Salt la continut


Fotografie
- - - - -

2006 Hyundai Sonata 2.4


  • Please log in to reply
76 replies to this topic

#26 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 10 iulie 2006 - 07:01

Limitatorului din dreapta i-am zis sa se uite la vitezometru cand nu mai urca (sau coboara ar fi exprimarea corecta in cazul de fata ;) ) ca eu sunt atent la drum. Cand am trecut de 200, limitatorul imi spunea intr-una "gata, s-a oprit!". Dar eu trageam cu ochiul si vedeam ca creste ;)

Oricum, 200 e, cum spuneam, doar o limita psihologica, nu pot sa spun ca am simtit vreo diferenta in comportamentul masinii, singurul lucru deosebit fiind transpiratia de pe spatele meu ;) si durerea de incheieturi de la forta cu care strangeam volanul ;)
  • 0
Imagine amplasata

#27 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 10 iulie 2006 - 10:48

Deci cum am mai spus... nu am simtit nimic deosebit... m-a speriat doar faptul ca am depasit 200. A fost pentru prima data. Sincer mi s-a parut foarte inconfortabil sa stiu ca merg cu viteza asta, asa ca nu mai am de gand sa repet experienta asta, nici macar in Germania ;) De obicei nu prea ma uit la vitezometru decat in localitati, eu conduc masina la viteza la care ma simt eu confortabil... de exemplu pe autostrada merg in general cu 180. Faptul ca am mers cu >200 n-a fost o bravura ci doar o curiozitate.

Miros de incins n-am simtit, decat de la dosul meu care se incinsese teribil ;) Si nici la consum nu m-am uitat dar cel mediu a fost de la Campulung la Bucuresti de 13.1%.
  • 0
Imagine amplasata

#28 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 11 iulie 2006 - 09:16

sigur brava, esti mai tare ca GTI-ul.

on top, ca sa obisnuiesti creierul cu viteza, trebuie sa cresti treptat. si sa vezi ca la 200 ti se pare ca stai si vrei mai mult, altfel ai senzatia ca zbori de pe sosea, desi totul e ok.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#29 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 11 iulie 2006 - 10:26

Cata, scenariul tau probabil merge in tarile civilizate... ca la noi, ultima data, pe dreapta mergea un papuc care cara niste scaune si canapele in bena si nu vreau sa-ti descriu senzatia cand i-am vazut canapeaua zburandu-i din bena pe langa mine la 180 km/h. Mare noroc a avut un Ford Focus din spatele meu evitand la limita impactul cu canapeaua.
  • 0
Imagine amplasata

#30 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 11 iulie 2006 - 01:58

exact. la fel e si pe curbe, pe ploaie etc. daca mergi suficient de mult, creierul deprinde reflexe si ti se pare o joaca.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#31 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 11 iulie 2006 - 03:13

Am observat ca a incepus sa se comercializeze varianta 2.0 CRDI si are in plus fata de a mea "suspensie Sachs" pe fata dublu brat si pe spate multibrat.

La mine zice ca pe fata e "independenta MacPherson cu arc elicoidal si bara stabilizatoare si pe spate cu dubla legatura, cu arc elicoidal si bara stabilizatoare.

Am pierdut ceva important? Ce este si ce face Sachs?
  • 0
Imagine amplasata

#32 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 11 iulie 2006 - 03:27

Sachs e firma producatoare.

@Brava: masina ta parca are 225 maxim constructiv, cum ai ajuns la 240? Era bun un GPS sa iti vezi viteza reala...

[Edited on 11-7-2006 by VIPER]
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#33 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 11 iulie 2006 - 04:38

Asta cu turatia care nu e maxima la viteza maxima am elucidat-o (in cazul masinilor nelimitate electronic): masina n-are suficienta putere sa invinga rezistenta aerului. Oricum curba de putere a masinii incepe sa scada dupa o anumita turatie (in cazul meu dupa 5800, rosu la 6500)
  • 0
Imagine amplasata

#34 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 iulie 2006 - 06:49

da, pt cativa km in plus trebuie mai multa (mult mai multa) putere si/sau un kit aerodinamic foarte bun.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#35 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 iulie 2006 - 08:56

voi aveti si avantajul caroseriei.
  • 0

#36 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 21 iulie 2006 - 04:36

Joi sunt programat in service sa schimb un stop spate spart de un dobitoc.

Daca tot ma duc, am zis sa profit de ocazie si sa montez si niste arcuri sport. Conform celor spuse de cei de la service, sunt arcuri Hyundai OEM mai dure iar garda la sol va cobori la alegerea mea intre 15 si 30 mm.

In acelasi timp, iata ce am mai citit despre masina:

Supensia frontala dubla si suspensia posterioara in mai multe puncte au fost adoptate pentru a oferi noii Sonate o suplete si o stabilitate impresionanta.Sasiul rigid si imbunatatirile aduse geometriei suspensiileor, cum ar fi echilibrul crescut si eficienta imbunatatita la ruliu, contribuie la caracteristici mai bune ale tinutei de drum si manevrabilitatii, reducand nivelurile de zgomot la minim. Suspensiile cu Control Activ al Geometriei (AGSC) au o importanta cruciala in obtinerea tuturor imbunatatirilor in ceea ce priveste performantele dinamice, contribuind de asemenea si la o siguranta crescuta. Acest sistem unic, patentat, este aplicat suspensiilor posterioare, pentru a corecta garda la sol. Stabilitatea in curbe si calitatea tinutei de drum ajung astfel la un nivel cu totul nou prin aceasta solutie extrem de eficienta. In timpul virajelor la viteze mici si al conducerii in drum drept, garda la sol este redusa pentru o aderenta si o stabilitate mai buna, in timp ce la curbele cu viteze mari, garda la sol este crescuta, fapt care amana punctul de derapare.

Tinand cont de cele de mais sus, am si io cateva intrebari pt. cei mai priceputi:
- merita (209 eur arcurile + 70 eur manopera)?
- mai functioneaza cum trebuie acel AGSC, daca schimb arcurile?
- cu cat sa le zic sa coboare garda (stock este de 523 mm)?

Stiu ca manopera e exagerata, dar tin la garantie, asa ca trebuie sa le schimb la ei.
  • 0
Imagine amplasata

#37 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 06 septembrie 2006 - 08:45

Hai sa va puna si mandea poze cu vaporu':

Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata
Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata


Dotarile le gasiti aici ca sa nu va mai plictisesc eu cu ele, plus multe altele daca e sa ne luam dupa lista de dotari sau optionale de la alte marci (adica d-alea de bun simt gen scrumiera, avertizare faruri aprinse).

Nici cu motorizarea nu va mai plictisesc ca o gasiti aici. In mare parte probabil e adevarat ce scrie acolo, mai putin consumul care in Bucuresti urca cam la 15 l/100 km.

Pana acum am avut voie de la nevasta sa-i mai adaug niste oglinzi cu led-uri, pedale de aluminiu, xenoane si folie... Mai am de gand sa-i iau un eleron si daca se poarta frumos niste suspensii mai dure.

Inca niste poze:

Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata
Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata
Imagine amplasataImagine amplasataImagine amplasata

(continuare)

In ce priveste consumul in afara:
- un Bucuresti-Pitesti si retur facut constant cu 120 km/h, a dat un consum de 6.9 - asta a fost primul drum al masinii, un fel de rodaj.
- un Bucuresti-Brasov si retur a dat un consum de 8.2
- un Bucuresti - Constanta si retur cu 180 km/h autostrada, 130 km/h restul drumului a dat un 10.5

Si pentru cei care mai sunt speriati de pretul reviziilor la Hyundai, sa zicem ca au revenit cu picioarele pe pamant. Primele revizii se fac la 7500 si 15.000 si costa 130 eur, urmatoarele din 15.000 in 15.000 si costa intre 200 si 250 eur.


Si intre timp i-am pus si suspensii sport coborand garda la sol cu 30 mm.
  • 0
Imagine amplasata

#38 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 06 septembrie 2006 - 09:08

te felicit din nou pentru alegerea facuta http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif sa o stapanesti sanatos fara nici un fel de problema http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#39 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 06 septembrie 2006 - 09:12

Pune poze cu masina dupa ce i-ai montat suspensiile noi.
  • 0

#40 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 12 septembrie 2006 - 10:42

Cineva mi-a propus in Photoshop sa fac asa ceva (adica sa vopsesc jantele partial):

Imagine amplasata

Ce parere aveti?
  • 0
Imagine amplasata

#41 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 12 septembrie 2006 - 10:56

Poate ar fi mai bine daca ar fi vopsite integral intr-o culoare gri-carbon ?
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#42 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 14 septembrie 2006 - 07:09

topicul asta pare facut de mine. kool!!!

mie imi place mult masina, am si mers in companie cu una pe drum, fuge excelent.

mwahahah, citesc primul post si tot asta spuneam. heh hehe, e clar ca-mi place.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#43 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 14 septembrie 2006 - 07:12

ce faceti, mah, ati reciclat posturi?


cata, cate masini ai mah: focus, astra, etc...
  • 0
Imagine amplasata

#44 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 14 septembrie 2006 - 07:53

Ii da un aer chiar sportiv cu jantele vopsite negre partial. Mie'mi place cum se vede :D
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#45 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 14 septembrie 2006 - 08:59

cata, cate masini ai mah: focus, astra, etc...



doar asta :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#46 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 23 octombrie 2006 - 08:37

A implinit 15.000 km.
Prima ei revizie: 600 RON.

Placute de frana uzate = 720 RON. Niste hoti. Aceleasi placute la Augsburg: 230 RON. Dar veneau in 3 saptamani si mie imi frigea buza.

In rest, nicio bubita.
  • 0
Imagine amplasata

#47 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 23 octombrie 2006 - 08:53

Revizia decenta, placutele insa nu au un pret decent.
Aceiasi problema ca si la Elantra, costul unui set de placute de frana costa extrem de mult, de fapt cu mult prea mult, la Hyundai Ro.
Fara probleme pe mai departe si mai usor cu frana ca vezi care-i chestiunea.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#48 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 octombrie 2006 - 08:56

placute de frana in 15k km? :lol:
o friji la pedala nu gluma :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#49 deenoo

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 32 Mesaje:
Inregistrat: 16-august 06
  • Location:Bucuresti

Scris 13 noiembrie 2006 - 12:45

@La_Scurt - deoarece in viitorul f. apropiat intetionez sa-mi schimb masina, iar Sonata este pe lista de preferinte, m-ar interesa mai multe detalii (pe site-ul lor nu-mi dau seama daca-i informatie completa sau nu)... poti sa-mi spui te rog daca masina ta are cruise control ? Dar spalator de faruri ? Exista standard sau sunt macar optionale ?

Cu suspensia ce-ai facut pana la urma, ai pus una mai joasa ? Daca da pe cea de la Hyundai sau alta ? Intreb asta deoarece ar fi printre primele upgrade-uri lpe care l-as face la masina.
  • 0

#50 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 noiembrie 2006 - 01:02

LaScurt ... ai renuntzat pana la urma la ideea de a vopsi jantele? Sau ai lasat'o pentru viitor?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi