Autostrazile din Romania
#1326
Scris 06 iunie 2014 - 07:00
Tot la capitolul asta va zic si eu una buna: azi au asfaltat unii aici la mine la tara cam un sfert de strada moment in care si-au dat seama ca au gresit adresa. Colac peste pupaza li s-a defectat si utilajul care blocheaza acum o strada infundata.
#1327
Scris 06 iunie 2014 - 08:53
N'am urmarit prea atent, doar am auzit ceva la radio ... Sibiu - Pitesti ar fi o prioritate la construire in momentul de fata?
Ce se stie despre bucata lipsa dintre Sebes si Sibiu?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1328
Scris 06 iunie 2014 - 10:29
Sova de fiecare data da cate un interviu pomeneste tot de alta prioritate: mai zilele trecute zicea ca se apuca la Tg. Mures - Piatra Neamt si ca primii bani din acciza merg in Cluj - Suplacu de Barcau. La momentul ala nu stia ca in aprilie vanzarile de carburanti au scazut cu 16%. Si nici nu are cunostinta de studiul UNTRR care spune ca o scadere a pietei de carburant cu 13.5% anuleaza efectul dorit al accizei.
#1329
Scris 06 iunie 2014 - 11:56
Da, citisem statisticile alea conform carora statul a cam luat o mare muee cu acciza
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1330
Scris 08 iunie 2014 - 12:16
Exista insa varianta de ocolire, cand se termina coloana din fata te bagi cu tupeu si faci stanga pe langa cimitir si apoi prin sat si se iese aproape de giratoriu.
Inainte de a citi asta planuisem sa ocolesc prin Vinț ... apoi m-am uitat pe harta si parea ok varianta asta "pe langa cimitir" ... La fata locului a fost putin altfel - am ajuns la punctu' in care puteam sa fac "stanga pe langa cimitir" da' starea drumului ce se vedea m-a facut sa renunt si sa merg pe drumu' principal, mai ales ca inca nu se vedea coloana la semafor ... am prins 2 semafoare (vreo 10' in total) ... deci pina la urma a fost ok.
Am plecat din Cluj vineri dupa prinz ... destul de aglomerat drumu' ... am mai prins si doua "dopuri" unu' inainte de Teius si unu' chiar in Teius cu niste TIR-uri care s-au defectat si blocau cite o banda
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1331
Scris 08 iunie 2014 - 02:10
Da, pana la intersectia celor 4 drumuri de dinainte de Ulita de Jos e drum de pamant, destul de denivelat, insa nimic de speriat (poate doar dupa ceva ploi mai serioase). Iar cand coloana incepe de la prima curba de dupa giratoriu, e de preferat drumul acela decat asteptarea pe european.
Sau varianta prin Vintu de Jos, tot e mai buna decat asteptarea pe european intr'o zi aglomerata
Oricum, la cum se vedea treaba, nu or sa termine f curand lucrarile
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1332
Scris 08 iunie 2014 - 03:14
Da, pana la intersectia celor 4 drumuri de dinainte de Ulita de Jos e drum de pamant, destul de denivelat, insa nimic de speriat
Nu stiu tu cu ce masina ai fost ... da' eu cu Skoda Superb Typ 3U am preferat sa merg pe asfalt
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 08 iunie 2014 - 03:16
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1333
Scris 08 iunie 2014 - 04:27
Eram cu Foresterul, insa in fata mea era un 307 si nu a avut nici o problema. Cand am zis denivelat insemna ca nu poti merge cu viteza, nu ca faci offroad
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1334
Scris 08 iunie 2014 - 05:38
Eram cu Foresterul
Cine are ... are
nu ca faci offroad
E a doua oara cind conduc Superbu' asta ... Prima data a fost anu' trecut cam tot pe vremea asta si tot un drum de Cluj ... undeva in zona asta m-am trezit cu doua pietre in parbriz (si era drum asfaltat ok, ca in palma as putea spune) ... s-a fisurat in 2 locuri in partea de linga plafon ... a tinut fara probleme pina la Cluj si inapoi acasa ... (parbrizu' a fost schimbat pe CASCO ... da' eu tot suparat am fost pe situatie).
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 08 iunie 2014 - 05:40
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1335
Scris 08 iunie 2014 - 06:38
E a doua oara cind conduc Superbu' asta ... Prima data a fost anu' trecut cam tot pe vremea asta si tot un drum de Cluj ... undeva in zona asta m-am trezit cu doua pietre in parbriz (si era drum asfaltat ok, ca in palma as putea spune) ... s-a fisurat in 2 locuri in partea de linga plafon ... a tinut fara probleme pina la Cluj si inapoi acasa ... (parbrizu' a fost schimbat pe CASCO ... da' eu tot suparat am fost pe situatie).
cand se intampla, se intampla
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1336
Scris 08 iunie 2014 - 10:19
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1337
Scris 10 iunie 2014 - 11:07
Sint curios cind o sa se termine bucatile Traian Vuia - Deva
Se pare ca incepe sa se miste ceva ... a aparut o "organizare de santier" pe undeva prin zona asta ...
Am plecat din Timisoara la 7:45 ... am ajuns la Deva la 9:30 ... la 10:15 am plecat iar la drum ... la 15:30 am iesit de pe A1 (pina aici totu' a fost ok ... cu exceptia unor semafoare in prima portiune de pe Valea Oltului).
Surpriza a venit la centura k-k-pitalei - coloana de intrare pe centura se intindea exagerat de mult pe autostrada ... am incercat s-o evitam trecind podu' de la Mobexpert - am intors imediat dupa ce am trecut podu', l-am trecut in sens invers si am facut dreapta ... am ajuns imediat la centura cu intentia de a face stinga spre partea de nord a centurii dar aici ne-a intimpinat o coloana de TIR-uri in care parea imposibil sa ne incadram asa ca am hotarit sa facem dreapta spre partea de sud a centurii. Ideea a fost buna - la intersectia cu drumu' spre Domnesti era un politist care dirija circulatia asa ca am trecut rapid si dupa o mica gituiala la intersectia cu Soseaua Oltenitei am ajuns pe A2 la 16:15 iar la 17:40 a intrat in Constanta (sper ca radaru' ala de la km 33 n-a remarcat cu ce viteza mergeam ...).
PS - noapte buna de la Mamaia
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1338
Scris 11 iunie 2014 - 02:41
De pe centura eu a trebuit sa ies, vineri, la Voluntari, inainte era "bocna". Am luat'o dup'aia din Afumati spre Ganeasa - Pasarea - Branesti si Fundulea am revenit pe A2. Chiar si asa sigur am iesit mult mai rapid decat dac'as fi ramas pe centura.
Azi am iesit din Buc pe sos Oltenitei in centura si, desi aveam prioritate, se facuse un pic de coada. La fel am mai prins un dop si la intersectia cu Soseaua Leordeni, dar macar pe A2 m'am putut desfasura ... nu am dat de nici un radar.
Cel de la km 33-34 era semnalizat pe grupul de radare si ieri pe FB, insa eu nu l'am prins (cred ca in jur de ora 11 am trecut spre Cta p'acolo)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1339
Scris 14 noiembrie 2014 - 02:27
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1340
Scris 18 aprilie 2015 - 10:42
A10 Sebes - Turda
Status pe sectiuni:
Lot 1 - Sebes-Alba Iulia (nord):
km 0+000-km 17+000 | Impresa Pizzarotti
Lot 2 - Alba Iulia (nord)-Aiud:
km 17+000-km 41+250 | Aktor-Euroconstruct
Lot 3 - Aiud-Decea:
km 41+250-km 53+700 | Tirrena Scavi
Lot 4 - Decea-Turda (A3):
km 53+700-km 70+000 | Porr
Total: 70 km
In acest moment se lucreaza pe toate cele 4 loturi
https://www.youtube.com/watch?v=eWv21PXR8QM
A1 Bucuresti - Nadlac
Lugoj - Deva
Lot 2: km 27+472-km 56+220 | Constructor: Salini-Secol > se lucreaza slabut pana acum
Lot 3: km 56+220-km 77+361 | Constructor: Comsa-Teloxim-Aldesa-Arcadis > se lucreaza slabut pana acum
Lot 4: km 77+361-km 99+500 | Constructor: UMB-Tehnostrade > se lucreaza foarte bine, UMB fiind unul din putinii constructori romani seriosi si cu forta logistica mare !
Probabil lot 4 va fi gata in 1an iar lot 2 si 3 vor fi ultimele loturi ce vor inchide A1 Nadlac - Sibiu. Cei 2 constructori lucreaza slabut si in plus a aparut ulterior si obligatia de a executa ecoducte pentru animalele salbatice. Ecoductele se liciteaza separat ! Eu estimez un 2017 pentru aceste 2 loturi si o autostrada completa de la Sibiu la Budapesta !
Timisoara - Lugoj
Lot 2: km 54+000-km 79+625 | Constructor: Tirrena Scavi > se lucreaza binisor si posibil sa fie gata spre sfarsitul anului, facand legatura intre Timisoara si lotul 1 Timisoara - Lugoj deja operational. Astfel, la sfarsitul acestui an ar trebui sa avem continuu de la Mako la Lugoj.
Nadlac - Arad
Lot 2: km 22+248–km 38+882 | Astaldi (re-atribuit) > este aproape gata si se estimeaza ca va fi dat in folosinta anul acesta in iulie - august impreuna cu bucata ungurilor Mako - Nadlac. Astfel vom avea autostrada neintrerupta Mako - Nadlac - Arad - Timisoara.
Lugoj - Deva lot 2 si 3 > https://www.youtube....h?v=bX4DNfxuBxg
Lugoj - Deva lot 4 > https://www.youtube....h?v=aviQ9kVzoi0
Timisoara - Lugoj lot 2 > https://www.youtube....h?v=sLU_iglJ4E8
Filmare de la Mako la Arad de anul trecut > https://www.youtube....h?v=IPw3x5DOqSg
PS : Fata de varianta veche, pe Deva - Orastie - Sibiu se economiseste deja aproximativ 1 ora (cronometrat de mine la mers cu viteze limita legale). Din vara se vor economisi inca 30-40min pe Arad - Mako iar din iarna, odata cu deschiderea lot 2 Timisoara - Lugoj, va deveni mai rentabil ca de la Deva sa o luam spre Timisoara in loc de vechiul DN spre Arad ! In 2017 cand se inchide A1 de la Sibiu la Nadlac, probabil se vor putea face aproximativ 5-6 ore de la Bucuresti la Nadlac fata de 8-9 ore acum !
#1341
Scris 19 aprilie 2015 - 11:12
Bun asa. Totusi, anul asta pe unde e mai rentabil sa iesim din tara (intr-o prima faza, voi avea de facut un drum la Arad in iulie)? Tot pe drumul vechi Bucuresti-Sibiu-Deva-Arad?
Sau deja sa renteaza Deva-Timisoara-Arad?
Ahhh...si bine ai revenit, Nae! :-*
Ne era dor de posturile tale, chiar daca uneori ne mananca invidia la ce faci tu cu GTI-ul ala.
#1342
Scris 19 aprilie 2015 - 01:49
Cred ca cel mai repede ajungi pe Craiova - DTS - Timisoara ! Abia din iarna o sa devina mai rapid cu autostrada
Ca sa fie mai clar o sa postez intreaga A1 de pe forumul peundemerg.ro
Status pe sectiuni:
1. Nadlac-Arad:
Lot 1: km 0+000-km 22+248 | operational din 19.12.2014
Lot 2: km 22+248–km 38+882 | Astaldi (re-atribuit) > gata in iulie - august impreuna cu Mako - Nadlac de la unguri
In total: 38,88 km.
2. Arad-Timisoara:
operational 17.12.2011, Arad bypass operational full profile din 06.06.2012
In total: 44,5 km.
3. Timisoara-Lugoj:
Lot 1: km 44+500-km 54+000 | operational din 23.10.2012
Lot 2: km 54+000-km 79+625 | Constructor: Tirrena Scavi > poate fi gata in decembrie 2015 si uneste lot 1 Timisoara - Lugoj cu lot 1 Lugoj - Deva
In total: 35,12 km.
4. Lugoj-Deva:
Lot 1: km 0+000-km 27+472 | operational din 23.12.2013 (intre nod A6 si Sanovita NU se circula, desi segmentul e finalizat
Lot 2: km 27+472-km 56+220 | Constructor: Salini-Secol > se lucreaza slabut, probabil gata in 2017
Lot 3: km 56+220-km 77+361 | Constructor: Comsa-Teloxim-Aldesa-Arcadis > se lucreaza slabut, probabil gata in 2017
Lot 4: km 77+361-km 99+500 | Constructor: UMB-Tehnostrade > se lucreaza in forta si poate fi gata in 12-15luni
In total: 99,5 km.
5. Deva-Orastie:
Deva-Simeria: 14,8 km, operational din 21.12.2012
Simeria-Orastie: 18 km, operational din 30.05.2013
In total: 32,8 km.
6. Orastie-Sibiu:
Lot 1: km 0+000-km 24+110 | operational din 19.12.2013
Lot 2: km 24+110-km 43+855 | operational din 19.12.2013
Lot 3: km 43+855-km 65+965 | operational din 14.11.2014
Lot 4: km 65+965-km 82+070 | operational din 19.12.2013
In total: 82,07 km.
7. Sibiu bypass:
operational
In total: 17,56 km.
8. Sibiu-Pitesti:
nelicitat inca, ultimele stiri arata ca segmentul va avea finantare europeana, finalizare in jur de 2020
In total: 116,6 km.
9. Pitesti-Bucuresti:
operational
In total: 109,66 km.
----------------------------------------------------------------
TOTAL
- lungime totala: 576,13 km
- operational: 345,81 km
PS : Intru mai rar si prefer sa vorbesc strict la obiect pe unde am ceva de spus
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 19 aprilie 2015 - 01:59
#1343
Scris 19 aprilie 2015 - 02:55
PS : Fata de varianta veche, pe Deva - Orastie - Sibiu se economiseste deja aproximativ 1 ora
Buna gluma asta cu economia de "aproximativ 1 ora" ... se pare ca n-ai prea mers pe "varianta veche"
PS - marti poimiine inaugurez si eu "Lot 3: km 43+855-km 65+965"* in drumu' spre celalalt capat de tara.
* banuiesc ca asta e ultima bucata data in folosinta din Deva - Sibiu.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1344
Scris 20 aprilie 2015 - 08:48
Nu stiu despre ce gluma vorbesti tu dar eu vorbesc tocmai in cunostinta de cauza dupa ce am cronometrat cu mana mea. Problema e ca pe DN traficul e diferit in functie de zi si ora ! Autostrada se parcurge in aproximativ 1h (132km cu tot cu centura Sibiu) iar pe DN eu am facut cam 2h de la Petrom Inainte de intrarea in Sibiu si pana la Deva.
Citat de pe forumul mentionat mai sus > "Ieri (sâmbăta), am parcurs Nadlac - Arad. Se lucra susținut in ambele puncte (nod Pecica si nod centura Arad). Nodul de pe centura Arad este aproape finalizat, ieri nivelau terenul aflat intre bretele. La Pecica au finalizat traversarea pasajului CF si au si asfaltat partea stânga, direcția spre Arad. Se lucrează susținut si la punctul de frontiera."
Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 20 aprilie 2015 - 08:49
#1345
Scris 20 aprilie 2015 - 09:33
corect !pe DN traficul e diferit in functie de zi si ora
Pe sensu' Sibiu - Deva "petromu'" ala ar cam fi la iesirea din Sibiu (sper ca nu incurc lucrurile ... de cind cu centura am ocolit Sibiu' asa ca amintirile sint cam vechi). In ce interval orar ai reusit performanta ?pe DN eu am facut cam 2h de la Petrom Inainte de intrarea in Sibiu si pana la Deva
Voiam sa zic, in felu' meu, ca 1 ora se cistiga doar din centura de ocolire a Sibiului.Nu stiu despre ce gluma vorbesti tu
PS - de ar avea si mindra noastra (cuvant urat)-pitala o centura precum cea a Sibiului ... ar fi de ris nu de plins cum e acum ...
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 20 aprilie 2015 - 09:34
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1346
Scris 22 aprilie 2015 - 06:30
Ma refeream la Petromul dinspre sud, unde se bifurca drumul care o ia spre Valcea si cel care se duce spre Brasov. Nu mai stiu intervalul orar. Cand am zis o ora, m-am referit de fapt dpar la bucata de dupa centura Sibiului. Nici nu-mi mai aduc aminte cum era inainte de centura Sibiului dar intr-adevar, daca o luam si pe aia in calcul, probabil sunt aproape 2 ore diferenta (fata de acum multi ani cand o luam prin oras) ! La Bucuresti e jale si nici nu se intrevede nimic inca. Idiotii astia inca se chinuie sa largeasca centura la 2 benzi dupa ce au permis sa se construiasca chiar pe marginea drumului fara sa se gandeasca cineva la viitor si sa ceara retrageri fata de sosea !
Au tot incercat ei saracii dar pana la urma s-a ajuns unde oamenii cu cap stiau ca o sa se ajunga > http://www.oradesibi...-sibiu-pitesti/
#1347
Scris 22 aprilie 2015 - 07:23
La 11:35 am intrat pe autostrada si la 12:40 am iesit dincolo de Sibiu ... singuru' loc cu "probleme" fiind in ultima portiune inaugurata unde se circula pe cite o banda din cauza unor lucrari.
Pe centura la Bucuresti am intrat pe la 16:15 si ne-a trebuit cam o ora si 20 minute ca sa iesim in partea cealalta.
PS - salutari de la Mamaia
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 22 aprilie 2015 - 07:23
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1348
Scris 23 aprilie 2015 - 01:27
Bucata cu probleme este zona de la Aciliu unde is alunecari de teren dintotdeauna. Baietii, ca sa iasa mai ieftin in stilul caracteristic, au evitat cu eleganta tunelul si au facut niste deblee imense intr-un teren in care nici un om cu ceva minte n-ar face asa ceva. In afara de faptul ca au macelarit padurea in zona (pentru alte tari din nord - vest asa ceva se cheama dezastru ecologic), vom avea mereu probleme acolo pentru ca acele dealuri cu plan de ruptura extrem de adanc nu se pot stabiliza pe cai conventionale iar zidurile de sprijin pentru deblee o iau la vale cu tot cu drum !
PS : Distractie placuta la Mamaia !
#1349
Scris 24 aprilie 2015 - 07:33
La 11:35 am intrat pe autostrada si la 12:40 am iesit dincolo de Sibiu ... singuru' loc cu "probleme" fiind in ultima portiune inaugurata unde se circula pe cite o banda din cauza unor lucrari.
Pe centura la Bucuresti am intrat pe la 16:15 si ne-a trebuit cam o ora si 20 minute ca sa iesim in partea cealalta.
PS - salutari de la Mamaia
Stai ca poate e prea dimineata sau nu pricep eu: la 11:35 ai intrat pe autostrada la Timisoara si la 12:40 ai iesit din Sibiu? WTF??? Esti sigur ca erai cu masina si nu te-ai uitat din avion?
#1350
Scris 24 aprilie 2015 - 08:05
autostrada la Timisoara
De unde dracu autostrada la Timisoara
E vorba de bucata de A1 dintre Deva si Sibiu
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi