Salt la continut


Fotografie
- - - - -

vibratie la conducta de freon


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 22 iunie 2006 - 08:51

salut

observ o chestie tare enervanta. dupa citeva minute de la pornirea aerului conditionat, una din conducte incepe sa vibreze rau de tot. intii face la relanti, si se opreste daca turez putin. apoi se obisnuieste si vibreaza si in ture. treaba asta se intimpla doar cind afara este foarte cald. dimineata nu face deloc tot drumul pina la servici (45-60 minute). la prinz si seara face dupa maxim 5 minute.

ati mai patit asa ceva ? stie cineva cauza exacta, ca sa nu desfac toata instalatia ?

freon am bagat acum ~ o luna si am observat ca la relanti presiunea era de 2.5 bar, iar cind turam scadea la 2 sau chiar sub.

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/help.gif

multumesc
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 23 iunie 2006 - 11:20

Iti apare o oscilatie periculoasa acolo, ai putea sa o amortizezi cu niste burete d-ala placat cu staniol din Bricostore. In felu asta o izolezi si termic. Despre cauze, nu stiu, trebuie vazut. O poza ceva cu conducta?
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#3 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 23 iunie 2006 - 12:52

conducta e imbracata in ceva izolatie, ca un burete si peste ea un burduf de aluminiu. am incercat s-o tin bine de tot cu mina, vibreaza cu tot cu mine, deci clar e o problema in instalatie undeva. la restul de masini de acelasi tip nu vibreaza, si la fel e prinsa (adica nu e, e prinsa in cele 2 capete).

poze n-am :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 23 iunie 2006 - 02:07

orice ai face, nu incerca sa remediezi efectul (sa o prinzi de ceva) ci cauta cauza...risti sa o rupi
ACul face rece asa cum tb?
cred ca ar mergela mecanica topicul asta, nu :D?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 23 iunie 2006 - 02:53

nu, ac-ul nu baga frig suficient. face frig, dar dupa mult timp si cu ventilatorul dat tare. daca bagi doar pe sus si pe jos, nici nu simt, il invinge soarele.

vibratia a aparut dupa ultima umplere cu freon.

da, cred ca merge si la mecanica. il muta cineva ? :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#6 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 15 august 2006 - 10:02

rezolvat: in loc de 1000g de freon, aveam 1500. am mers asa > 1 luna, sper sa nu se fi distrus altceva in perioada asta :)

am gasit un service normal, cu un utilaj cit un frigider, cu indicatoare de presiune si cu un mic computer. setezi acolo cite grame de freon si ulei trebuie bagate, setezi ca vrei golire completa inainte, apesi un buton si pleci la plimbare. dupa o vreme utilajul piuie si masina e gata. elegant, curat si EFICIENT.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 15 august 2006 - 10:11

acum face rece mai repede? oricum, bine ca ai gasit problema..aveai foarte mult freon, 50% mai mult e imens
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 15 august 2006 - 10:14

mda, acum face rece mai repede si il si mentine in timp. compresorul inca mai decupleaza din cind in cind, dar foarte rar (cu 1.5kg de freon o facea cel putin o data la 2-3 minute).

una peste alta, n-am vazut bmw vechi care sa bage frig asa cum vreau eu. m-am dat in w/e cu un jeep mitsu si m-am indragostit de instalatia de climatizare... niste guri MARI, un flux de aer urias si un program foarte destept, face frig instant. oare o merge sa fac upgrade la instalatie ?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi