Autostrazile din Romania
#1251
Scris 22 octombrie 2013 - 12:08
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1253
Scris 22 octombrie 2013 - 01:22
PS. In titlu era mai corec cu DECAT !
La o asa tema dezbatuta tu te legi de amanunte
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1254
Scris 01 noiembrie 2013 - 09:27
Este vorba despre lotul 1 din Autostrada Lugoj-Deva si loturile 1, 2 si 4 din Autostrada Orastie-Sibiu. Cu exceptia tronsonului 3, soferii care vor merge de la Deva la Sibiu vor merge numai pe autostrada, ocolind totodata Sebesul, cel mai aglomerat punct de pe traseu.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1255
Scris 08 noiembrie 2013 - 11:13
Autostrada Sibiu - Pitesti ar putea sa nu se mai faca decat dupa anul 2020, cel putin asa sustine Dan Sova, ministrul marilor proiecte care propune mutarea Coridorului IV pe ruta Sibiu - Brasov. Sova justifica schimbarea traseelor prin costul prea mare in cazul autostrazii Sibiu - Pitesti, desi 85% din fonduri vin de la Uniunea Europeana, iar autostrada in discutie este un proiect prioritar al UE si aflat si pe noul coridor Rin - Dunare.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1256
Scris 09 noiembrie 2013 - 07:04
Citisem un articol in care se spunea ca Sibiu - Pitesti ar costa atat de mult, incat nu va fi fezabil sa se faca.
#1257
Scris 09 noiembrie 2013 - 11:37
Sibiu - Pitesti ar costa atat de mult, incat nu va fi fezabil sa se faca.
Daaa ... sau altfel spus (inca) n-au gasit metoda sa fure suficient ... Draqu stie cum reusesc altii sa faca autostrazi ... de exemplu Croatia ...
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1258
Scris 09 noiembrie 2013 - 12:41
Adi draga, de ce tii mortis sa-mi strici buna dispozitie pe dimineata asta?
Croatia e una din tarile mele de suflet unde m-as duce again and again and again. Dar oamenii aia sunt facuti din alt aluat ca noi, din pacate.
Si tu, timisorean fiind, ar trebui sa stii ce ambitiosi sunt cei din fosta Yugoslavie. Ei nu stiu sa spuna nu unei provocari.
Autostrazile la ei si nu numai, sunt un adevarat spectacol...dar pe bani. De la Zagreb la Split cotizezi vreo 15 euro. Dar meritati pe deplin.
Deci, hai sa revenim la mamaliga noastra si sa incercam s-o inghitim asa cum e...CU COCOLOASHE.
#1259
Scris 09 noiembrie 2013 - 01:48
Daaa ... sau altfel spus (inca) n-au gasit metoda sa fure suficient ... Draqu stie cum reusesc altii sa faca autostrazi ... de exemplu Croatia ...
poi prietena ta boiangiu zicea ca costa 3,2 miliarde de euro, doar Pitesti -Sibiu. O fi mult, o fi putin...
#1260
Scris 09 noiembrie 2013 - 08:05
poi prietena ta boiangiu
Nu stiu de cine vorbesti
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1261
Scris 09 noiembrie 2013 - 08:28
a fost blind date ?
#1262
Scris 09 noiembrie 2013 - 11:34
desi vorbesti pe inteles ... eu nu te pot pricepe
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1263
Scris 10 noiembrie 2013 - 12:00
Fosta ministressa de la transporturi, Ancuta, Boagiu... mai citeste si tu politica, nu doar tricouri!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1264
Scris 10 noiembrie 2013 - 01:19
mai citeste si tu politica, nu doar tricouri!
Pe tricouri scrie muuult mai frumos decit se scrie prin politica
Si la citeva zeci de metri de pravalia unde am pozat tricou' asta isi avea pravalia Doctor fish spa ... da' nu cred ca oferea servicii precum cele de pe tricou
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 10 noiembrie 2013 - 01:19
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1265
Scris 10 noiembrie 2013 - 03:01
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1266
Scris 10 noiembrie 2013 - 05:24
Si tu, timisorean fiind, ar trebui sa stii ce ambitiosi sunt cei din fosta Yugoslavie.
Daaa ... stiu de ce se spune "cal verde si sirb cuminte inca nu s-au vazut"
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1267
Scris 10 noiembrie 2013 - 05:41
De la Zagreb la Split cotizezi vreo 15 euro.
Zagreb - Split ... n-am fost pe acolo ... doar Zagreb - Beograd si Vrgorak - Zagreb ... De costat a costat 60.93 lei bucata de la Zagreb pina la granita cu Serbia iar de acolo pina la Beograd inca 14.51 lei (treaba s-a intimplat in 26.08.2013) De la Vrgorak la Zagreb am mers cu escala / abatere la Plitvice si mi-e lene sa calculez acum cit a costat da' vad ca in ziua in care am facut drumu' Igalo - Slunj am dat 61.8 lei pe autostrada in Croatia.
... ieftin nu este ... da' nimic nu e gratis pe lumea asta ... trebuie sa-si recupereze si ei investitia.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1268
Scris 13 noiembrie 2013 - 11:30
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1269
Scris 13 noiembrie 2013 - 03:23
Actualmente autostrada asta nu exista. Care e dezastrul ?
#1270
Scris 13 noiembrie 2013 - 03:41
Care e dezastrul ?
Chiar dezastru nu e ... da' mi-a adus aminte de poza de mai jos - am facut-o pe E70 undeva intre Dr.Tr. Severin si Lugoj in 2008 cind se lansase Sandero (astea erau primele Sandero ce le vedeam "live"). Care E70 in vremea aia era de citiva ani in santier ... zeci de semafoare si portiuni de drum neasfaltate ... Cam in vremea aia cei de la Mercedes anuntasera ca vor construi fabrica la Kecskemét si nu in Romania asa cum circulau niste zvonuri ... Intrebare (evident retorica) - oare starea drumurilor ce pondere o fi avut in luarea deciziei de a nu face fabrica in Romania ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#1271
Scris 13 noiembrie 2013 - 03:44
Unde trebuiau aia de la mercedes sa construiasca fabrica ??
#1273
Scris 13 noiembrie 2013 - 04:04
Mda, n-ai raspuns la intrebare
Dupa cate stiu eu, zona era undeva in Timis, langa granita, deci starea drumurilor romanesti nu prea interesa in acest caz.
http://www.romaniali...-main_pic2.html
#1274
Scris 13 noiembrie 2013 - 08:01
Mda, n-ai raspuns la intrebare
Daca n-am dat raspunsu' asteptat de tine nu inseamna ca n-am raspuns la intrebare
Culisele celei mai mari investiţii ratate de România: "UZINA MERCEDES", mamutul de 1,2 miliarde euro
În linii mari, se poate spune că ungurii au câştigat această investiţie datorită seriozităţii, discreţiei, muncii. Povestea românească poate fi rezumată astfel: dezinteres, lăudăroşenie şi combinaţii cu persoane dubiose.
L-am întrebat pe Roberth ce a cântărit atât de greu în alegerea Daimler de a-şi amplasa fabrica la Kecskemet: „Nu este vorba numai de autostradă, nu este vorba numai de cum arată oraşul. Au venit aici şi au început să investigheze. Luni de zile au mers prin oraş deghizaţi în trecători oarecare. Străzile, magazinele, spitalul, şcolile, tot oraşul ni l-au controlat. Neanunţat. Priveau şcolile din afară. În spital intră cine vrea, că e un spital mare.Se uitau în curţile oamenilor ca să vadă cum trăiesc oamenii, în ce fel de case, cum arată curţile şi grădinile lor şi, văzând că au grădini organizate şi condiţii de trăit plăcute i s-au gândit că această bună gospodărire reprezintă fundamentul pentru o bună cultură a muncii de calitate. Au fost mulţumiţi şi de felul în care relaţionăm unii cu alţii, cu mediul înconjurător, cu slujbele noastre. Totul, au inspectat totul".
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi