Pare-se ca nu au tasat cum trebuie fundatia, sau ceva de genul. Strict din vina constructorului.
Dar ma intreb, pe acolo nu existau diriginti de santier care sa supravegheze lucrarile?
Scris 10 septembrie 2015 - 07:32
Pare-se ca nu au tasat cum trebuie fundatia, sau ceva de genul. Strict din vina constructorului.
Dar ma intreb, pe acolo nu existau diriginti de santier care sa supravegheze lucrarile?
Scris 10 septembrie 2015 - 02:22
Ba existau,dar ii doare-n phula ca si pe muncitori...
Scris 23 octombrie 2015 - 09:56
Lucrări OPRITE pe autostrada A1, între Lugoj și Deva
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 10 noiembrie 2015 - 01:21
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 09 decembrie 2015 - 11:37
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 10 decembrie 2015 - 12:41
Cine mai crede in Mos Craciun ...
Scris 23 decembrie 2015 - 05:02
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România informează participanții la
trafic că astăzi (23.12.2015), începând cu ora 19:00, se va deschide traficul rutier pe tronsonul
de Autostradă Timișoara-Lugoj, Lot II, km 54+000 - km 79+625.
Astfel, se asigură o continuitate pe autostradă de la Nădlac până la Traian Vuia, intersecție cu
DN68A, pe o lungime de 142 km, fiind incluși și cei 10,5 km din Autostrada Lugoj - Deva, Lot I
(nedeschiși traficului în anul 2013).
Scris 23 decembrie 2015 - 08:28
S-a deschis. Acum avem 142km de la Nadlac la Lugoj (Traian Vuia/Dumbrava).
https://www.youtube.com/watch?v=iROGzgDKIes
Scris 23 decembrie 2015 - 08:49
Stadiu general A1 (tronsoane ramase de construit) pe tronsoane :
Pitesti - Sibiu (Bascov - Selimbar) > Planned > S-au propus 5 variante de traseu care au fost si in dezbatere publica. Vom avea 5 tronsoane si se vor licita in prima faza tronsoanele 1 si 5, adica capetele.
Lugoj - Deva LOT 4 (Soimus - Ilia) > UMB > Under construction > Stadiu fizic > 42%
Lugoj - Deva LOT 3 (Ilia - Cosevita) > TELOXIM-COMSA-ADESA-ARCADIS > Under construction > Stadiu fizic > 29.21%
Lugoj - Deva LOT 2 (Cosevita - Dumbrava) > SALINI-SECOL > Under construction > Stadiu fizic > 32.06%
Timisoara - Lugoj LOT 2 (Sanovita - Izvin) > TIRRENA SCAVI > Deschis astazi !
Status pe sectiuni:
1. Nadlac-Arad:
Lot 1: km 0+000-km 22+248 | operational din 19.12.2014
Lot 2: km 22+248–km 38+882 | operational din 11.07.2015
In total: 38,88 km.
2. Arad-Timisoara:
operational 17.12.2011, Arad bypass operational full profile din 06.06.2012
In total: 44,5 km.
3. Timisoara-Lugoj:
Lot 1: km 44+500-km 54+000 | operational din 23.10.2012
Lot 2: km 54+000-km 79+625 | operational din 23.12.2015
In total: 35,12 km.
4. Lugoj-Deva:
Lot 1: km 0+000-km 27+472 | operational din 23.12.2013
Lot 2: km 27+472-km 56+220 | Constructor: Salini-Secol
Lot 3: km 56+220-km 77+361 | Constructor: Comsa-Teloxim-Aldesa-Arcadis
Lot 4: km 77+361-km 99+500 | Constructor: UMB-Tehnostrade
In total: 99,5 km.
5. Deva-Orastie:
Deva-Simeria: 14,8 km, operational din 21.12.2012
Simeria-Orastie: 18 km, operational din 30.05.2013
In total: 32,8 km.
6. Orastie-Sibiu:
Lot 1: km 0+000-km 24+110 | operational din 19.12.2013
Lot 2: km 24+110-km 43+855 | operational din 19.12.2013
Lot 3: km 43+855-km 65+965 | operational din 14.11.2014 (inchis pentru reparatii capitale)
Lot 4: km 65+965-km 82+070 | operational din 19.12.2013
In total: 82,07 km.
7. Sibiu bypass:
operational
In total: 17,56 km.
8. Sibiu-Pitesti:
SF atribuit catre Asocierea Spea Ingineria Europea-Tecnic Consulting Engineering
In total: 116,6 km.
9. Pitesti-Bucuresti:
operational
In total: 109,66 km.
----------------------------------------------------------------
TOTAL
- lungime totala: 576,13 km
- operational: 388,06 km (fara a lua in calcul cei 22.11km inchisi pentru reparatii capitale)
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 23 decembrie 2015 - 08:51
Scris 12 ianuarie 2016 - 03:28
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 05 august 2016 - 01:33
Un nou "succes" al construcţiei de autostrăzi: un pasaj de pe Lugoj - Deva are înălţimea prea mică
Întrucât înălţimea pasajului nu poate fi modificată, constructorul a găsit o alternativă: sub pasaj, drumul naţional va fi săpat şi reasfaltat pentru ca înălţimea pasajului să fie de cel puţin 5 metri şi pentru ca astfel de camioane să poată trece fără probleme.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 05 august 2016 - 01:56
am inteles ca pe tronosnul de 2x km inchis intre sebes si sibiu, iar sunt pb si solutia aleasa nu merge.
trebuie data jos si facut viaduct. lucrari estimate pt 2018.
sounds like fun.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 05 august 2016 - 04:47
Nu cred.
Se va face ceva, probabil se va circula cu 80km/h si se va repara din mers.
Deja au murit aproape 10 oameni pe tronsonul de DN aferent autostrazii dezafectate.
Scris 05 august 2016 - 05:34
Deci zona Sebes tot cu probleme a ramas? Inclusiv zilele trecute auzeam la radio ceva de Sebes, dar nu am dat mare importanta, dar vad ca in concediu ar urma sa trec p'acolo si macar sa stiu sa ocolesc.
Venind dinspre Cluj, ptr Sibiu, varianta prin Medias - Sibiu ar fi ok?
Scris 06 august 2016 - 05:00
E proaspat reabilitat, in principiu.
Scris 06 august 2016 - 09:06
Deci zona Sebes tot cu probleme a ramas?
De fapt e vorba de vreo 20 km intre Cunta si Saliste ... in rest se merge pe autostrada.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 06 august 2016 - 09:27
Pai intre Sibiu si Sebes sunt 40 km, daca jumatate din aceasta distanta e cu probleme, e groasa treaba.
Multumesc de info, o sa merg prin Turda - Iernut (E60) - Medias - Sibiu. Ca distanta sunt doar 10 km in plus, insa cu Sebes am mai avut experiente neplacute (o data din cauza lucrarilor, iar a doua oara pur si simplu datorita aglomeratiei), m'as mira sa fie a 3'a oara cu noroc
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 august 2016 - 09:29
Scris 06 august 2016 - 12:26
daca jumatate din aceasta distanta e cu probleme,
Ce drac de probleme sa fie ... la Cunta te dai jos de pe autostrada si la Saliste iar pe autostrada ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 06 august 2016 - 02:00
Ok, I understand. Deci cu drumul nu sunt probleme. Acum m'am uitat si eu mai atent pe harti si am vazut ca bucata aia din A1 nu e figurata. Credeam ca e vb de ceva lucrari in perioada asta.
Reconfigurare traseu ...
LE: de fapt nu cred ca are rost sa ma mai sui pe A1 la Saliste, Sibiu urmand a fi punct de popas ptr noaptea respectiva
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 august 2016 - 02:02
Scris 28 august 2016 - 11:09
Scris 28 august 2016 - 06:58
Timisoara - Budapesta - 316 km mers pe autostrada vs Timisoara - Cluj - 319 km mers pe acolo pe unde "sint banii dumneavoastra" ... asa ca am ales sa-l vad pe J M Jarre la Budapesta ... daca am ales sau nu varianta cistigatoare va spun in 11 noiembrie
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi