2006 Hyundai Sonata 2.4
#26
Scris 10 iulie 2006 - 07:01
Oricum, 200 e, cum spuneam, doar o limita psihologica, nu pot sa spun ca am simtit vreo diferenta in comportamentul masinii, singurul lucru deosebit fiind transpiratia de pe spatele meu si durerea de incheieturi de la forta cu care strangeam volanul
#27
Scris 10 iulie 2006 - 10:48
Miros de incins n-am simtit, decat de la dosul meu care se incinsese teribil Si nici la consum nu m-am uitat dar cel mediu a fost de la Campulung la Bucuresti de 13.1%.
#28
Scris 11 iulie 2006 - 09:16
on top, ca sa obisnuiesti creierul cu viteza, trebuie sa cresti treptat. si sa vezi ca la 200 ti se pare ca stai si vrei mai mult, altfel ai senzatia ca zbori de pe sosea, desi totul e ok.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#29
Scris 11 iulie 2006 - 10:26
#30
Scris 11 iulie 2006 - 01:58
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#31
Scris 11 iulie 2006 - 03:13
La mine zice ca pe fata e "independenta MacPherson cu arc elicoidal si bara stabilizatoare si pe spate cu dubla legatura, cu arc elicoidal si bara stabilizatoare.
Am pierdut ceva important? Ce este si ce face Sachs?
#32
Scris 11 iulie 2006 - 03:27
@Brava: masina ta parca are 225 maxim constructiv, cum ai ajuns la 240? Era bun un GPS sa iti vezi viteza reala...
[Edited on 11-7-2006 by VIPER]
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#33
Scris 11 iulie 2006 - 04:38
#34
Scris 12 iulie 2006 - 06:49
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#35
Scris 12 iulie 2006 - 08:56
#36
Scris 21 iulie 2006 - 04:36
Daca tot ma duc, am zis sa profit de ocazie si sa montez si niste arcuri sport. Conform celor spuse de cei de la service, sunt arcuri Hyundai OEM mai dure iar garda la sol va cobori la alegerea mea intre 15 si 30 mm.
In acelasi timp, iata ce am mai citit despre masina:
Supensia frontala dubla si suspensia posterioara in mai multe puncte au fost adoptate pentru a oferi noii Sonate o suplete si o stabilitate impresionanta.Sasiul rigid si imbunatatirile aduse geometriei suspensiileor, cum ar fi echilibrul crescut si eficienta imbunatatita la ruliu, contribuie la caracteristici mai bune ale tinutei de drum si manevrabilitatii, reducand nivelurile de zgomot la minim. Suspensiile cu Control Activ al Geometriei (AGSC) au o importanta cruciala in obtinerea tuturor imbunatatirilor in ceea ce priveste performantele dinamice, contribuind de asemenea si la o siguranta crescuta. Acest sistem unic, patentat, este aplicat suspensiilor posterioare, pentru a corecta garda la sol. Stabilitatea in curbe si calitatea tinutei de drum ajung astfel la un nivel cu totul nou prin aceasta solutie extrem de eficienta. In timpul virajelor la viteze mici si al conducerii in drum drept, garda la sol este redusa pentru o aderenta si o stabilitate mai buna, in timp ce la curbele cu viteze mari, garda la sol este crescuta, fapt care amana punctul de derapare.
Tinand cont de cele de mais sus, am si io cateva intrebari pt. cei mai priceputi:
- merita (209 eur arcurile + 70 eur manopera)?
- mai functioneaza cum trebuie acel AGSC, daca schimb arcurile?
- cu cat sa le zic sa coboare garda (stock este de 523 mm)?
Stiu ca manopera e exagerata, dar tin la garantie, asa ca trebuie sa le schimb la ei.
#37
Scris 06 septembrie 2006 - 08:45
Dotarile le gasiti aici ca sa nu va mai plictisesc eu cu ele, plus multe altele daca e sa ne luam dupa lista de dotari sau optionale de la alte marci (adica d-alea de bun simt gen scrumiera, avertizare faruri aprinse).
Nici cu motorizarea nu va mai plictisesc ca o gasiti aici. In mare parte probabil e adevarat ce scrie acolo, mai putin consumul care in Bucuresti urca cam la 15 l/100 km.
Pana acum am avut voie de la nevasta sa-i mai adaug niste oglinzi cu led-uri, pedale de aluminiu, xenoane si folie... Mai am de gand sa-i iau un eleron si daca se poarta frumos niste suspensii mai dure.
Inca niste poze:
(continuare)
In ce priveste consumul in afara:
- un Bucuresti-Pitesti si retur facut constant cu 120 km/h, a dat un consum de 6.9 - asta a fost primul drum al masinii, un fel de rodaj.
- un Bucuresti-Brasov si retur a dat un consum de 8.2
- un Bucuresti - Constanta si retur cu 180 km/h autostrada, 130 km/h restul drumului a dat un 10.5
Si pentru cei care mai sunt speriati de pretul reviziilor la Hyundai, sa zicem ca au revenit cu picioarele pe pamant. Primele revizii se fac la 7500 si 15.000 si costa 130 eur, urmatoarele din 15.000 in 15.000 si costa intre 200 si 250 eur.
Si intre timp i-am pus si suspensii sport coborand garda la sol cu 30 mm.
#38
Scris 06 septembrie 2006 - 09:08
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#39
Scris 06 septembrie 2006 - 09:12
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#41
Scris 12 septembrie 2006 - 10:56
#42
Scris 14 septembrie 2006 - 07:09
mie imi place mult masina, am si mers in companie cu una pe drum, fuge excelent.
mwahahah, citesc primul post si tot asta spuneam. heh hehe, e clar ca-mi place.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#44
Scris 14 septembrie 2006 - 07:53
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#45
Scris 14 septembrie 2006 - 08:59
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#47
Scris 23 octombrie 2006 - 08:53
Aceiasi problema ca si la Elantra, costul unui set de placute de frana costa extrem de mult, de fapt cu mult prea mult, la Hyundai Ro.
Fara probleme pe mai departe si mai usor cu frana ca vezi care-i chestiunea.
#48
Scris 23 octombrie 2006 - 08:56
o friji la pedala nu gluma
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#49
Scris 13 noiembrie 2006 - 12:45
Cu suspensia ce-ai facut pana la urma, ai pus una mai joasa ? Daca da pe cea de la Hyundai sau alta ? Intreb asta deoarece ar fi printre primele upgrade-uri lpe care l-as face la masina.
#50
Scris 13 noiembrie 2006 - 01:02
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi