Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Mercedes 190 D, zgomot in interiorul masinii


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 29 iulie 2006 - 03:26

nu prea cred ca ai ce sa ii faci sa modifici sensibil
vezi daca motorul are suportii bunii, sa nu ai vibratii inutile pe acolo.
masina daca a fost pe benzina nu are antifonare prea multa, probabil sunt multe modificari de facut....nu stiu daca se merita (economic vorbind, tehnic se poate face orice).
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 29 iulie 2006 - 10:48

Normal, schimbarea nu se reduce la motor + cutie. Din pacate doar o antifonare la ce ti-am mai zis noi pe aici poti face, dar tot nu va fi ca un diesel din fabrica
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 30 iulie 2006 - 12:04

da, si nu m-ar mira ca la multe zone de separare intre motor si cabina sa nu prea mai ai deloc izolatie fonica
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi