Va salut dupa o lunga vacanta in care am cam fost rupt de lumea auto, F1 si forumuri. Cu acestea din uma, nu mai inteleg nimic, dar sper ca AS isi va reveni si ne vom intoarce acolo.
Rezultatul din Turcia l-am aflat in aceasta seara in aeroport si este si bun si rau pentru Renault. Sa vedem ce va urma. Ferrari din ce in ce mai buni.
Cel mai mult m-a uimit decizia FIA de a interzice aceste "mass dampers". Lucru care, orice ar zice cei de la Renault, stiu ca afecteaza destul de mult masina.
De ce s-a luat aceasta decizie din punct de vedere tehnic si mai ales de ce in mijlocul sezonului?
No "mass Dampers". De Ce?
Started by DVS, Aug 27 2006 09:55 PM
3 replies to this topic
#1
Posted 27 August 2006 - 09:55 PM
Cr�ateur d'automobile
#2
Posted 27 August 2006 - 10:17 PM
am gasit pana acum prin diferite surse 2 explicatii
-acele greutati aveau tendinta de a indoi complet nasul sus jos (nu doar ca amortizoare) si avand influenta aerodinamica (practic schimbai unghiul de atac al nasului).
-cea de-a doua a fost ca au fost considerate balast "mobil". regulamentul spune ca blasatul tb sa fie fix sa nu se deplaseze..ori astea ar fi putut fi calificate ca balast mobil
eu nu le-as fi interzis acum, cel mult la finalul anului. dar e doar parerea mea, nu si a FIA
-acele greutati aveau tendinta de a indoi complet nasul sus jos (nu doar ca amortizoare) si avand influenta aerodinamica (practic schimbai unghiul de atac al nasului).
-cea de-a doua a fost ca au fost considerate balast "mobil". regulamentul spune ca blasatul tb sa fie fix sa nu se deplaseze..ori astea ar fi putut fi calificate ca balast mobil
eu nu le-as fi interzis acum, cel mult la finalul anului. dar e doar parerea mea, nu si a FIA
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#3
Posted 28 August 2006 - 10:38 AM
Cred ca pe cei de la Renault nu ii afecteaza atat de mult pe cat spun zvonurile. Sunt mai lenti decat Ferrari din cu totul alte cauze. Si la Hungaroring s-a vazut asta, si in Turcia.
Ford Mondeo limousine 2.0TDDI GHIA 116cp 2001 - de vanzare 6500 euro
Proud to be Renault F1 fan
Proud to be Renault F1 fan
#4
Posted 28 August 2006 - 03:14 PM
nu ii afecteaza asa mult...au avut mass dampers si la indy unde honda ii presau din urma, au avut mass dampers si in franta unde au fost depasiti clar la ritm
problema lor sunt cele 4 chestii negre, doua pe fiecare parte
problema lor sunt cele 4 chestii negre, doua pe fiecare parte
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users