Hai ma, pui la indoiala calculele d-nei boiangiul ?
Ah, acuma am vazut ca aia zic de niste standarde de cost. Nu cred ca e foarte relevant.
Pe mine practic nu ma intereseaza decat sa se faca Bors-Bucuresti. Evident, nu prin Sibiu.
Scris 15 noiembrie 2013 - 10:42
Hai ma, pui la indoiala calculele d-nei boiangiul ?
Ah, acuma am vazut ca aia zic de niste standarde de cost. Nu cred ca e foarte relevant.
Pe mine practic nu ma intereseaza decat sa se faca Bors-Bucuresti. Evident, nu prin Sibiu.
Scris 18 noiembrie 2013 - 10:43
Primul tronson al autostrăzii Lugoj-Deva este gata, dar nu poate fi dat în folosinţă din cauza lipsei căilor de acces. Singurii care se „bucură” deja de pe urma finalizării şoselei de mare viteză sunt hoţii, care au început să fure din materialele rămase şi chiar din gardul de protecţie.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 18 noiembrie 2013 - 12:31
Cel mai dureros e sa avem prin 2015 autostrada de la Nadlac la Sibiu si apoi de la Pitesti la Constanta(pana atunci poate reusesc sa faca inca 15-20 km din CB nord la regim de 2 benzi/sens) si sa ne kkm pe noi pentru 100 km(din care intradevar dificil de realizat doar jumatate).
Scris 18 noiembrie 2013 - 03:40
Pe mine nu ma intereseaza. Eu vreau autostrada de la Tg Mures la Constanta, via Brasov.
Ce sa fac eu cu autostrada de la Pitesti la Sibiu ? Sau de la Lugoj la Sibiu ??
Ah, si de la Cluj la Oradea, normal.
Scris 18 noiembrie 2013 - 05:18
Eu vreau autostrada de la Tg Mures la Constanta
Ce sa fac eu cu autostrada de la Pitesti la Sibiu ? Sau de la Lugoj la Sibiu
Da' cu aia "de la Tg Mures la Constanta" ce draq faci ??? ... daca ziceai "Bistrita - Berlin" te intelegeam ... da' asa
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 18 noiembrie 2013 - 05:22
A gresit si el...nu-i mai scoateti atat ochii...a vrut sa scrie Bistrita - Giurgiu...
Scris 18 noiembrie 2013 - 05:23
Tu in mod normal pana la mare pe o ipotetica autostrada A3 care sa treaca pe langa Tg. Mures - A2 ai avea in 650-700 km. Via Cluj Napoca(centura est) - Turda - ipoteticul drum expres pana la Alba Iulia - A1 - A2 ar fi undeva la 750 km. Maxim 100 km in plus pentru tine si o mana de oameni din jud. Bistrita. In rest toate judetele din N(MM, SM, SJ - peste 1 milion vs. 300k oameni) ar beneficia mai mult de pe urma unei autostrazi neintrerupte de la Alba Iulia la Constanta via Sibiu - Pitesti.
Si eu as vrea sa ma urc pe autostrada aici, de pe capatul ei, la 3 km de casa si sa merg neintrerupt numai pe astfel de drumuri pana in Lisabona. Constientizez insa ca ungurii nu au facut si nici nu cred ca vor face curand autostrada de la Bors la Debrece(cel mai scurt tronson de legatura cu o autostrada existenta) si ca noua ne va fi foarte greu daca nu imposibil sa mai facem ceva cu tronsonul de ja inceput Bors - Suplacu de Barcau sau Suplacu de Barcau - Cluj care nici nu stiu daca e gata ca si proiect. Trag nadejde doar de un Cluj - Mihaiesti ca parte a inelului de ocolire a municipiului.
Scris 18 noiembrie 2013 - 05:32
Ma, da' egoisti mai sunteti voi, ardelenii...numa la pielea voastra va ganditi..
Dar cu Moldova ce facem? Era vorba de ceva Tg Mures-Iasi, ba chiar intr-o vreme se vorbea si de Bucuresti-Siret.
Au lasat-o de oaie cu totii...barronii de Bacau si Neamt ce fac? Ahhh...gata...stiu: si-au luat elicoptere.
Scris 18 noiembrie 2013 - 06:35
Eu ma declar multumit - de la mine de la tara pina la Ieuropa sint exact 98,7 km, 1 oră 32 de minute ... Nu sint ei pe autostrada ... da' asta sa fie singuru' meu necaz
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 18 noiembrie 2013 - 06:53
A gresit si el...nu-i mai scoateti atat ochii...a vrut sa scrie Bistrita - Giurgiu...
asia e bine.
Tu in mod normal pana la mare pe o ipotetica autostrada A3 care sa treaca pe langa Tg. Mures - A2 ai avea in 650-700 km. Via Cluj Napoca(centura est) - Turda - ipoteticul drum expres pana la Alba Iulia - A1 - A2 ar fi undeva la 750 km. Maxim 100 km in plus pentru tine si o mana de oameni din jud. Bistrita.
Judetul BN, te rog. Si-am invatat de la dreptaci ca nu e bine sa-ti pese de altii.
Cat despre Suplacu - Bors, cica se inceraca ceva la anu.
(si la multi ani ?)
Scris 18 noiembrie 2013 - 10:52
Eu ma declar multumit - de la mine de la tara pina la Ieuropa sint exact 98,7 km, 1 oră 32 de minute ... Nu sint ei pe autostrada ... da' asta sa fie singuru' meu necaz
Iote...sta langa stadion!
Scris 22 noiembrie 2013 - 10:12
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 23 noiembrie 2013 - 08:28
Scris 23 noiembrie 2013 - 08:41
Pretul va fi probabil sub valoarea asta, de aia se face licitatie.
Ar fi interesant de stiut daca in pretul respectiv intra si plata pentru deposedari.
Daca centura aia a fost 140 milioane, de ce te miri ca o autostrada se ridica la atata ??
Stai sa vezi centura Bistritei, estimata la 175 milioane de euro, ce va trece prin...oras.
Autostrăzile – Am spus, într-adevăr, că România nu are nevoie de autostrăzi. Dar de unde aţi fi vrut să ştiu cum stau lucrurile? Nu uitaţi că, în 1999, eram de-abia a cincea oară ministrul Transporturilor.
liber la apreciat !
Scris 24 noiembrie 2013 - 10:31
Şoferii românii vor plăti o taxă pe autostradă de 3 euro pentru fiecare sută de kilometri, începând din 2017. Anunţul a fost făcut de Dan Şova, ministrul delegat pentru Departamentul Proiectelor de Infrastructură şi Investiţii Străine, la emisiunea „După 20 de ani”, difuzată duminică.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 25 noiembrie 2013 - 02:57
Cretini, daca ramane si acciza de 7 eurocenti in pretul benzinei. Ori/ori.
Scris 25 noiembrie 2013 - 12:12
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 13 februarie 2014 - 09:48
Saptamina trecuta de doua ori (luni tur si miercuri retur) si azi (doar tur) am am mers pe cele doua bucati de autostrada inaugurate in decembrie 2013 - de la Deva la Sebes Alba si de la Lugoj la Traian Vuia ... Sint curios cind o sa se termine bucatile Traian Vuia - Deva si Timisoara Lugoj ...
PS - salutari de la Kolozsvár ... ex Funar City
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 03 martie 2014 - 12:28
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 06 aprilie 2014 - 09:43
Bucureşti-Alexandria se află pe raportul cost/beneficiu în faţa tuturor", a declarat Şova care a explicat că este vorba despre raportul dintre costul construcţiei unei autostrăzi şi numărul de autovehicule ce trec pe acea autostradă. "Trec foarte multe autovehicule pe acolo", a adăugat el repede, precizând că aceste calculele au fost făcute de institutul de cercetări Cestrim.
... dat draqu Şova asta daca a ajuns la o asemenea concluzie
... mare oras mare si Alexandria asta ... merita cel putin o autostrada
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 26 aprilie 2014 - 11:15
Marti am mers prima data pe intreaga bucata de A1 de la Deva la Sibiu ...
Am plecat la 7:30 din Timisoara ... am ajuns la Deva la 9:30 si dupa o pauza de o ora am plecat iar la drum ... la 15:30 am intrat pe centura (cuvant urat)-pitalei ... la 16:10 am intrat pe A2 ... iar la 18:10 am intrat in Constanta.
PS - salutari de la Mamaia
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 27 aprilie 2014 - 08:15
Scris 27 aprilie 2014 - 10:12
Si Timisoara - Deva, 2h .
Asta e drumul.
Aceasta postare a fost editata de Monitor_R: 27 aprilie 2014 - 10:16
Scris 27 aprilie 2014 - 10:34
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi