Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Autostrazile din Romania


  • Please log in to reply
1395 replies to this topic

#1326 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 06 iunie 2014 - 07:00

Asta cred ca a pus piatra de temelie la o viitoare autostrada.
Tot la capitolul asta va zic si eu una buna: azi au asfaltat unii aici la mine la tara cam un sfert de strada moment in care si-au dat seama ca au gresit adresa. Colac peste pupaza li s-a defectat si utilajul care blocheaza acum o strada infundata.
  • 0

#1327 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 iunie 2014 - 08:53

N'am urmarit prea atent, doar am auzit ceva la radio ... Sibiu - Pitesti ar fi o prioritate la construire in momentul de fata?

Ce se stie despre bucata lipsa dintre Sebes si Sibiu?


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1328 rares_dan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 730 Mesaje:
Inregistrat: 12-mai 03
  • Location:Cluj-Napoca
  • Marca:RENAULT
  • Model:Koleos 2017
  • Motorizare:2.0dCi 175 CVT

Scris 06 iunie 2014 - 10:29

Sova de fiecare data da cate un interviu pomeneste tot de alta prioritate: mai zilele trecute zicea ca se apuca la Tg. Mures - Piatra Neamt si ca primii bani din acciza merg in Cluj - Suplacu de Barcau. La momentul ala nu stia ca in aprilie vanzarile de carburanti au scazut cu 16%. Si nici nu are cunostinta de studiul UNTRR care spune ca o scadere a pietei de carburant cu 13.5% anuleaza efectul dorit al accizei.  :excl:  :lol:


  • 0

#1329 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 06 iunie 2014 - 11:56

Da, citisem statisticile alea conform carora statul a cam luat o mare muee cu acciza


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1330 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 08 iunie 2014 - 12:16

 Exista insa varianta de ocolire, cand se termina coloana din fata te bagi cu tupeu si faci stanga pe langa cimitir si apoi prin sat si se iese aproape de giratoriu.

Inainte de a citi asta planuisem sa ocolesc prin Vinț ... apoi m-am uitat pe harta si parea ok varianta asta "pe langa cimitir" ... La fata locului a fost putin altfel - am ajuns la punctu' in care puteam sa fac "stanga pe langa cimitir" da' starea drumului ce se vedea m-a facut sa renunt si sa merg pe drumu' principal, mai ales ca inca nu se vedea coloana la semafor ... am prins 2 semafoare (vreo 10' in total) ... deci pina la urma a fost ok.

Am plecat din Cluj vineri dupa prinz ... destul de aglomerat drumu' ... am mai prins si doua "dopuri" unu' inainte de Teius si unu' chiar in Teius cu niste TIR-uri care s-au defectat si blocau cite o banda :(

 


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1331 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 iunie 2014 - 02:10

Da, pana la intersectia celor 4 drumuri de dinainte de Ulita de Jos e drum de pamant, destul de denivelat, insa nimic de speriat (poate doar dupa ceva ploi mai serioase). Iar cand coloana incepe de la prima curba de dupa giratoriu, e de preferat drumul acela decat asteptarea pe european.

Sau varianta prin Vintu de Jos, tot e mai buna decat asteptarea pe european intr'o zi aglomerata

Oricum, la cum se vedea treaba, nu or sa termine f curand lucrarile


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1332 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 08 iunie 2014 - 03:14

Da, pana la intersectia celor 4 drumuri de dinainte de Ulita de Jos e drum de pamant, destul de denivelat, insa nimic de speriat

Nu stiu tu cu ce masina ai fost ... da' eu cu Skoda Superb Typ 3U am preferat sa merg pe asfalt ;)


Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 08 iunie 2014 - 03:16

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1333 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 iunie 2014 - 04:27

Eram cu Foresterul, insa in fata mea era un 307 si nu a avut nici o problema. Cand am zis denivelat insemna ca nu poti merge cu viteza, nu ca faci offroad ;)


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1334 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 08 iunie 2014 - 05:38

Eram cu Foresterul

Cine are ... are ;)

 

nu ca faci offroad

  E a doua oara cind conduc Superbu' asta ... Prima data a fost anu' trecut cam tot pe vremea asta si tot un drum de Cluj ... undeva in zona asta m-am trezit cu doua pietre in parbriz (si era drum asfaltat ok, ca in palma as putea spune) ... s-a fisurat in 2 locuri in partea de linga plafon ... a tinut fara probleme pina la Cluj si inapoi acasa ... (parbrizu' a fost schimbat pe CASCO ... da' eu tot suparat am fost pe situatie).


Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 08 iunie 2014 - 05:40

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1335 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 iunie 2014 - 06:38

E a doua oara cind conduc Superbu' asta ... Prima data a fost anu' trecut cam tot pe vremea asta si tot un drum de Cluj ... undeva in zona asta m-am trezit cu doua pietre in parbriz (si era drum asfaltat ok, ca in palma as putea spune) ... s-a fisurat in 2 locuri in partea de linga plafon ... a tinut fara probleme pina la Cluj si inapoi acasa ... (parbrizu' a fost schimbat pe CASCO ... da' eu tot suparat am fost pe situatie).

 

cand se intampla, se intampla :)


  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1336 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 08 iunie 2014 - 10:19

se intampla :)

shit happens :lol:

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 08 iunie 2014 - 10:19

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1337 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 10 iunie 2014 - 11:07

Sint curios cind o sa se termine bucatile Traian Vuia - Deva

Se pare ca incepe sa se miste ceva ... a aparut o "organizare de santier" pe undeva prin zona asta ...

 

Am plecat din Timisoara la 7:45 ... am ajuns la Deva la 9:30 ... la 10:15 am plecat iar la drum ... la 15:30 am iesit de pe A1 (pina aici totu' a fost ok ... cu exceptia unor semafoare in prima portiune de pe Valea Oltului).

Surpriza a venit la centura k-k-pitalei - coloana de intrare pe centura se intindea exagerat de mult pe autostrada ... am incercat s-o evitam trecind podu' de la Mobexpert - am intors imediat dupa ce am trecut podu', l-am trecut in sens invers si am facut dreapta ... am ajuns imediat la centura cu intentia de a face stinga spre partea de nord a centurii dar aici ne-a intimpinat o coloana de TIR-uri in care parea imposibil sa ne incadram asa ca am hotarit sa facem dreapta spre partea de sud a centurii. Ideea a fost buna - la intersectia cu drumu' spre Domnesti era un politist care dirija circulatia asa ca am trecut rapid si dupa o mica gituiala la intersectia cu Soseaua Oltenitei am ajuns pe A2 la 16:15 iar la 17:40 a intrat in Constanta (sper ca radaru' ala de la km 33 n-a remarcat cu ce viteza mergeam ...).

 

PS - noapte buna de la Mamaia ;)


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1338 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 11 iunie 2014 - 02:41

De pe centura eu a trebuit sa ies, vineri, la Voluntari, inainte era "bocna". Am luat'o dup'aia din Afumati spre Ganeasa - Pasarea - Branesti si Fundulea am revenit pe A2. Chiar si asa sigur am iesit mult mai rapid decat dac'as fi ramas pe centura.

 

Azi am iesit din Buc pe sos Oltenitei in centura si, desi aveam prioritate, se facuse un pic de coada. La fel am mai prins un dop si la intersectia cu Soseaua Leordeni, dar macar pe A2 m'am putut desfasura ... nu am dat de nici un radar.

Cel de la km 33-34 era semnalizat pe grupul de radare si ieri pe FB, insa eu nu l'am prins (cred ca in jur de ora 11 am trecut spre Cta p'acolo)


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#1339 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 14 noiembrie 2014 - 02:27

Se deschide circulaţia pe autostrada Sibiu - Deva. Încep lucrările pe Sebeş - Turda
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1340 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 18 aprilie 2015 - 10:42

A10 Sebes - Turda

 

Status pe sectiuni:

Lot 1 - Sebes-Alba Iulia (nord):
km 0+000-km 17+000 | Impresa Pizzarotti

Lot 2 - Alba Iulia (nord)-Aiud:
km 17+000-km 41+250 | Aktor-Euroconstruct

Lot 3 - Aiud-Decea:
km 41+250-km 53+700 | Tirrena Scavi

Lot 4 - Decea-Turda (A3):
km 53+700-km 70+000 | Porr

Total: 70 km

 

In acest moment se lucreaza pe toate cele 4 loturi

 

https://www.youtube.com/watch?v=eWv21PXR8QM

 

A1 Bucuresti - Nadlac

 

Lugoj - Deva

 

Lot 2: km 27+472-km 56+220 | Constructor: Salini-Secol > se lucreaza slabut pana acum

Lot 3: km 56+220-km 77+361 | Constructor: Comsa-Teloxim-Aldesa-Arcadis > se lucreaza slabut pana acum

Lot 4: km 77+361-km 99+500 | Constructor: UMB-Tehnostrade > se lucreaza foarte bine, UMB fiind unul din putinii constructori romani seriosi si cu forta logistica mare !

 

Probabil lot 4 va fi gata in 1an iar lot 2 si 3 vor fi ultimele loturi ce vor inchide A1 Nadlac - Sibiu. Cei 2 constructori lucreaza slabut si in plus a aparut ulterior si obligatia de a executa ecoducte pentru animalele salbatice. Ecoductele se liciteaza separat ! Eu estimez un 2017 pentru aceste 2 loturi si o autostrada completa de la Sibiu la Budapesta !

 

Timisoara - Lugoj

 

Lot 2: km 54+000-km 79+625 | Constructor: Tirrena Scavi > se lucreaza binisor si posibil sa fie gata spre sfarsitul anului, facand legatura intre Timisoara si lotul 1 Timisoara - Lugoj deja operational. Astfel, la sfarsitul acestui an ar trebui sa avem continuu de la Mako la Lugoj.

 

Nadlac - Arad

 

Lot 2: km 22+248–km 38+882 | Astaldi (re-atribuit) > este aproape gata si se estimeaza ca va fi dat in folosinta anul acesta in iulie - august impreuna cu bucata ungurilor Mako - Nadlac. Astfel vom avea autostrada neintrerupta Mako - Nadlac - Arad - Timisoara.

 

 

 

Lugoj - Deva lot 2 si 3 > https://www.youtube....h?v=bX4DNfxuBxg

 

Lugoj - Deva lot 4 > https://www.youtube....h?v=aviQ9kVzoi0

 

Timisoara - Lugoj lot 2 > https://www.youtube....h?v=sLU_iglJ4E8

 

Filmare de la Mako la Arad de anul trecut > https://www.youtube....h?v=IPw3x5DOqSg

 

PS : Fata de varianta veche, pe Deva - Orastie - Sibiu se economiseste deja aproximativ 1 ora (cronometrat de mine la mers cu viteze limita legale). Din vara se vor economisi inca 30-40min pe Arad - Mako iar din iarna, odata cu deschiderea lot 2 Timisoara - Lugoj, va deveni mai rentabil ca de la Deva sa o luam spre Timisoara in loc de vechiul DN spre Arad ! In 2017 cand se inchide A1 de la Sibiu la Nadlac, probabil se vor putea face aproximativ 5-6 ore de la Bucuresti la Nadlac fata de 8-9 ore acum !


  • 1

#1341 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 19 aprilie 2015 - 11:12

Bun asa. Totusi, anul asta pe unde e mai rentabil sa iesim din tara (intr-o prima faza, voi avea de facut un drum la Arad in iulie)? Tot pe drumul vechi Bucuresti-Sibiu-Deva-Arad?

Sau deja sa renteaza Deva-Timisoara-Arad?

 

Ahhh...si bine ai revenit, Nae! :-*

Ne era dor de posturile tale, chiar daca uneori ne mananca invidia la ce faci tu cu GTI-ul ala. :P


  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#1342 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 19 aprilie 2015 - 01:49

Cred ca cel mai repede ajungi pe Craiova - DTS - Timisoara ! Abia din iarna o sa devina mai rapid cu autostrada

 

Ca sa fie mai clar o sa postez intreaga A1 de pe forumul peundemerg.ro

 

Status pe sectiuni:

1. Nadlac-Arad:

Lot 1: km 0+000-km 22+248 | operational din 19.12.2014
Lot 2: km 22+248–km 38+882 | Astaldi (re-atribuit) > gata in iulie - august impreuna cu Mako - Nadlac de la unguri

In total: 38,88 km.

 

2. Arad-Timisoara:

operational 17.12.2011, Arad bypass operational full profile din 06.06.2012

In total: 44,5 km.

 

3. Timisoara-Lugoj:

Lot 1: km 44+500-km 54+000 | operational din 23.10.2012
Lot 2: km 54+000-km 79+625 | Constructor: Tirrena Scavi > poate fi gata in decembrie 2015 si uneste lot 1 Timisoara - Lugoj cu lot 1 Lugoj - Deva

In total: 35,12 km.

 

4. Lugoj-Deva:

Lot 1: km 0+000-km 27+472 | operational din 23.12.2013 (intre nod A6 si Sanovita NU se circula, desi segmentul e finalizat
Lot 2: km 27+472-km 56+220 | Constructor: Salini-Secol > se lucreaza slabut, probabil gata in 2017
Lot 3: km 56+220-km 77+361 | Constructor: Comsa-Teloxim-Aldesa-Arcadis > se lucreaza slabut, probabil gata in 2017 
Lot 4: km 77+361-km 99+500 | Constructor: UMB-Tehnostrade > se lucreaza in forta si poate fi gata in 12-15luni

In total: 99,5 km.

 

5. Deva-Orastie:

Deva-Simeria: 14,8 km, operational din 21.12.2012
Simeria-Orastie: 18 km, operational din 30.05.2013

In total: 32,8 km.

 

6. Orastie-Sibiu:

Lot 1: km 0+000-km 24+110 | operational din 19.12.2013
Lot 2: km 24+110-km 43+855 | operational din 19.12.2013
Lot 3: km 43+855-km 65+965 | operational din 14.11.2014
Lot 4: km 65+965-km 82+070 | operational din 19.12.2013

In total: 82,07 km.

 

7. Sibiu bypass:

operational

In total: 17,56 km.

 

8. Sibiu-Pitesti:

nelicitat inca, ultimele stiri arata ca segmentul va avea finantare europeana, finalizare in jur de 2020

In total: 116,6 km.

 

9. Pitesti-Bucuresti:

operational

In total: 109,66 km.

----------------------------------------------------------------
TOTAL
- lungime totala: 576,13 km
- operational: 345,81 km

 

PS : Intru mai rar si prefer sa vorbesc strict la obiect pe unde am ceva de spus :)


Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 19 aprilie 2015 - 01:59

  • 1

#1343 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 19 aprilie 2015 - 02:55

PS : Fata de varianta veche, pe Deva - Orastie - Sibiu se economiseste deja aproximativ 1 ora

Buna gluma asta cu economia de "aproximativ 1 ora" ... se pare ca n-ai prea mers pe "varianta veche" ;)

 

PS - marti poimiine inaugurez si eu "Lot 3: km 43+855-km 65+965"* in drumu' spre celalalt capat de tara.

 

* banuiesc ca asta e ultima bucata data in folosinta din Deva - Sibiu.


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1344 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 20 aprilie 2015 - 08:48

Nu stiu despre ce gluma vorbesti tu dar eu vorbesc tocmai in cunostinta de cauza dupa ce am cronometrat cu mana mea. Problema e ca pe DN traficul e diferit in functie de zi si ora ! Autostrada se parcurge in aproximativ 1h (132km cu tot cu centura Sibiu) iar pe DN eu am facut cam 2h de la Petrom Inainte de intrarea in Sibiu si pana la Deva.

 

Citat de pe forumul mentionat mai sus > "Ieri (sâmbăta), am parcurs Nadlac - Arad. Se lucra susținut in ambele puncte (nod Pecica si nod centura Arad). Nodul de pe centura Arad este aproape finalizat, ieri nivelau terenul aflat intre bretele. La Pecica au finalizat traversarea pasajului CF si au si asfaltat partea stânga, direcția spre Arad. Se lucrează susținut si la punctul de frontiera."


Aceasta postare a fost editata de Fuscobal: 20 aprilie 2015 - 08:49

  • 0

#1345 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 20 aprilie 2015 - 09:33

pe DN traficul e diferit in functie de zi si ora

corect !
 

pe DN eu am facut cam 2h de la Petrom Inainte de intrarea in Sibiu si pana la Deva

Pe sensu' Sibiu - Deva "petromu'" ala ar cam fi la iesirea din Sibiu (sper ca nu incurc lucrurile ... de cind cu centura am ocolit Sibiu' asa ca amintirile sint cam vechi). In ce interval orar ai reusit performanta ?
 

Nu stiu despre ce gluma vorbesti tu

Voiam sa zic, in felu' meu, ca 1 ora se cistiga doar din centura de ocolire a Sibiului.
PS - de ar avea si mindra noastra (cuvant urat)-pitala o centura precum cea a Sibiului ... ar fi de ris nu de plins cum e acum ...

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 20 aprilie 2015 - 09:34

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1346 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 22 aprilie 2015 - 06:30

Ma refeream la Petromul dinspre sud, unde se bifurca drumul care o ia spre Valcea si cel care se duce spre Brasov. Nu mai stiu intervalul orar. Cand am zis o ora, m-am referit de fapt dpar la bucata de dupa centura Sibiului. Nici nu-mi mai aduc aminte cum era inainte de centura Sibiului dar intr-adevar, daca o luam si pe aia in calcul, probabil sunt aproape 2 ore diferenta (fata de acum multi ani cand o luam prin oras) ! La Bucuresti e jale si nici nu se intrevede nimic inca. Idiotii astia inca se chinuie sa largeasca centura la 2 benzi dupa ce au permis sa se construiasca chiar pe marginea drumului fara sa se gandeasca cineva la viitor si sa ceara retrageri fata de sosea !


Au tot incercat ei saracii dar pana la urma s-a ajuns unde oamenii cu cap stiau ca o sa se ajunga > http://www.oradesibi...-sibiu-pitesti/


  • 0

#1347 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 22 aprilie 2015 - 07:23

La 11:35 am intrat pe autostrada si la 12:40 am iesit dincolo de Sibiu ... singuru' loc cu "probleme" fiind in ultima portiune inaugurata unde se circula pe cite o banda din cauza unor lucrari.

Pe centura la Bucuresti am intrat pe la 16:15 si ne-a trebuit cam o ora si 20 minute ca sa iesim in partea cealalta.

 

PS - salutari de la Mamaia ;)


Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 22 aprilie 2015 - 07:23

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1348 Fuscobal

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 368 Mesaje:
Inregistrat: 20-februarie 03
  • Location:PLOIESTI, BUCURESTI
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf V, Polo 6R
  • Motorizare:GTI, GTI

Scris 23 aprilie 2015 - 01:27

Bucata cu probleme este zona de la Aciliu unde is alunecari de teren dintotdeauna. Baietii, ca sa iasa mai ieftin in stilul caracteristic, au evitat cu eleganta tunelul si au facut niste deblee imense intr-un teren in care nici un om cu ceva minte n-ar face asa ceva. In afara de faptul ca au macelarit padurea in zona (pentru alte tari din nord - vest asa ceva se cheama dezastru ecologic), vom avea mereu probleme acolo pentru ca acele dealuri cu plan de ruptura extrem de adanc nu se pot stabiliza pe cai conventionale iar zidurile de sprijin pentru deblee o iau la vale cu tot cu drum !

 

PS : Distractie placuta la Mamaia ! 


  • 0

#1349 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 24 aprilie 2015 - 07:33

La 11:35 am intrat pe autostrada si la 12:40 am iesit dincolo de Sibiu ... singuru' loc cu "probleme" fiind in ultima portiune inaugurata unde se circula pe cite o banda din cauza unor lucrari.

Pe centura la Bucuresti am intrat pe la 16:15 si ne-a trebuit cam o ora si 20 minute ca sa iesim in partea cealalta.

 

PS - salutari de la Mamaia ;)

Stai ca poate e prea dimineata sau nu pricep eu: la 11:35 ai intrat pe autostrada la Timisoara si la 12:40 ai iesit din Sibiu? WTF??? Esti sigur ca erai cu masina si nu te-ai uitat din avion?


  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#1350 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 24 aprilie 2015 - 08:05

 autostrada la Timisoara

De unde dracu autostrada la Timisoara :P

 

E vorba de bucata de A1 dintre Deva si Sibiu ;)


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi