Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 2-a
#2
Scris 24 august 2006 - 10:40
dar ce s-a intamplat cu topicul vechi?
PS: vezi ca ai scris "Ii" in loc de II
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#4
Scris 24 august 2006 - 10:55
nici o problema, nu te-am criticat, doar am semnalat greseala ca sa dispara
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#5
Scris 25 august 2006 - 09:10
#6
Scris 25 august 2006 - 09:12
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#7
Scris 25 august 2006 - 09:13
cica a fost un accident intre un jeep cu nr de arabia saudita (posibil cayenne) si un logan http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif stie careva mai multe?
era un cayenne, parca am vazut eu de emiratele arabe unite, care a intrat (pe rosu, corect) in mare viteza intr-un taxi. pe asta l-am vazut solenza toti cei 3 din taxi au murit pe loc, 2 din jeep au suferit zgirieturi usoare. taxiul era literalmente facut pilaf.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#9
Scris 25 august 2006 - 10:36
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#10
Scris 25 august 2006 - 04:29
Regizorul Cristian Nemescu si inginerul de sunet Andrei Toncu au decedat in accidentul rutier care a avut loc �n noaptea de joi spre vineri, in centrul Capitalei, c�nd un autoturism Porsche Cayenne a trecut pe culoarea rosie a semaforului si lovit o Dacia Logan apartin�nd unei firme de taximetrie.
Cristian Nemescu (foto), in varsta de 27 de ani, si Andrei Toncu, de 28 de ani, se aflau in taximetru, informeaza Politia.
Accidentul - soldat cu moartea taximetristului, Dumitru Arustei, �n v�rsta de 24 de ani, si a celor doi clienti - s-a produs �n jurul orei 1:00, pe Splaiul Independentei, c�nd soferul autoturismului Porsche, un cetatean englez �n v�rsta de 29 de ani, a trecut la culoarea rosie a semaforului. El a intrat �n intersectia de la podul Eroilor si a lovit �n plin taximetrul care circula regulamentar, dinspre Academia Militara catre strada Berzei.
Ipoteza politiei potrivit careia masina de teren Porsche Cayenne care a lovit, joi noapte, taxi-ul Dacia Logan pe Podul Eroilor din Bucuresti trecuse pe rosu este confirmata de un taximetrist care a surprins accidentul �n timp ce statea la semafor, pe celalta parte a D�mbovitei.
"Accidentul s-a petrecut �n timp ce eu asteptam la semaforul care era rosu. Evident, daca eu aveam rosu, si cei care veneau din sensul opus aveau tot rosu, prioritate aveau cei care traversau podul, de la Academia Militara catre Berzei", a declarat, agentiei MEDIAFAX, Carol Mihai, taximetrist la o firma din Capitala.
Acesta a povestit cum, �n timp ce stationa la semaforul rosu, pe celalalt mal al D�mbovitei, a auzit o bubuitura puternica si, �ntorc�nd capul, a vazut o masina cum zbura prin aer.
"A fost o oroare, mi-e greu si sa va povestesc, desi sunt sofer de o viata", a spus Mihai.
Acesta a recunoscut ca nu a oprit pentru a vedea ce se �nt�mplase �ntruc�t �n masina avea o clienta care i-a solicitat sa-si continue drumul catre casa, refuz�nd sa priveasca tragedia.
"Nu mai era, oricum, nevoie de prezenta mea. Se oprisera deja alte cel putin zece masini, asa ca eu am preferat sa anunt dispeceratul despre eveniment. Le-am cerut colegelor mele sa cheme imediat Salvarea, constient fiind de gravitatea accidentului", a mai spus taximetristul.
Cinci persoane aflate �n autoturismul Porsche, patru cetateni englezi si un rom�n, au fost raniti. Ei au fost transportati la spital.
La fata locului a sosit o masina a pompierilor, cu apa si spuma, precum si doua echipaje de descarcerare, acestea av�nd nevoie de aproape o ora pentru a scoate din taxi cadavrele celor trei persoane.
Cetateanul englez Ali Imran (29 de ani), aflat la volanul autoturismului Porsche, care are resedinta �n Dubai-Emiratele Arabe, a fost audiat, vineri, de politisti. El a declarat ca a venit �n Rom�nia cu afaceri, la �nceputul acestei saptam�ni.
Toti ocupantii din autoturismului Porsche Cayenne au fost testati cu aparatul etilotest si le-au fost recoltate probe de s�nge pentru stabilirea alcoolemiei.
Cristian Nemescu este autorul filmelor de scurt si mediumetraj Poveste la Scara C si Marilena de la P7, cu care a participat si a luat premii la mai multe festivaluri internationale. Cu Marilena de la P7, regizorul a participat anul acesta la Cannes. De curand, el a terminat filmarile la primul lui lungmetraj, California Dreaming.
Inginerul de sunet Andrei Toncu a colaborat cu Nemescu la toate cele trei filme mentionate. A mai lucrat la filmele Lampa cu caciula, To Kill a Killer, Heaven, Human & Bread.
Sursa: Cinemagia
Mediafax
#11
Scris 25 august 2006 - 04:55
#12
Scris 25 august 2006 - 05:57
Prea vin pe la noi unii si cred ca pot face ce vor ei si ca noi toti ar trebui sa le indeplinim toate doleantele cand vor ei.
Judecat si condamnat dupa legile noastre ca orice "amarat" de cetatean obisnuit.
#13
Scris 25 august 2006 - 06:09
Am ramas masca,taxiul ala pur si simplu a fost aruncat in aer,scenariul zici ca este o continuare a celuilalt incident cu Teo Peter,cauza?:un bou cu o masina puternica de teren,ignorat semafor intrat din plin intr-un taxi,niste artisti au murit.....
Dumnezeu sa ii ierte.
#15
Scris 09 septembrie 2006 - 06:49
E nevoie de o campanie de constientizare. Daca se facea treaba facuta cum trebuie, acum vorbeam doar de un picior rupt, nu de alceva.
Accidente se intampla mereu la astfel de evenimente. Dumnezeu sa o odihneasca pe fetita.
#16
Scris 09 septembrie 2006 - 06:54
#17
Scris 09 septembrie 2006 - 07:01
De vina au fost cei care au pus si autorizat panglici in loc de protectii de beton.
#18
Scris 09 septembrie 2006 - 07:11
Asta ca sa fiu fair.
#19
Scris 09 septembrie 2006 - 09:23
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#20
Scris 09 septembrie 2006 - 09:49
asa... despre galati: este evident ca vina este a organizatorilor, pentru ca asa zis-ul pilot participa la un concurs organizat pe un drum inchis, in care organizatorul isi asumase crearea conditiilor. este exact ca accidentul de la raliu: spectatorii nu aveau ce cauta atit de aproape de masini/motociclete.
problema e clar ca nu e atit de clara insa. a existat un plan coerent al evenimentului ? fara acest plan nu se putea acorda autorizatia de la primarie si nici avizul politiei circulatie. daca planul n-a existat, trebuie sa cada niste capete si de la primarie si politie. daca a existat, e clar ca nu a fost respectat. atunci vina revine organizatorilor care trebuiau sa opreasca evenimentul pina la asigurarea conditiilor si politiei care era la fata locului dar se distra verificind viteza participantilor.
cum e posibil sa fii in halul asta de inconstient sa organizezi evenimente auto cu spectatorii la 2 metri de niste masini/motociclete ?! de citi morti mai e nevoie ? tirgu jiu ? galati ? cora ? la cora au avut noroc cu bordura, altfel ar fi culcat vreo 10-20... cum e posibil sa organizezi ceva si sa ti se acorde acest drept fara sa asiguri siguranta participantilor si a publicului ?!
unde traim... si printre cine traim...
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#21
Scris 09 septembrie 2006 - 11:16
#22
Scris 10 septembrie 2006 - 01:27
cine zicea... "hai sictir !" ? bine zicea
citi bikeri am sprijinit cu capota... la 100+ km/h... pentru ca TOT EI sa ma injure...
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#23
Scris 10 septembrie 2006 - 05:37
Si nu te lua neaparat dupa ce scrie pe un forum, cine stie citi din aia au 15 ani si nu au motor da isi dau cu parerea din spatele monitorului si dau cu flameul.
Tibitu, ce s-a intimplat la galati n-are treaba cu figurile, ci cu organizarea iresponsabila. Pe locul 1 trebuia sa fie politia de competentii lu peshte care sa nu dea aprobari cu gindul la siguranta cetateanului... eu p-ala de a semnat l-as destitui si l-as pune la platit pagube la greu. Hai sa zicem ca organizatorul a fost orbit de dorinta de a face lucrurile cit mai spectaculoase... asta nu ii ia din vina, dar politia trebuia sa aiba capul pe umeri si singe rece. Si evident si motociclistul are parte de vina morala, daca nu-ti plac conditiile de cursa nu concurezi, ca doar stii riscurile.
In al doilea rind: legislatia romana e tulbure cu privire la depasitul printre benzi si filtrarea traficului la semafor. Intr-o multime de tari civilizate practile astea sint legale pina la a creea loc special pentru moto in fata, la semafor. Eu am in fiecare zi in oglinzi motociclisti care filtreaza si imi pare bine pentru ei si pentru mine ca elibreaza traficul. In plus pleaca si din fata mea in loc sa ma tina un loc mai in spate sa stau de 3 ori la un semafor. Taranismul asta cu "sa strea dupa mine" (nu zic de tine, in general) e vocea frustrarii pentru ca nu e deloc ca si cum s-ar baga in fata ta la coada. Iar viteza legala... glumesti nu? tu nu o incalci? Eu da, zilnic, cu masina. Si voi toti la fel.
#24
Scris 10 septembrie 2006 - 07:19
http://www.youtube.c...h?v=FFk10XF6XFY
Inconstineta crasa
Later Comment: Referitor la aberatia ca a fost vina motociclistului pentru ca s-a ridicat pe o roata, doua comentarii:
1. a plecat tarziu si trebuia sa recupereze distanta
2. la astfel de evenimente e normal
Din unghiul opus:
http://www.youtube.c...h?v=7mrSAYCr6U0
Protectia era bordura sa inteleg.
http://www.motocicli...?...t&id=110725
Si al treilea film.
http://www.motocicli...?...t&id=110729
#25
Scris 10 septembrie 2006 - 08:32
http://www.youtube.c...h?v=rhMnpWFB15I
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi