri din lana OEM. Spre deosebire de cele stock, astea se prind de podea si nu mai intra sub pedale. 130 RON
- xenon OEM. Numai pe faza scurta. 725 RON
- cruise control. Cu toate ca e OEM - scrie pe cutie Hyundai Genuine, ciudat - e fabricat in Danemarca. 1200 RON.
Cu aceasta ocazie am descoperit si de unde aveam problema cu semnalizarea. "Meseriasii" de la Delta Electronic au pus niste diode prea mici la alarma si semnalele mele stateau in scurt, de-aia schimbam sigurante la greu. Au fost inlocuite cu niste diode mai mari si acum totul pare in regula, adica pot sa aprind avariile fara sa-mi fie frica ca nu mai am sigurante in portbagaj.
#67
Scris 22 februarie 2007 - 05:08
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#68
Scris 22 februarie 2007 - 05:32
1200 RON cruise controlu'? mama ce mult,de bani astia angajai pe cineva sa iti apese pedala.
#69
Scris 22 februarie 2007 - 05:41
Cruise controlul se compune din:
- instalatie electrica - 800 RON
- comenzi pe volan - 400 RON
Nota: preturile includ si manopera de instalare.
#70
Scris 22 februarie 2007 - 05:55
In afara cu bmw-ul in Germania nu am putut sa merg cu cruise controlul din cauza aglomeratiei,insa l-am folosit in Austria si Ungaria non-stop.
mai ai geamurile fumurii la masina? Acum vreo luna-doua am vazut masina pe Magheru si nu stiam cine e inauntru,tu,sotia ,sau amanta...
#71
Scris 22 februarie 2007 - 05:58
#73
Scris 07 martie 2007 - 10:22
oare mouse ala este si in versiune diesel?
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 07 martie 2007 - 10:23
#74
Scris 07 martie 2007 - 04:46
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 07 martie 2007 - 04:46
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#75
Scris 07 martie 2007 - 05:15
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi