Autostrazile din Romania
#751
Scris 12 februarie 2012 - 09:57
#752
Scris 12 februarie 2012 - 10:11
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#753
Scris 12 februarie 2012 - 01:35
luliA, la tine soba are si roti !A lui ska era cu soba
#754
Scris 12 februarie 2012 - 03:51
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#755
Scris 12 februarie 2012 - 04:19
vezi si de lemne, peleti sau carburi ( depinde )Mi'am luat lanturi, patura, apa si mancare, desi sper sa nu fie cazul
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#756
Scris 12 februarie 2012 - 04:30
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#757
Scris 12 martie 2012 - 11:20
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#758
Scris 21 martie 2012 - 11:44
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#759
Scris 25 martie 2012 - 03:21
Iniţial, acesta a participat la o prezentare oficială, la clasicul „panou”, cu hărţi şi informaţii tehnice. Surpriza a apărut în momentul în care Nazare a decis să vadă şi efectiv stadiul lucrărilor, pe teren. Se pare că nimeni din partea firmelor gazdă nu se aştepta la o asemenea solicitare! Iar pe teren, cei 8% din lucrare anunţaţi ca şi realizaţi nu prea au fost atinşi.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#760
Scris 29 martie 2012 - 10:10
Vestea cea mai bună pentru timişoreni este că noua rută ar putea să cuprindă şi finanţarea din fonduri europene a centurii sud a Timişoarei. Intenţia ministrului este să includă această a doua parte a centurii în proiectul noii autostrăzi, iar finanţarea s-ar face din fonduri europene pentru întreg traseul. Centura sud ar urma să fie realizată la nivel de autostradă, urmând să reprezinte ultimul tronson al viitoarei autostrăzi.
... pasarea ... malai viseaza
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#761
Scris 29 martie 2012 - 03:13
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#762
Scris 30 martie 2012 - 09:03
http://www.mt.ro/nou/galerie.php#video
#763
Scris 30 martie 2012 - 10:01
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#764
Scris 01 aprilie 2012 - 06:46
- Sibiu - Orastie - Deva (114.8km) > sfarsit 2013
- Deva - Lugoj lot 2, 3, 4 (72km) > sfarsit 2015
- Deva - Lugoj lot 1 (27.5km) > sfarsit 2013 (posibil inceput 2014)
- Lugoj - Timisoara lot 2 (25.6km) > sfarsit 2015
- Lugoj - Timisoara lot 1 (9.5km) > sfarsit 2012 - inceput 2013
- Arad - Timisoara - Arad + Arad bypass complet - vara 2012
- Arad - Nadlac lot 1 (22.2km) > 2014 (merg in marsalier romanasii de la Romstrade si sper sa nu mai prinda vreun contract pe bani europeni de acum incolo)
- Arad - Nadlac lot 2 (16.6km) > sfarsit 2013
Concluzie, la sfarsitul lui 2013 vom merge pe Autostrada Bucuresti - Pitesti + bypass Pitesti si Sibiu - Deva, dupa care o vom lua pe DN pana la Arad de unde intram iar pe autostrada pana la Nadlac. Abia la sfarsit de 2015 vom merge pe autostrada de la Sibiu la Nadlac ! Inca 3 ani si ceva mai avem de asteptat colegi
#765
Scris 01 aprilie 2012 - 08:51
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#766
Scris 01 aprilie 2012 - 08:53
#767
Scris 01 aprilie 2012 - 09:02
mai zi-ne de palinca, de crama...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#768
Scris 23 aprilie 2012 - 01:12
... mai ramine ca uica Nazare sa faca rost si de autostrazi ... sa aiba pe ce sa puna taxa
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#769
Scris 23 aprilie 2012 - 01:20
George la 23 aprilie, 13:09 a spus:
Nu stiu cum de reusesc conducatorii Romaniei sa aleaga cea mai proasta solutie posibila pentru romani. Tot timpul dau exemple din alte tari insa doar pe cele mai dezavantajoase pentru buzunarul nostru. Eu as da exemplul Poloniei, unde in prima faza au fost facute autostrazi in parteneriat public-privat, care bineinteles au fost cu taxa. Totusi, guvernantii polonezi s-au trezit dupa finalizarea a doua astfel de autostrazi toate autostrazile construite ulterior sunt gratuite. Efectele benefice sunt vizibile pe toate planurile, atat pentru economie cat si pentru cetateanul de rand. Nu in ultimul rand este unul din factorii pe care un turist strain il ia in conisiderare atunci cand trebuie sa traverseze zona etc etc etc. As mai argumenta cu faptul ca din ce stiu, o parte din finantarea autostrazilor ar trebui realizata prin fonduri europene, ceea ce reduce considerabil investitia statului, si cred ca ar fi o dovada de bun simt din partea statului sa asigure acesta finaintare. Sau va trebui sa transformam si autostrazile in afaceri de partid ?
Si in cazul in care ar fi introdusa taxa de autostrada, vor fi capabili sa o scoata in momentul in care se va amortiza investitia statului (sau partea privata) ? In acest caz ar trebui luat in considerare exemplul Canadei si al Germaniei, care, in momentul amortizarii autostrazilor au suprimat taxele de autostrada. Aceeasi discutie ar putea fi extrapolata si in domeniul energiei - as da tot exemplul Canadei, care dupa ce si-a amoritzat investitiile in centralele hidroelectrice au ieftinit curentul electric la un pret derizoriu. Oare cand politicienii din Romania vor avea maturitatea de a face astfel de gesturi (pe care le consider ca tin de cei 7 ani de acasa) ?
#770
Scris 23 aprilie 2012 - 04:38
In alta ordine de idei, astazi am fost pana la Brasov la intoarcere venind pe Fagaras-Sibiu. De la Sibiu la Sebes se lucreaza foarte intens la decopertari/umpleri si la cateva viaducte/poduri. Deja se vede clar traseul pe care il va urma autostrada.
#771
Scris 23 aprilie 2012 - 05:59
Si mult mai onest mi s-ar parea sa exista vignete pentru autostrada.
#772
Scris 04 mai 2012 - 06:21
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#773
Scris 04 mai 2012 - 08:42
Problemele se ţin lanţ pe lotul I al autostrăzii Nădlac-Arad, care pleacă din zona oraşului Nădlac până în apropiere de Pecica. Romstrade pare a fi pariul pierdut al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), după ce firma românească merge din lac în puţ şi înapoi.
O mulţime de scandaluri se leagă de lucrarea pe care societatea condusă de omul de afaceri Nelu Iordache o are în judeţul nostru, respectiv primul lot al autostrăzii care va lega Ungaria de România.
Licitaţia pentru realizarea şoselei de mare viteză a fost câştigată de consorţiul S.C. Romstrade S.R.L. – Monteadriano Engenharia e Construcao S.A. Prima este firma românească ce intră dintr-un necaz în altul, iar cea de a doua este o societatea din Portugalia. Reprezentanţii Monteadriano au decis să se retragă de la lucrarea câştigată, după ce, se pare, ar fi fost înşelaţi de către românii noştri.
CNADNR a plătit către acest consorţiu nu mai puţin de 22 de milioane de euro. Banii ar fi trebuit împărţiţi între cele două societăţi, dar Romstrade, fiind lider de proiect şi încasatorul fondurilor, a „uitat” să achite cota către firma portugheză.
Banii au fost cheltuiţi, aşa că vest-europenii au luat o hotărâre dramatică, cel puţin pentru noi, arădenii (şi nu numai) care aşteptăm finalizarea autostrăzii: şi-a luat utilajele, şefii de şantier şi muncitorii şi au plecat, abandonând lucrarea.
#774
Scris 05 mai 2012 - 07:50
Astfel, potrivit calculelor jurnaliştilor de la Adevărul, va trebui să plătim următoarele taxe:
- 3-5 euro de la Piteşti la Bucureşti (100 km)
- 7,5-12,5 euro de la Bucureşti la Constanţa (250 km)
- 12-20 euro de la Piteşti la Constanţa (400 km cu tot cu centura Bucureşti în regim de autostradă)
sa va muteti autostrada.
#775
Scris 05 mai 2012 - 08:01
Pe A2 oricum platesti 2.5 euro inca de acum. Cam la fel e si pa Giurgeni-Vadu Oii, asta in caz ca s'ar merge pe Urziceni - Slobozia. Insa drumul e si mai lung si pe alocuri mai rau (valurit). Asa ca, mal ales daca te grabesti, tot A2'ul ramane ...
Banuiesc ca la fel e si ptr Buc-Pitesti
LE: acum m'am uitat si alternativa ar fi prin Gaesti. Cam aceeasi distanta ... insa la cate localitati sunt, timpul nu e deloc acelasi. Via Michelin, de ex, da cam o ora diferenta intre cele 2 rute
Bine, acum in fct si de traficul de Buc, poti sa iesi cam tot p'acolo. Iuliu Maniu "are obiceiul"sa se blocheze cand e trafic mai intens, insa prin Chitila nu am prins niciodata aglomerat (poate am avut noroc )
@oaspetele: lasa, ca o sa va faca si voua autostrazi
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 05 mai 2012 - 08:09
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi